Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Κανένα άλλο φορτηγό ειδικής χρήσης, δεν έχει τη φήμη του θρυλικού Mercedes-Benz Unimog. Δείτε όλες τις εκδόσεις του...

Κανένα άλλο φορτηγό ειδικής χρήσης, δεν έχει τη φήμη του θρυλικού Mercedes-Benz Unimog. Δείτε όλες τις εκδόσεις του...

Πλήθος εκδόσεων καλύπτουν κάθε πιθανή και απίθανη ανάγκη...

Πλήθος εκδόσεων καλύπτουν κάθε πιθανή και απίθανη ανάγκη...

Ο «Bενιαμίν» Mercedes-Benz Unimog U 218.

Ο «Bενιαμίν» Mercedes-Benz Unimog U 218.

Το Mercedes-Benz Unimog U 319 των 190 ίππων.

Το Mercedes-Benz Unimog U 319 των 190 ίππων.

Το Mercedes-Benz Unimog U 427 των 299 ίππων ως εκχιονιστικό όχημα.

Το Mercedes-Benz Unimog U 427 των 299 ίππων ως εκχιονιστικό όχημα.

Δύο Unimog, ένα U 423 και ένα U 427, τραβούν έναν σιδηροδρομικό συρμό βάρους 200 τόνων.

Δύο Unimog, ένα U 423 και ένα U 427, τραβούν έναν σιδηροδρομικό συρμό βάρους 200 τόνων.

Το εσωτερικό ενός Mercedes-Benz Unimog U 423 που βρίσκεται σε σιδηροδρομικές ράγες.

Το εσωτερικό ενός Mercedes-Benz Unimog U 423 που βρίσκεται σε σιδηροδρομικές ράγες.

Το Unimog U 527 των 272 ίππων σε αγροτικές εργασίες.

Το Unimog U 527 των 272 ίππων σε αγροτικές εργασίες.

Το Unimog U 530 εμφανίζει μεικτό βάρος συρμού 36 τόνων.

Το Unimog U 530 εμφανίζει μεικτό βάρος συρμού 36 τόνων.

To κορυφαίο της σειράς, Mercedes-Benz Unimog U 535 των 354 ίππων.

To κορυφαίο της σειράς, Mercedes-Benz Unimog U 535 των 354 ίππων.

Διακοπές ή περιπετειώδεις αποστολές με Mercedes-Benz Unimog U 4023.

Διακοπές ή περιπετειώδεις αποστολές με Mercedes-Benz Unimog U 4023.

Το κορυφαίο Mercedes-Benz Unimog U 5023 ως δασικό πυροσβεστικό όχημα.

Το κορυφαίο Mercedes-Benz Unimog U 5023 ως δασικό πυροσβεστικό όχημα.

  • Κανένα άλλο φορτηγό ειδικής χρήσης, δεν έχει τη φήμη του θρυλικού Mercedes-Benz Unimog. Δείτε όλες τις εκδόσεις του...
  • Πλήθος εκδόσεων καλύπτουν κάθε πιθανή και απίθανη ανάγκη...
  • Ο «Bενιαμίν» Mercedes-Benz Unimog U 218.
  • Το Mercedes-Benz Unimog U 319 των 190 ίππων.
  • Το Mercedes-Benz Unimog U 427 των 299 ίππων ως εκχιονιστικό όχημα.
  • Δύο Unimog, ένα U 423 και ένα U 427, τραβούν έναν σιδηροδρομικό συρμό βάρους 200 τόνων.
  • Το εσωτερικό ενός Mercedes-Benz Unimog U 423 που βρίσκεται σε σιδηροδρομικές ράγες.
  • Το Unimog U 527 των 272 ίππων σε αγροτικές εργασίες.
  • Το Unimog U 530 εμφανίζει μεικτό βάρος συρμού 36 τόνων.
  • To κορυφαίο της σειράς, Mercedes-Benz Unimog U 535 των 354 ίππων.
  • Διακοπές ή περιπετειώδεις αποστολές με Mercedes-Benz Unimog U 4023.
  • Το κορυφαίο Mercedes-Benz Unimog U 5023 ως δασικό πυροσβεστικό όχημα.

Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος

13.695 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2022)

Λίγα βαρέα επαγγελματικά οχήματα -πόσο μάλλον τα φορτηγά ειδικής χρήσης- έχουν την αναγνωρισιμότητα του Mercedes-Benz Unimog, το οποίο με περισσότερα από 75 χρόνια ζωής, αποτελεί ένα από τα εμβληματικότερα μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σαν το Unimog δεν έχει!

  • Με θρυλική ιστορία 75+ χρόνων
  • Εργαλείο δουλειάς & περιπέτειας
  • Στον δρόμο, έξω από αυτόν & σε ράγες
  • Όλες οι εκδόσεις της γκάμας (190-354 hp)
 
Μετρώντας ήδη περισσότερα από 75 χρόνια ζωής, το Mercedes-Benz Unimog είναι δίχως αμφιβολία το πιο εμβληματικό φορτηγό ειδικής χρήσης, το οποίο θα το δεις σε ένα εύρος χρήσεων που δε θα το πιστεύεις.


Πλήθος εκδόσεων καλύπτουν κάθε πιθανή και απίθανη ανάγκη...

Πλήθος εκδόσεων καλύπτουν κάθε πιθανή και απίθανη ανάγκη...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Για πάσα χρήση

Θα το βρεις να εκχιονίζει δρόμους (πρωτιά πριν 70 χρόνια), να οργώνει χωράφια, να υποστηρίζει τις πάσης φύσεως δημοτικές ανάγκες, να σβήνει φωτιές εκεί που δεν φτάνει κανένας, να επιδίδεται σε off-roading, να τραβάει τρένα σε σιδηροδρομικές ράγες, να διαπρέπει σε στρατιωτικές επιχειρήσεις, αλλά και να αποτελεί το απόλυτο περιπετειώδες αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, κάτι που άλλωστε πιστοποιεί και το παγκόσμιο ρεκόρ ανάβασης που διαθέτει, καθώς έχει φτάσει σε υψόμετρο 6.694 μέτρων!

Τα βασικά μοντέλα

Τα μοντέλα Unimog U 219 - U 535 προορίζονται για τη μεταφορά εξοπλισμού και προσφέρονται σε πλήθος εκδόσεων, με το βασικό μοντέλο (U 219) να έχει μεικτό βάρος 10 τόνων, μεταξόνιο 2.800 χλστ. και να φέρει τον κινητήρα OM 934 των 190 ίππων ισχύος και των 750 Nm ροπής (1.200–1.600 σ.α.λ.). Ακολουθεί το U319 (11 τόνοι) που εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα.
 
Πιο πάνω συναντάμε τα U323 (13,8 τόνοι) και U323 Long (+600 χλστ. μεταξονίου), των οποίων η ισχύς ανεβαίνει στα 231 άλογα, με τη ροπή των 900 Nm να αποδίδεται στις 1.200-1.600 σ.α.λ. Τη σκυτάλη παίρνουν τα  U423 και U423 Long (ισχύει ότι και στο U323 για το μεταξόνιο), τα οποία εμφανίζουν τα ίδια επίπεδα απόδοσης με τα προηγούμενα μοντέλα.
 
Το δίδυμο των U427 (14 τόνοι) και U427 Long (+450 χλστ. μεταξονίου), διαθέτει ισχύ 272 ίππων και ροπή 1.100 Nm, που αποδίδεται στις 1 200–1 600 σ.α.λ. Ακόμα πιο ψηλά βρίσκονται τα U430 και U430 Long (ισχύει ότι και στο U427) των 299 ίππων και των 1.200 Nm (1.200–1.600 σ.α.λ.), ακολουθούμενα από τα U435 και U435 Long (ισχύει ότι και στο U427) των 354 αλόγων και των 1.380 Nm (1.200–1.600 σ.α.λ.).

Ακόμα πιο… Unimog

Αναβαίνοντας κλίμακα σε ό,τι αφορά στις μεταφορικές δυνατότητες, τα U527 και U527 Long έχουν μεικτό βάρος 16,5 τόνων, με το μακρύ μοντέλο να διαθέτει μεταξόνιο 3.900 χλστ. Το δίδυμο εμφανίζει ισχύ 272 ίππων και μέγιστη ροπή 1.100 Nm, διαθέσιμη στις 1.200–1.600 σ.α.λ.
 
Ακολουθούν τα U530 και U530 Long των 299 hp και 1.200 Nm (1.200–1.600 σ.α.λ.), με τα κορυφαία μοντέλα της σειράς να είναι τα U535 και U535 Long, τα οποία μεταξύ πολλών άλλων ξεχωρίζουν και με τους 354 ίππους ισχύος, αλλά και τα 1.380 Nm ροπής.

Εκεί που δεν πάει κανένας άλλος!

Για ακόμα πιο ακραίες συνθήκες, είναι φτιαγμένα τα Unimog U 4023 και U 5023, τα οποία προορίζονται για τον κατασκευαστικό κλάδο, αλλά και για τη δίχως περιορισμούς κίνηση εκτός εδάφους. Το μικρό έχει μεικτό βάρος 10,3 τόνων και το μεγάλο 14,5 τόνων, ενώ αμφότερα φέρουν τον κινητήρα OM 934 LA, ο οποίος αποδίδει 231 ίππους ισχύος και 900 Nm ροπής στις 1.400 σ.α.λ.
 
Εντυπωσιακές είναι οι εκτός δρόμου επιδόσεις, με το U 4023 να διαθέτει γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης 41 και 39 μοιρών, αντίστοιχα, ενώ το U 5023 να εμφανίζει στις αντίστοιχες δοκιμασίες τιμές 43 και 41 μοιρών! Αποστομωτικό είναι και το γεγονός πως μπορούν να περάσουν από νερά βάθους 0,8-1,2 μέτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε