Διανύοντας 124,7 χλμ. με την όπισθεν, το ηλεκτρικό αρθρωτό φορτηγό έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ του 2020.
Η διαδρομή διήρκεσε για 6 ώρες & 22 λεπτά, ενώ περιλάμβανε 14 στενές στροφές.
PROFI και Blicki, τα ονόματα των δυο εταίρων που υποστήριξαν το όλο εγχείρημα.
Το ηλεκτρικό όχημα ανταποκρίνεται στα στάνταρ της συμβατικής έκδοσης.
Πρεμιέρα στις 10 Ιουλίου για το νέο Παγκόσμιο Κέντρο Ανταλλακτικών της Daimler Truck.
Κομβικό το σύστημα κάμερας – καθρέφτη MirrorCam για την ασφάλεια στους δρόμους.
Η διαδρομή διήρκεσε για 6 ώρες & 22 λεπτά, ενώ περιλάμβανε 14 στενές στροφές
Από εκεί και πέρα, αξίζει να αναφερθεί εδώ πως η διάρκεια του ταξιδιού ήταν 6 ώρες και 22 λεπτά, με μέση ταχύτητα 20 χλμ./ώρα – αλλά και με 14 στενές στροφές, σχεδιασμένες για αυτοκίνητα, σε μια εξαιρετικά απαιτητική πίστα, που όμως προσέφερε τουλάχιστον λιγότερους απρόβλεπτους κινδύνους.
Όσο για τον απώτερο σκοπό πίσω από το εν λόγω project; Όπως κατέστη σαφές από τους κύκλους της ίδιας της εταιρείας, η Mercedes-Benz Trucks επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τα ταξίδια με την όπισθεν, προκειμένου να επιστήσει την προσοχή του κόσμου σε τομείς όπως: η ηλεκτροκίνηση, η οδική ασφάλεια και η εικόνα των οδηγών φορτηγών.
PROFI και Blicki, τα ονόματα των δυο εταίρων που υποστήριξαν το όλο εγχείρημα
Στο ίδιο πλαίσιο δε, δυο ακόμη εταίροι ανέλαβαν να υποστηρίξουν τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία… Ο λόγος για τη μη κερδοσκοπική οργάνωση Blicki που καταπιάνεται με την ασφάλεια και την εκπαίδευση των παιδιών πάνω σε ζητήματα οδικής κυκλοφορίας (σ.σ. έχοντας ήδη εκπαιδεύσει περισσότερα από 80.000 παιδιά δημοτικού σε όλη τη Γερμανία για το πώς να προσανατολίζονται στην οδική κυκλοφορία), αλλά και τον σύλλογο PROFI που ως πρεσβευτής των οδηγών προάγει την υιοθέτηση καλύτερων συνθηκών εργασίας, λειτουργώντας ως ο ενδιάμεσος σύνδεσμος μεταξύ πολιτικών, επιχειρήσεων και οδηγών.
Το ηλεκτρικό όχημα ανταποκρίνεται στα στάνταρ της συμβατικής έκδοσης
Σε κάθε περίπτωση, όσον αφορά στο βραβευμένο ως
«International Truck Of The Year» βαρύ επαγγελματικό όχημα μεγάλων αποστάσεων, αξιομνημόνευτο είναι το γεγονός πως οι μηχανικοί εξέλιξης της Mercedes-Benz Trucks σχεδίασαν το ηλεκτρικό φορτηγό κατά τέτοιον τρόπο, που να πληροί τις ίδιες προδιαγραφές λειτουργικότητας & αξιοπιστίας με ένα συγκρίσιμο συμβατικό Actros.
Τι σημαίνει αυτό; Πρακτικά μεταφράζεται σε έως και 1,2 εκατομμύρια χλμ. μέσα σε δέκα χρόνια λειτουργίας – με την κατάσταση της μπαταρίας να εξακολουθεί να βρίσκεται σε επίπεδα άνω του 80% ύστερα από το πέρας της συγκεκριμένη περιόδου.
Ακόμη καλύτερα, σε αντίθεση με άλλες τεχνολογίες κυψελών μπαταρίας, στην προκειμένη περίπτωση περισσότερο από το 95% της εγκατεστημένης χωρητικότητας μπορεί να αξιοποιηθεί, χάρη στην τεχνολογία LFP, κάτι που διευκολύνει την επίτευξη μεγαλύτερης αυτονομίας.
Πρεμιέρα στις 10 Ιουλίου για το νέο Παγκόσμιο Κέντρο Ανταλλακτικών της Daimler Truck
Τα καλά μαντάτα εντούτοις
για την Daimler Truck δε σταματούν εδώ… Κι αυτό, γιατί από τις 10 Ιουλίου προβλέπεται να εγκαινιαστεί το Παγκόσμιο Κέντρο Ανταλλακτικών της εταιρείας, σε μια έκταση περίπου 900.000 τ.μ. στο επιχειρηματικό πάρκο «Industriepark Ost» του Halberstadt στη Γερμανία.
Έτσι, οι νέες εγκαταστάσεις θα έχουν δομημένη ακαθάριστη επιφάνεια περίπου 270.000 τ.μ. και θα εξυπηρετούν περίπου 20 περιφερειακά κέντρα logistics παγκοσμίως σε μια διαδικασία που θα καλύπτει διάφορα ευρωπαϊκά κράτη, αλλά και χώρες όπως η Τουρκία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Βραζιλία ή η Κίνα.
Αυτά τα κράτη λοιπόν αντίστοιχα με τη σειρά τους θα προμηθεύουν τους περιφερειακούς αντιπροσώπους με ανταλλακτικά, ανάγοντας κατά αυτόν τον τρόπο το Halberstadt στης «καρδιά» της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού εξαρτημάτων της Mercedes-Benz Trucks.
Κομβικό το σύστημα κάμερας – καθρέφτη MirrorCam για την ασφάλεια στους δρόμους
Ολοκληρώνοντας, πολύς λόγος γίνεται για τα συστήματα υποβοήθησης της Mercedes-Benz Trucks και πιο συγκεκριμένα για την καινοτόμο τεχνολογία MirrorCam που διαδραμάτισε άλλωστε κομβικό ρόλο στην επίτευξη του ρεκόρ Guinness.
Ο λόγος; Το σύστημα κάμερας καθρέφτη που αναπτύχθηκε από τη Mercedes-Benz Trucks, MirrorCam, μπορεί να συμβάλει στην αντιμετώπιση καταστάσεων όπως η προσπέραση, οι ελιγμοί, η οδήγηση σε συνθήκες κακής ορατότητας & σκοταδιού, οι στροφές & η διέλευση από στενούς χώρους κ.ο.κ.
Επιπλέον, η λειτουργία ευρείας γωνίας κατά τους ελιγμούς με όπισθεν, οι γραμμές απόστασης στην οθόνη για καλύτερη εκτίμηση της απόστασης από αντικείμενα πίσω από το οδηγούμενο όχημα, η περιστροφή της εικόνας της κάμερας κατά τη στροφή ή η παρακολούθηση του περιβάλλοντος χώρου του οχήματος κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων αποτελούν ορισμένες ακόμη χρήσιμες λειτουργίες – που συνδυαστικά με συστήματα όπως π.χ. το Sideguard Assist μπορούν να συμβάλουν στη μείωση των επικίνδυνων καταστάσεων.