Λίγο περισσότερο Multivan μας δείχνει η Volkswagen, αποκαλύπτοντας πως το 5ης γενιάς μοντέλο θα στηρίζεται στην πλατφόρμα MQB και ότι θα φέρει ως στάνταρ, το αυτόματο κιβώτιο DSG.
Στην τρίτη κατά σειρά προωθητική κίνηση της Volkswagen Commercial Vehicles, αρχίζει να ξεκαθαρίζει η μορφή που θα έχει το νέας γενιάς Multivan, ενώ μέσου αυτού παίρνουμε και μια πρώτη ιδέα για τη φιλοσοφία που θα διέπει συνολικά το νέο Transporter Τ7. Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου μοντέλου θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Ιούνιο, με τη γερμανική εταιρεία να μοιράζεται μαζί μας λίγα ακόμα από τα χαρακτηριστικά του επερχόμενου οχήματος.
Το επερχόμενο Multivan θα προσφέρει έως και επτά καθίσματα και για πρώτη φορά θα στηριχθεί στην περίφημη πλατφόρμα Modular Transverse Matrix (MQB) του ομίλου. Σε σχέση με το παρελθόν θα είναι πιο πλατύ, ενώ μεγαλύτερο θα είναι και το μήκος του μεταξονίου του, όπως και των μετατροχίων του. Προς όφελος της αεροδυναμικής (και άρα της κατανάλωσης και των εκπομπών) αλλά και των αναλογιών του, το νέο μοντέλο θα διαθέτει πιο χαμηλό προφίλ.
Αποκλειστικά με DSG
Θέλοντας να αναβαθμίσει την ευχρηστία, αλλά και να «απελευθερώσει» χώρο στην καμπίνα, η Volkswagen Commercial Vehicles αντικατέστησε τον συμβατικό επιλογέα ταχυτήτων με έναν διακόπτη, μέσω του οποίου γίνεται ο χειρισμός του περίφημου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, DSG. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως δεν θα υπάρχει καν επιλογή για μηχανικό κιβώτιο, καθώς το DSG θα αποτελεί στοιχείο του βασικού εξοπλισμού του μοντέλου!
Ο εν λόγω διακόπτης θα είναι μικρός σε μέγεθος και θα βρίσκεται εργονομικά τοποθετημένος στο νέο ταμπλό, δεξιά του τιμονιού. Θα είναι στο ίδιο επίπεδο με την οθόνη των 10 ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας, στην οποία -για πρώτη φορά στο Multivan- θα εμφανίζεται μια πραγματική απεικόνιση 360 μοιρών του οχήματος, προκειμένου να απλουστεύονται οι ελιγμοί και η στάθμευση. Σημειώνεται, τέλος, πως πέραν του επιλογέα, το συμβατικό χειρόφρενο έχει επίσης αφαιρεθεί και εφεξής θα ενεργοποιείται ηλεκτρονικά με κουμπί ή αυτόματα.