Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέσω του συστήματος «MAN EfficientHybrid» ένας ειδικός πυκνωτής (UltraCap) στην οροφή του οχήματος, αναλαμβάνει να προσφέρει επαρκή ηλεκτρικό φορτίο για την εκκίνηση και επιτάχυνση του οχήματος, ουσιαστικά χωρίς να καταναλώνεται καύσιμο.

    Το πρωτοποριακό σύστημα MAN EfficientHybrid

    2.567 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2014)

    Χάρη σε ειδικές επεμβάσεις 066 που αντικαθιστά, ο νέος D1556 LOH συνδυάζεται με το σύστημα MAN EfficientHybrid, για να μειώνει τόσο την κατανάλωση καυσίμου όσο και το θόρυβο κατά τη λειτουργία του σε όλες τις φάσεις του δρομολογίου.
    Συγκεκριμένα, διαθέτει ένα ειδικό μετατροπέα στον στροφαλοφόρο του λειτουργεί ως γεννήτρια παραγωγής ηλεκτρικού φορτίου, όταν το όχημα επιβραδύνει.
    Το φορτίο αυτό συλλέγεται/αποθηκεύεται σε έναν ειδικό πυκνωτή στην οροφή του οχήματος με την ονομασία «UltraCap» που είναι σημαντικά ελαφρύτερος από μια αντίστοιχη συστοιχία μπαταριών.
    Όταν λοιπόν το όχημα έχει επιβραδύνει και βρίσκεται σε στάση, ο κινητήρας D1556 LOH έχει ουσιαστικά απενεργοποιηθεί και προκειμένου να εκκινήσει, ο προαναφερθείς μετατροπέας στον στροφαλοφόρο του, δέχεται ηλεκτρικό φορτίο από το UltraCap για να εκκινήσει –ηλεκτρικά- τον κινητήρα, λειτουργώντας ουσιαστικά ως εναλλακτική «μίζα» σε μια λειτουργία «Start-Stop».
    Αυτό στην πράξη προσφέρει πλήρως αθόρυβες εκκινήσεις του οχήματος, χωρίς μάλιστα να καταναλώνεται καύσιμο σε αυτή τη φάση, με αποτέλεσμα, σύμφωνα με την MAN Truck & Bus, η μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων του, να μειώνονται έως και κατά 16%(!) σε σχέση με το παρελθόν.

     

    Προηγούμενη

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)