Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Μέχρι το τέλος του έτους, 640 Mercedes-Benz Axor θα έχουν μετατραπεί στη Βραζιλία σε αυτόνομα φορτηγά αγροτικών εργασιών.

Μέχρι το τέλος του έτους, 640 Mercedes-Benz Axor θα έχουν μετατραπεί στη Βραζιλία σε αυτόνομα φορτηγά αγροτικών εργασιών.

Η ακριβής προκαθορισμένη δρομολόγηση αυξάνει την παραγωγικότητα, καθώς ένα αυτόνομο Axor μπορεί να μαζέψει περίπου τη διπλάσια ποσότητα ζαχαροκάλαμου στον ίδιο χρόνο.

Η ακριβής προκαθορισμένη δρομολόγηση αυξάνει την παραγωγικότητα, καθώς ένα αυτόνομο Axor μπορεί να μαζέψει περίπου τη διπλάσια ποσότητα ζαχαροκάλαμου στον ίδιο χρόνο.

Σε σύγκριση με ένα συμβατικό τρακτέρ, μπορούν να επιτευχθούν σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση λιπαντικού, καθώς και το κόστος συντήρησης και σέρβις.

Σε σύγκριση με ένα συμβατικό τρακτέρ, μπορούν να επιτευχθούν σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση λιπαντικού, καθώς και το κόστος συντήρησης και σέρβις.

  • Μέχρι το τέλος του έτους, 640 Mercedes-Benz Axor θα έχουν μετατραπεί στη Βραζιλία σε αυτόνομα φορτηγά αγροτικών εργασιών.
  • Η ακριβής προκαθορισμένη δρομολόγηση αυξάνει την παραγωγικότητα, καθώς ένα αυτόνομο Axor μπορεί να μαζέψει περίπου τη διπλάσια ποσότητα ζαχαροκάλαμου στον ίδιο χρόνο.
  • Σε σύγκριση με ένα συμβατικό τρακτέρ, μπορούν να επιτευχθούν σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση λιπαντικού, καθώς και το κόστος συντήρησης και σέρβις.

Το Mercedes-Benz Axor γίνεται αυτόνομο τρακτέρ!

12.358 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2022)

Εκατοντάδες αυτόνομα Mercedes-Benz Axor μαζεύουν από το 2019 ζαχαροκάλαμα στη Βραζιλία, εμφανίζοντας διπλάσια παραγωγικότητα και χαμηλότερα κόστη από τα συμβατικά τρακτέρ, με τον «στρατό» να αναμένεται προσεχώς να διαθέτει 640 «στρατιώτες».

Εκατοντάδες αυτόνομα φορτηγά Mercedes στα χωράφια!

  • 640 τροποποιημένα Axor μαζεύουν ζαχαροκάλαμα στη Βραζιλία
  • Διπλάσια η παραγωγικότητα στον ίδιο χρόνο
  • Μειωμένα τα κόστη καυσίμων και συντήρησης
  • Η στρατηγική της Daimler Truck στα αυτόνομα
 
Μπορεί εμείς να μην το ξέρουμε, αλλά αυτοματοποιημένα φορτηγά της Mercedes-Benz χρησιμοποιούνται στη συγκομιδή ζαχαροκάλαμου της Βραζιλίας από το 2019. Σε αυτό το πλαίσιο, η Mercedes-Benz Βραζιλίας έχει διαμορφώσει το Axor ειδικά για αυτοματοποιημένες εργασίες συγκομιδής, ως μέρος μιας αναπτυξιακής συνεργασίας με τον τοπικό κατασκευαστή γεωργικών τεχνολογιών, Grunner.
 
Μάλιστα, μέχρι το τέλος αυτού του έτους, η Mercedes-Benz Βραζιλίας θα έχει ήδη παραδώσει συνολικά περίπου 640 οχήματα στην Grunner για τροποποίηση. Από αυτά, περίπου τα 580 θα βρίσκονται ήδη στα χέρια των πελατών της εταιρείας.


Η ακριβής προκαθορισμένη δρομολόγηση αυξάνει την παραγωγικότητα, καθώς ένα αυτόνομο Axor μπορεί να μαζέψει περίπου τη διπλάσια ποσότητα ζαχαροκάλαμου στον ίδιο χρόνο.

Η ακριβής προκαθορισμένη δρομολόγηση αυξάνει την παραγωγικότητα, καθώς ένα αυτόνομο Axor μπορεί να μαζέψει περίπου τη διπλάσια ποσότητα ζαχαροκάλαμου στον ίδιο χρόνο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σε τι διαφέρει το αυτόνομο Axor;

Το Axor είναι εξοπλισμένο με όλα τα τεχνολογικά εξαρτήματα που επιτρέπουν την αυτοματοποιημένη οδήγηση: Το όχημα αναλαμβάνει ανεξάρτητα τον έλεγχο ταχύτητας και απόστασης, καθώς και τη διαμήκη και πλευρική καθοδήγηση. Αν και ο οδηγός διατηρεί τον έλεγχο του φορτηγού ανά πάσα στιγμή, τα χέρια του δεν χρειάζεται να είναι μόνιμα στο τιμόνι.
 
Εκτός από τις αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης, το Axor διαθέτει πρόσθετο μπροστινό άξονα, εκτεταμένη απόσταση ελαστικών, τα λεγόμενα ελαστικά «υψηλής πλευστότητας» (high flotation) για αγροτική χρήση και κεραίες για τη λήψη δορυφορικών σημάτων.

Πώς λειτουργεί στην πράξη; Τα πλεονεκτήματα

Προτού το φορτηγό μπορέσει να βοηθήσει ενεργά στη φυτεία, η διαδρομή συγκομιδής καθορίζεται εκ των προτέρων στον υπολογιστή, με ακρίβεια εκατοστού. Το αυτοματοποιημένο ταξίδι ελέγχεται μέσω cruise control, GPS και γεωαναφοράς.
 
Το Axor λειτουργεί σε συνδυασμό με μια μηχανή συγκομιδής ζαχαροκάλαμου, η οποία επίσης κινείται αυτόνομα και μεταφέρει το ζαχαροκάλαμο απευθείας στην καρότσα του φορτηγού. Η μέση ταχύτητα είναι περίπου έξι χιλιόμετρα την ώρα, ενώ μόλις ολοκληρωθεί η φόρτωση του Axor, ο οδηγός αναλαμβάνει ξανά το φορτηγό.
 
Σε σύγκριση με ένα συμβατικό τρακτέρ, μπορούν να επιτευχθούν σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, την κατανάλωση λιπαντικού, καθώς και το κόστος συντήρησης και σέρβις. Η ακριβής προκαθορισμένη δρομολόγηση αυξάνει επίσης την παραγωγικότητα: ένα όχημα μπορεί να μαζέψει περίπου τη διπλάσια ποσότητα στον ίδιο χρόνο, χάρη στις υψηλότερες μέσες ταχύτητες λειτουργίας.

Η στρατηγική της Daimler Truck στα αυτόνομα

Αξίζει να αναφερθεί, πως τα εν λόγω Mercedes-Benz Axor της Βραζιλίας, δεν αποτελούν μέρος της διττής στρατηγικής της Daimler Truck αναφορικά με την αυτόνομη οδήγηση. Η γερμανική εταιρεία, μέσω της ανεξάρτητης θυγατρικής Torc Robotics, εξελίσσει αυτόνομα φορτηγά Επιπέδου 4 για τις Ηνωμένες Πολιτείες.
 
Η λύση που αναπτύχθηκε από αυτή τη συνεργασία είναι εξειδικευμένη και σχεδιασμένη για να χειρίζεται την κυκλοφορία μεταξύ κέντρων διανομής σε αυτοκινητόδρομους - θέτοντας το σημείο αναφοράς για την ασφάλεια, την αξιοπιστία και το κόστος ανά χιλιόμετρο. Παράλληλα, η Daimler Truck συνεργάζεται με την Waymo, έχοντας ως στόχος την ενσωμάτωση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης της Waymo στο Freightliner Cascadia, το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ τα επόμενα χρόνια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε