Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Toyota, Suzuki & Daihatsu στα Mini Ηλεκτρικά Van

Η κοινοπραξία CJPΤ ιδρύθηκε την 1η Απριλίου 2021 και εδρεύει στο Τόκιο. Η Toyota έχει μερίδιο 60% και οι Isuzu, Hino, από 10% η κάθε μία.

Η κοινοπραξία CJPΤ ιδρύθηκε την 1η Απριλίου 2021 και εδρεύει στο Τόκιο. Η Toyota έχει μερίδιο 60% και οι Isuzu, Hino, από 10% η κάθε μία.

  • Toyota, Suzuki & Daihatsu στα Mini Ηλεκτρικά Van
  • Η κοινοπραξία CJPΤ ιδρύθηκε την 1η Απριλίου 2021 και εδρεύει στο Τόκιο. Η Toyota έχει μερίδιο 60% και οι Isuzu, Hino, από 10% η κάθε μία.

Toyota, Suzuki & Daihatsu στα Mini Ηλεκτρικά Van

3.520 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2022)

Τέσσερις μεγάλες δυνάμεις της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι Toyota, Suzuki, Daihatsu και CJPT, συμπράττουν για να εξελίξουν από κοινού ένα mini ηλεκτρικό επαγγελματικό Van (BEV), το οποίο θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει το 2023.

Ιάπωνες κολοσσοί στα mini ηλεκτρικά επαγγελματικά Van!

  • Σύμπραξη Toyota, Suzuki, Daihatsu και CJPT
  • Με compact διαστάσεις
  • Στην αγορά εντός του 2023
  • Ιδανικό για last-mile logistics
 
H Suzuki Motor Corporation (Suzuki), η Daihatsu Motor Co., Ltd. (Daihatsu), η Toyota Motor Corporation (Toyota) και η Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για την παραγωγή mini ηλεκτρικών επαγγελματικών Van (BEV) το 2023 με σκοπό την επίτευξη χαμηλότερων εκπομπών ρύπων.


Η κοινοπραξία CJPΤ ιδρύθηκε την 1η Απριλίου 2021 και εδρεύει στο Τόκιο. Η Toyota έχει μερίδιο 60% και οι Isuzu, Hino, από 10% η κάθε μία.

Η κοινοπραξία CJPΤ ιδρύθηκε την 1η Απριλίου 2021 και εδρεύει στο Τόκιο. Η Toyota έχει μερίδιο 60% και οι Isuzu, Hino, από 10% η κάθε μία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο ρόλος των last-mile logistics

Τα mini επαγγελματικά οχήματα λόγω του μικρού τους μεγέθους υποστηρίζουν τις υπηρεσίες last-mile logistics σε μικρές αποστάσεις, ενώ έχουν γίνει ευρέως γνωστά καθώς αποτελούν το 60% περίπου του συνολικού στόλου επαγγελματικών οχημάτων που διαθέτουν οι εταιρίες, γεγονός που τα καθιστά οχήματα ικανά να συμβάλλουν σημαντικά στην μείωση εκπομπών ρύπων ως ηλεκτρικά.

Οι περιορισμοί

Ωστόσο, ένα ακόμα σημαντικό ζήτημα για την ανάπτυξη και την καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης στα mini επαγγελματικά οχήματα είναι η αυξανόμενη επιβάρυνση της κοινωνίας στον τομέα της ρύπανσης, συμπεριλαμβανομένου του υψηλότερου κόστους κτήσης των ηλεκτρικών οχημάτων και του κόστους που σχετίζεται με την υποδομή φόρτισης και τον χρόνο που απαιτείται γι’ αυτό (χρόνος κατά τον οποίο τα οχήματα παραμένουν εκτός ενεργού στόλου).

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »