Ύστερα από τις περιφερειακές διαδρομές, οι Γερμανοί επεκτείνουν την ηλεκτροκίνηση ΚΑΙ στις μεγάλες αποστάσεις.
14 οι εταίροι της εφοδιαστικής αλυσίδας που συμμετέχουν στο απαιτητικό εγχείρημα.
Ιδανικά, υπολογίζεται πως το ηλεκτρικό φορτηγό θα μπορεί να καλύπτει έως και 2,5 εκατομμύρια χλμ. ετησίως.
Στα άμεσα πλάνα της εταιρείας, η επέκταση του δικτύου ταχυφόρτισης TruckCharge.
14 οι εταίροι της εφοδιαστικής αλυσίδας που συμμετέχουν στο απαιτητικό εγχείρημα
Από εκεί και πέρα, σε ό,τι έχει να κάνει με τους φορείς που συμμετέχουν στο συγκεκριμένο project, εδώ έχουμε να κάνουμε με ονόματα μεταφορέων που δραστηριοποιούνται έτσι κι αλλιώς στα εισερχόμενα logistics της Mercedes-Benz Trucks όπως είναι οι: Alfred Schuon International Forwarding & Logistics, Duvenbeck, Edgar Rothermel International Forwarding, Ernst Frankenbach Forwarding, Fercam S.p.a., Gruber Logistics, HAAF Spedition, H. Ristelhueber΄s successor Spedition, LKW WALTER με Petko Angelov BG, Paul Schockemöhle Logistics, Raben Group, Seifert Logistics Group, Spedition Bork, Walter Schmitt.
Πριν από λίγες ημέρες άλλωστε, ο στόλος των 14 οχημάτων
eActros 600 ξεκίνησε επίσημα την πρώτη του επιχειρησιακή χρήση στο εργοστάσιο του Worth, διανύοντας μια συμβολική αυτοκινητοπομπή, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mercedes-Benz Trucks, Achim Puchert, να δηλώνει μάλιστα σχετικά πως:
«Με την έναρξη της αυτοκινητοπομπής σήμερα και την έναρξη της λειτουργίας των ηλεκτρικών φορτηγών μακρινών αποστάσεων για την τροφοδοσία των γερμανικών εργοστασίων φορτηγών μας, στέλνουμε ένα ισχυρό μήνυμα για το μέλλον των μεταφορών χωρίς εκπομπές. Η ηλεκτροκίνηση της εφοδιαστικής αλυσίδας των εργοστασίων μας με το eActros 600 συμβολίζει τον συνδυασμό της τεχνολογικής καινοτομίας και της εμπιστευτικής συνεργασίας με τους εταίρους μας – και αποδεικνύει ότι οι λύσεις εφοδιαστικής αλυσίδας χωρίς εκπομπές CO2 είναι ήδη πραγματικότητα σήμερα».
Ιδανικά, υπολογίζεται πως το ηλεκτρικό φορτηγό θα μπορεί να καλύπτει έως και 2,5 εκατομμύρια χλμ. ετησίως
Σε κάθε περίπτωση, το όλο project μόνο απλό δεν είναι… Κι αυτό, γιατί οι εμπλεκόμενοι συνεργάτες αναλαμβάνουν ο καθένας μία από τις 14 αυτές διαδρομές - μερικές από τις οποίες είναι πολύ απαιτητικές, αφού το μήκος τους εκτείνεται κάπου ανάμεσα στα 150 – 600 χλμ.
Με ορισμένα από αυτά τα δρομολόγια δε, να είναι διασυνοριακά από και προς την Ιταλία, την Τσεχική Δημοκρατία & το Λουξεμβούργο, τα οχήματα αναμενόμενα θα κληθούν να χρησιμοποιήσουν - πέρα από τη φόρτιση σε υποδομές της Daimler Truck και στις αντίστοιχες των μεταφορικών εταιρειών - τα δημόσια σημεία φόρτισης που εδρεύουν κατά μήκος της διαδρομής.
Στο προκείμενο; Βάσει υπολογισμών, από τώρα και στο εξής, εκτιμάται πως
το νέο eActros 600 θα μπορεί να καλύπτει μέχρι και 2,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα ανά έτος χωρίς εκπομπές ρύπων, καθιστώντας έτσι εφικτή τη σταδιακή επέκταση της ηλεκτροκίνησης στην εισερχόμενη εφοδιαστική αλυσίδα για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων (σ.σ. ένα δοκιμαστικό όχημα eActros 600 εξάλλου κυκλοφορεί τακτικά μεταξύ των εργοστασίων της Mercedes-Benz στο Kassel και στο Worth από τον Σεπτέμβριο του 2024).
Στα άμεσα πλάνα της εταιρείας, η επέκταση του δικτύου ταχυφόρτισης TruckCharge
Είτε έτσι είτε αλλιώς, τα πεπραγμένα των Γερμανών δε σταματούν εδώ… Ήδη, στο εργοστάσιο του Worth, για παράδειγμα, έχουν ήδη εγκατασταθεί και τεθεί σε λειτουργία 15 σταθμοί φόρτισης, έξι από τους οποίους
είναι σταθμοί ταχείας φόρτισης TruckCharge με ισχύ 400kW – την ίδια ώρα που συνολικά έντεκα σταθμοί φόρτισης λειτουργούν επί του παρόντος στις εγκαταστάσεις Gaggenau, Kassel, Mannheim και στις σχετικές εξωτερικές αποθήκες, συμπεριλαμβανομένων επτά σταθμών ταχείας φόρτισης TruckCharge με ισχύ 400 kW.
Για το τρέχον έτος 2025, τέλος, έχει προγραμματιστεί η εγκατάσταση οκτώ επιπλέον σταθμών ταχείας φόρτισης σε όλες τις γερμανικές εγκαταστάσεις,
με το συνολικό πακέτο υπηρεσιών της TruckCharge (και ανεξάρτητα από τη μάρκα) να καλύπτει θέματα όπως η παροχή συμβουλών, η υποδομή και η λειτουργία γύρω από την ηλεκτρική υποδομή & τη φόρτιση ηλεκτρικών φορτηγών σε όλη την Ευρώπη.