H MAN Truck & Bus παρουσίασε μια ειδική διασκευή με… ερπύστριες για το TGE 4x4.

To σύστημα της TrackSystems μπορεί να τοποθετηθεί αντί των συμβατικών τροχών σε λιγότερο από μία ώρα…

… αναβαθμίζοντας κάθετα την εκτός δρόμου οδική συμπεριφορά του μοντέλου.

Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος αυξάνεται κατά 3 εκ. και το απόβαρο κατά 300 κιλά αντίστοιχα.

Το MAN TGE έγινε ερπυστριοφόρο!

Το ειδικό σύστημα που αντικαθιστά τους τροχούς με ερπίστριες, μπορεί να εφαρμοστεί σε χρόνο λιγότερο της ώρας και δεν απαιτεί καμία επιπλέον επέμβαση στο όχημα.

 
Οι εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες που αντιμετωπίζουν αρκετοί επαγγελματίες στον κλάδο του τουρισμού της Αυστρίας (ξενοδοχεία, χιονοδρομικά κέντρα κ.ά.), όπως για παράδειγμα η έντονη χιονόπτωση, ώθησε την MAN Truck & Bus να παρουσιάσει μια ειδική διασκευή της επιβατικής (9θέσιας) έκδοσης «Combi» του TGE 4x4, σε συνεργασία με την εταιρεία «TrackSystems».
Πιο συγκεκριμένα, το MAN TGE 3.180 Combi 4x4 μπορεί να υποστηρίξει ένα ειδικά διασκευασμένοι σύστημα ερπυστριών για κάθε έναν από τους τροχούς του ξεχωριστά, το οποίο δεν απαιτεί περαιτέρω τροποποιήσεις επί του οχήματος και ουσιαστικά τοποθετείται με την ίδια διαδικασία (περίπου) που ακολουθείται για την αλλαγή ελαστικών.
Εκτός από την –αναμφισβήτητη- βελτίωση της πρόσφυσης του οχήματος ακόμη και στο πυκνό / βαθύ χιόνι, το εν λόγω σύστημα επιφέρει τόσο την αύξηση του μετατροχίου του όσο και την απόσταση του πλαισίου από το έδαφος (κατά 3 εκ.), στοιχεία που ευνοούν επιπρόσθετα τις εκτός δρόμου ικανότητες του.
Ο κατασκευαστής συστήνει την κίνηση σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα με χρήση των τριών πρώτων μόνο σχέσεων στο αυτόματο -8άρι- κιβώτιο ταχυτήτων ενώ, η αύξηση του απόβαρου είναι της τάξης των 300 κιλών.
 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement