ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Με την τοποθέτηση του ειδικού διαχωριστικού από το χώρο φόρτωσης, έχει δημιουργηθεί ένας –αρκετά εύχρηστος- αποθηκευτικός χώρος πίσω από τα καθίσματα των επιβατών.

Ο εσωτερικός διάκοσμος του YarisVan είναι καλαίσθητος και το πρώτο στοιχείο που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι η πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.

Το τιμόνι είναι ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο και φέρει χειριστήρια για τον έλεγχο του ηχοσυστήματος.

Η απουσία στροφομέτρου είναι αισθητή στον πίνακα οργάνων, ωστόσο υπάρχει ο σχετικός δείκτης εναλλαγής των σχέσεων (GSI).

Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις της, η κεντρική κονσόλα φέρει πλήθος χειριστηρίων, τοποθετημένων σε σημεία με καλή εργονομία.

Μια από τις σημαντικότερες «αρετές» του Toyota YarisVan είναι το μεγάλο άνοιγμα της τρίτης θύρας που ευνοεί την άμεση πρόσβαση στο εσωτερικό του χώρου φόρτωσης.

Με ωφέλιμο μήκος 1.250 χλστ., πλάτος 1.000 χλστ. και ύψος 920 χλστ., ο χώρος φόρτωσης του ιαπωνικού mini-vanette μπορεί να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως και 1.100 λτ.

Το χωροδικτύωμα στο επάνω τμήμα του χαλύβδινου διαχωριστικού επιτρέπει την εύκολη επόπτευση του φορτίου ανά πάσα στιγμή.

Ο πετρελαιοκινητήρας D-4D των 1,4λτ. της Toyota είναι ένα από τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον, μηχανικά σύνολα της κατηγορίας των mini-vanette.

Ακόμα και στο… όριο, το Toyota YarisVan αποδεικνύεται ουδέτερο στις αντιδράσεις του και κερδίζει πολύ γρήγορα την εμπιστοσύνη ακόμη και του άπειρου οδηγού.

Το νέο YarisVan επιβάλλεται

3.673 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2013)

Η νέα προσθήκη στη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της ιαπωνικής εταιρείας κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις, χάρη στην προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, τον εξαιρετικό πετρελαιοκινητήρα D-4D των 1,4 λτ. και φυσικά, τις μεγάλες μεταφορικές δυνατότητές της.

Από 14.570  (με όφελος απόσυρσης)
 
Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της ελληνικής αγοράς είναι τα Pick-Up (μερίδιο 41,29%) και τα Vanette (μερίδιο 46,08%). Σε ό,τι αφορά στην πρώτη κατηγορία, η ύπαρξη του Hilux εξακολουθεί να μην αφήνει και πολλά… περιθώρια αντίδρασης στον ανταγωνισμό, ενώ το πρόσφατο λανσάρισμα της επαγγελματικής έκδοσης του Yaris, σαφέστατα θέτει νέα δεδομένα και ισχυροποιεί ακόμη περισσότερο τη θέση της ιαπωνικής εταιρείας. 
 
Ισχυροποίηση σε μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία
Η κατηγορία των Vanette (αλλά και των mini-vanette που εμπεριέχονται ουσιαστικά σε αυτή) είναι η πιο ταχύτατα αναπτυσσόμενη σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. 
Ο όγκος των ενδοαστικών μεταφορών αυξάνεται με γεωμετρικούς ρυθμούς και πολλαπλές διεθνείς μελέτες αναφέρουν πως, η εν λόγω τάση θα εξακολουθήσει να παρατηρείται τουλάχιστον για μια 5ετία ακόμη. 
Προκειμένου λοιπόν να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις διεθνείς εξελίξεις, η Toyota λανσάρισε ήδη στην ελληνική αγορά το YarisVan στην κατηγορία των mini-Vanette, ενώ δεν πρέπει να λησμονούμε πως, μέχρι το τέλος του έτους, αναμένεται και στη χώρα μας ένα ακόμη μοντέλο, το Toyota ProAce, προϊόν συνεργασίας της ιαπωνικής εταιρείας με τον Όμιλο PSA (Peugeot – Citroen). 
 
Με την εγγύηση της Toyota
Το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της Toyota βασίζεται στο αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη της 3θυρης έκδοσης του Yaris που ως γνωστόν έχει ήδη αποσπάσει βαθμολογία 5 αστέρων στις δοκιμές ελεγχόμενης πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP. 
Παράλληλα, όμως, το ιαπωνικό μικρό έχει να επιδείξει μια εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και ένα κορυφαίο επίπεδο συναρμολόγησης, γεγονός που εγγυάται εν μέρει και την αξιοπιστία του ακόμη και στον σαφέστατα πιο απαιτητικό χώρο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Ξεκάθαρο δείγμα της φιλοσοφίας της Toyota είναι άλλωστε το γεγονός ότι, προσφέρει το YarisVan με εργοστασιακή εγγύηση 6 ετών ή 180.000 χλμ., 3ετή εγγύηση για τη βαφή του και 12ετή εγγύηση προστασίας από τη σκουριά. 
 
¶νετο και πληρέστατα εξοπλισμένο
Με δεδομένο τον ιδιαίτερα μεγάλο ανταγωνισμό που παρατηρείται στην κατηγορία των mini-vanette, από οχήματα όπως τα νέα Ford FiestaVan και Opel CorsaVan, η Toyota δεν θα μπορούσε παρά να προσφέρει και στον Έλληνα επαγγελματία ένα αξιόπιστο, πληρέστατα εξοπλισμένο, άνετο και οικονομικό στη χρήση «συνεργάτη». Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από τιμόνι του νέου YarisVan, γίνεται άμεσα αντιληπτή η εξαιρετική εργονομία του εσωτερικού διακόσμου και ο πληρέστατος βασικός εξοπλισμός, τόσο στον τομέα της άνεσης, όσο και της ασφάλειας. 
Η βαθμολογία των 5 αστέρων που το ιαπωνικό μοντέλο απέσπασε στα crash-tests του EuroNCAP είναι απλώς και μόνο, μια ακόμη απόδειξη της τεχνογνωσίας της Toyota. 
Στο βασικό εξοπλισμό του YarisVan περιλαμβάνονται στοιχεία όπως δύο μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι, ABS με EBD, κλιματισμός, ράδιο-CD MP3 με έξι ηχεία, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες του οχήματος και ηλεκτρική υποβοήθηση, ρυθμιζόμενο καθΆ ύψος κάθισμα για τον οδηγό κ.ά. 
Θέσεις για μικροαντικείμενα υπάρχουν πολλές, ενώ η τοποθέτηση του ειδικού διαχωριστικού της καμπίνας των επιβατών από τον χώρο φόρτωσης, έχει δημιουργήσει έναν αρκετά πρακτικό χώρο για την τοποθέτηση πολλαπλών αντικειμένων μεγαλύτερου όγκου όπως π.χ. εργαλειοθήκες. 
 
Ωφέλιμος όγκος 1.100 λτ. 
Παρά τις εξαιρετικά περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος του (μήκος 3.885 χλστ.), το Toyota YarisVan προσφέρει μια ιδιαίτερα ευρύχωρη καρότσα που μπορεί να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως και 1.100 λτ. 
Το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 1.250 χλστ. και το ύψος στα 920 χλστ., ενώ το πλάτος του ορίζεται στα 1.000 χλστ. και δεν επηρεάζεται παρά ελάχιστα από τους θόλους των πίσω τροχών (920 χλστ.). 
Παράλληλα, το μεγάλο άνοιγμα της πίσω θύρας ευνοεί την εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος, γεγονός που ενισχύεται και από το αρκετά χαμηλό κατώφλι φόρτωσης. 
Με το ωφέλιμο φορτίο του Toyota YarisVan να ανέρχεται στα 410 κιλά, καθίσταται σαφές πως το ελαφρό επαγγελματικό της ιαπωνικής εταιρείας δεν θέτει και πολλούς περιορισμούς ως προς τον τύπο ή το βάρος των εμπορευμάτων που είναι σε θέση να υποστηρίξει. 
Παράλληλα, δεν μπορούμε να παραλείψουμε την ύπαρξη ενός ειδικού δαπέδου για το χώρο φόρτωσης που, πέραν των αντικραδασμικών ιδιοτήτων του, μειώνει σημαντικά και την ολισθηρότητα του εν λόγω χώρου. Τέλος ως εξαιρετικό κρίνεται το σχήμα του διαχωριστικού της καρότσας από την καμπίνα των επιβατών, καθώς το χωροδικτύωμα στο επάνω τμήμα του επιτρέπει την άμεση οπτική επαφή με το φορτίο ανά πάσα στιγμή. 
 
Μέση κατανάλωση καυσίμου 4,2λτ./100 χλμ.
Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα του 
YarisVan, εδράζεται το μηχανικό σύνολο 
D-4D των 1,4 λτ. 
Ο εν λόγω πετρελαιοκινητήρας συνδυάζεται αρμονικά με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο προσφέροντας άμεσες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, ακόμη και με πλήρες φορτίο, ενώ τα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου δεν θα ενοχλήσουν σε καμία περίπτωση τους επιβαίνοντες στο όχημα. 
Η μέγιστη ισχύς του ανέρχεται στους 90 ίππους, ενώ τα 205 Nm ροπής που διατηρούνται σταθερά στο φάσμα των 1.800 – 2.800 σ.α.λ., κερδίζουν άμεσα την εμπιστοσύνη του οδηγού. 
Τέλος, αλλά και πιο σημαντικό, είναι το γεγονός ότι, το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδεικνύεται ιδιαίτερα φιλικό, τόσο για το περιβάλλον (111 g CO2/km), όσο και –κυρίως- για την τσέπη του ιδιοκτήτη του οχήματος (μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ.). 
 
¶νετο, ουδέτερο και προβλέψιμο στο δρόμο
Όπως προαναφέραμε, ο οδηγός θα αισθανθεί οικεία και άνετα πίσω από το τιμόνι του νέου YarisVan από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα. 
Παράλληλα, το σχετικά γρήγορο τιμόνι και ο ιδιαίτερα μικρός κύκλος στροφής του ιαπωνικού μοντέλου (ακτίνα 4,8μ.) ευνοούν την ευελιξία του ακόμα και σε περιορισμένους χώρους, ενώ οι μικρές διαστάσεις του αμαξώματος ευνοούν την άνετη εξεύρεση θέσεων στάθμευσης ακόμη και στο… χάος του κέντρου των σύγχρονων μεγαλουπόλεων. 
Πέραν αυτού, το ιαπωνικό μοντέλο είναι εξαιρετικά σταθερό, τόσο στους κλειστούς αυτοκινητόδρομους ακόμη σε ταχύτητες που πλησιάζουν την τελική του, όσο και στις στροφές όπου τα πολλαπλά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς (ABS με EBD, BA, TRC, VSC και λοιπά αρκτικόλεξα), αναλαμβάνουν να προσφέρουν «χείρα βοηθείας» στον οδηγό στις απρόσμενες καταστάσεις. 
Τέλος, οφείλουμε να αναφερθούμε και στο πολύ καλό στήσιμο των αναρτήσεων που καταφέρνουν να φιλτράρουν αποτελεσματικά την πλειοψηφία των ανωμαλιών του οδοστρώματος.