Το Mercedes-AMG Citan 45 του υπερ-ταχυμεταφορέα
6.390 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2021)
Μήπως από την στιγμή που είναι απαίτηση όλων οι διανομές να γίνονται όλο και ταχύτερα, να κατασκευαζόταν ένα «καυτό» vanette στη λογική του Mercedes-AMG Citan 45; Σίγουρα όχι, αλλά και πάλι, η ψηφιακή δημιουργία του έχει ενδιαφέρον…
Φανταζόμαστε πως δεν είναι στις προθέσεις των ανθρώπων της AMG να φτιάξουν μια «καυτή» έκδοση του ολοκαίνουργιου Mercedes-Benz Citan και αν ποτέ το κάνουν, οι πιθανότητες είναι να ασχοληθούν με την επιβατική (Tourer) εκδοχή του οχήματος και όχι με το Van.
Η περίφημη «Panamericana» γρίλια των μοντέλων της AMG, προφυλακτήρας στα πρότυπα της AMG A 45 και μεγάλοι τροχοί με ευμεγέθη δισκόφρενα με κόκκινες δαγκάνες.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »
Και πάλι, όμως, δεν είμαστε καθόλου σίγουροι πως ο 2λιτρος turbo κινητήρας της οικογένειας «45» χωράει κάτω από το καπό του νέου Citan, ούτε το DCT αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης. Ακόμα και τα παραπάνω να ήταν εφικτά, το αυτοκίνητο θα ήταν ιδιαίτερα ακριβό για την κατηγορία του, έχοντας εκ των πραγμάτων ένα ιδιαίτερα περιορισμένο κοινό. Δεν είναι καιροί για τέτοιες κινήσεις, όμως…
Ακόμα πιο λαμπερό το νέο Mercedes-Benz Citan (+vid)
Σε κάθε περίπτωση, τίποτα από τα παραπάνω δε φαίνεται να πτόησε τον γνωστό ψηφιακό σχεδιαστή XTomi, η φαντασία -και το ταλέντο- του οποίου δημιούργησαν το Mercedes-AMG Citan 45. Για να το κάνει αυτό, τοποθέτησε στο γερμανικό vanette την περίφημη «Panamericana» γρίλια των μοντέλων της AMG και επιπλέον έβαλε έναν προφυλακτήρα στα πρότυπα της AMG A 45, όπως και μεγάλους τροχούς με ευμεγέθη δισκόφρενα με κόκκινες δαγκάνες. Την -ιδιαίτερα επιτυχημένη είναι η αλήθεια- εικόνα του οχήματος, συμπληρώνει μια πίσω αεροτομή οροφής.
Ξεκινούν οι πωλήσεις του νέου Mercedes-Benz Citan
Κλείνοντας, θα θέλαμε να αναφέρουμε έναν ακόμα λόγο για τον οποίο δεν πρόκειται να δούμε τέτοια οχήματα, όχι μόνο το Mercedes-AMG Citan 45, γενικώς! Βλέπετε, μπορεί η απαίτηση να είναι για όλο και ταχύτερες διανομές, όμως την ίδια στιγμή χρειάζεται τα οχήματα που τις φέρνουν εις πέρας να είναι όσο γίνεται πιο καθαρά, μηδενικών ρύπων αν γίνεται, ειδικά αυτά που πραγματοποιούν τις αστικές παραδόσεις.
Οπότε, δεν υπάρχει περίπτωση να εξελιχθεί ένα ενεργοβόρο van που φοράει έναν 2λιτρο turbo κινητήρα βενζίνης. Συνεπώς, όσοι θέλουν «γκάζι» και γρήγορες επιταχύνσεις, θα πρέπει να αρκεστούν στην ηλεκτρική εκδοχή του Citan, η οποία θα λανσαριστεί του χρόνου.