Εκτεταμένη ηλεκτρική λειτουργία εντός πόλης, υπόσχεται το επερχόμενο VW Multivan eHybrid, που θα φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα.

Όταν οι ενεργειακές απαιτήσεις θα ανεβαίνουν, θα αναλαμβάνει ο υπετροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, TSI.

Το πιο ευπροσάρμοστο τραπεζάκι στην 35ετή ιστορία του, θα διαθέτει το νέας γενιάς VW Multivan.

Το νέο VW Multivan σε έκδοση eHybrid

Ηλεκτρική ως επί το πλείστον λειτουργία εντός πόλης, υπόσχεται το υβριδικό VW Multivan eHybrid, που θα φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα και το οποίο θα εξοπλίζεται με κινητήρα βενζίνης TSI και με ηλεκτρικό μοτέρ αγνώστων προς το παρόν στοιχείων.

Η Volkswagen Commercial Vehicles συνεχίζει να αποκαλύπτει ένα ένα τα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του επερχόμενου Multivan νέας γενιάς, το οποίο θα παρουσιαστεί μέσα στον επόμενο μήνα. Η γερμανική εταιρεία ξεκίνησε με μια πρώτη –όχι και τόσο σαφή- εικόνα της εμπρόσθιας όψης του οχήματος, μέσω του οποίου ουσιαστικά βλέπουμε και τη μορφή που θα έχει και το επόμενο, 7ης γενιάς, Transporter.
 
Στη συνέχεια, η Volkswagen μας μίλησε για τη διαμόρφωση του εσωτερικού του, ενώ συνέχισε με περισσότερες εικόνες της μορφής του και –κυρίως- με σημαντικές πληροφορίες, όπως ότι θα στηρίζεται στην πλατφόρμα MQB και ότι θα φέρει ως στάνταρ, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, DSG.
 
Σειρά έχει η αποκάλυψη πως στη γκάμα του 5ης γενιάς μοντέλου θα περιλαμβάνεται και μία υβριδική έκδοση που θα φορτίζει τη μπαταρία της στην πρίζα (plug-in hybrid). Λόγος γίνεται για το Multivan eHybrid, το οποίο θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους. Θα εκκινεί στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία «e-mode», δίχως να εκπέμπει ρύπους και προκαλώντας την ελάχιστη δυνατή ηχορύπανση.
 
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η Volkswagen Commercial Vehicles, το υβριδικό 7θέσιο μοντέλο θα μπορεί να πραγματοποιεί τις περισσότερες από τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις του, κινούμενο αποκλειστικά από το ηλεκτρικό του μοτέρ. Ωστόσο, σε υψηλότερες ταχύτητες ή/και σε περίπτωση που τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας είναι χαμηλά, θα αναλαμβάνει ο υπετροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, TSI.
 
Σε ό,τι έχει να κάνει με την μπαταρία ιόντων λιθίου, αυτή θα είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του Multivan eHybrid, προκειμένου να μην επηρεάζει τη χωρητικότητα του εσωτερικού και επιπλέον να συμβάλλει στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους, προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος. Η θύρα φόρτισης της μπαταρίας θα βρίσκεται στο εμπρός δεξιά φτερό του αυτοκινήτου, με την Volkswagen Commercial Vehicles να λανσάρει τη δική της κάρτα φόρτισης, προκειμένου το υβριδικό PHEV μοντέλο να μπορεί να επισκέπτεται δημόσιους σταθμούς ταχείας φόρτισης. Επιπλέον, θα προσφέρονται και επιλογές για τοποθέτηση οικιακών φορτιστών, τα γνωστά wall boxes.
 

Advertisement