Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το μέλλον των αστικών λεωφορείων… σήμερα!

2.549 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2014)

Ταξιδεύουμε στη Νυρεμβέργη προκειμένου να σας παρουσιάσουμε το εντυπωσιακό νέο αστικό MAN LionΆs City και τον πρωτοποριακό πετρελαιοκινητήρα D15 για τον κλάδο των λεωφορείων της MAN Truck & Bus.

Παγκόσμια πρεμιέρα για το MAN Lion`s City!
Με το νέο LionΆs City, η ΜΑΝ Truck & Bus επαναπροσδιορίζει πλήρως τον κλάδο των αστικών λεωφορείων προσφέροντας έναν εντελώς νέο τύπο οχήματος με εντυπωσιακές τεχνολογικές καινοτομίες που συνδυάζονται με μια –επίσης νέα- σχεδιαστική φιλοσοφία.
Με σαφή προσανατολισμό στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας και της αποδοτικότητας, το δυναμικό σχεδιαστικά νέο MAN LionΆs City έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων εντελώς νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, ανεξάρτητη ανάρτηση για τον εμπρόσθιο άξονα, εκτεταμένη χρήση λυχνιών LED σε όλους τους τομείς καθώς και πλήρως αναβαθμισμένο και με εντυπωσιακές δυνατότητες τροποποίησης, εσωτερικό.
Έτσι, 18 χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του, το νέο LionΆs City αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά αστικά λεωφορεία σε παγκόσμιο επίπεδο. Το εν λόγω μοντέλο θα αρχίσει να κατασκευάζεται από τον Αύγουστο του 2018 στη γραμμή παραγωγής της εταιρείας στην πόλη Σταραχοβίτσε (Πολωνία) ωστόσο έως τότε, ας δούμε αναλυτικά τις –σημαντικές- αλλαγές που έχει υποστεί.

 Δυναμική και επιβλητική σχεδίαση μέσα – έξω
Τα νέα φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν φώτα ημέρα με συστοιχίες λυχνιών LEDs, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες στις πλευρές του οχήματος καθώς και το –μαύρο- πίσω μέρος του οχήματος που ουσιαστικά προσομοιώνει ένα γνωστό σε όλους μας μοτίβο, τις οθόνες των κινητών τηλεφώνων, το νέο LionΆs City αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της εταιρείας.
Αντίστοιχα, στο εσωτερικό του οχήματος, ο οδηγός έχει πλέον στη διάθεση του έναν πλήρως αναβαθμισμένο χώρο όπου οι σχεδιαστές και μηχανικοί της ΜΑΝ έχουν δώσει μεγάλη βαρύτητα στην εργονομία, την άνεση και την ασφάλεια του.
Όλοι οι διακόπτες και τα διάφορα χειριστήρια έχουν αλλάξει θέση σε πιο εργονομικά σημεία την ίδια στιγμή που πλέον έχουν δημιουργηθεί επιπλέον χώροι και θήκες για την αποθήκευση εγγράφων, προσωπικών αντικειμένων κ.ο.κ. Τοσο το πλήρως ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού όσο και τα ταμπλό / πίνακας οργάνων που κινούνται σε αντιστοιχία με την ρυθμιζόμενη κολώνα του τιμονιού, διασφαλίζοντας την άμεση –βέλτιστη- θέση οδήγησης.
Την ίδια στιγμή, πλήρως τροποποιημένη είναι και η χωροταξική διαρρύθμιση στους χώρους για τους επιβάτες.
Συγκεκριμένα, η ΜΑΝ έχει να επιδείξει νέες φόρμες και μοτίβα αναφορικά με τον φωτισμό και τις χρωματικές επιλογές σε όλες τις επιφάνειες, προκειμένου να ενισχύσει την αίσθηση της ευρυχωρίας.
Παράλληλα, έχει εξελιχθεί ένα νέο σύστημα στερέωσης των θέσεων για τους επιβάτες σε όλα τα σημεία, προκειμένου να διασφαλιστεί όσο το δυνατόν περισσότερος ελεύθερος χώρος αλλά και η διαδικασία καθαρισμού του οχήματος. Αντίστοιχα, έχουν βελτιωθεί και τα συστήματα στήριξης των όρθιων επιβατών με ειδικές ράγες και χειρολαβές.

 Πρεμιέρα… ηλεκτροκίνησης από το 2010
Μέσα στο 2018 η MAN Truck & Bus αναμένεται να ξεκινήσει επίσημα τις πιλοτικές δοκιμές ενός νέου ηλεκτροκίνητου αστικού λεωφορείου, του οποίου η μαζική παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει προς το τέλος του 2019.
Για τον λόγο αυτό η γερμανική εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει εδώ και πολλούς μήνες τη συνεργασία με πολλαπλές εταιρείες που διακρίνονται στις τεχνολογικές εξελίξεις του εν λόγω τομέα προκειμένου, μέσω του προγράμματος «CCS», να υλοποιηθούν και οι σχετικές μελέτες αναφορικά με τις υποδομές του συστήματος φόρτισης των εν λόγω οχημάτων.
Δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως η MAN Truck & Bus διαθέτει τεράστια εμπειρία και σε αυτόν τον τομέα χάρη σε πρωτοποριακές λύσεις που έχει ήδη παρουσιάσει όπως η υβριδική έκδοση αστικού λεωφορείου «MAN LionΆs City Hybrid» ενώ είναι σαφές, πως οι λύσεις που προετοιμάζεται να προσφέρει, θα έχουν μέγιστη αυτονομία τουλάχιστον 200 χλμ.
 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)