Στην κοινοπραξία Commercial Japan Partnership Technologies Corporation που έχει ως επικεφαλής την Toyota, μπήκαν οι Suzuki και Daihatsu.

Η κοινοπραξία CJP, ιδρύθηκε την 1η Απριλίου 2021 και εδρεύει στο Τόκιο. Η Toyota έχει μερίδιο 60% και οι Isuzu, Hino, Suzuki και Daihatsu από 10% η κάθε μία.

Toyota, Suzuki & Daihatsu μαζί στα επαγγελματικά

Ισχυροποιείται περαιτέρω η ιαπωνική κοινοπραξία «CJP» των Toyota, Hino και Isuzu στα μεσαία-βαρέα επαγγελματικά οχήματα μηδενικών ρύπων, με την είσοδο σε αυτή των Suzuki και Daihatsu ώστε να συμπεριλάβει και τα «minivehicles» και να καλύπτει έτσι όλο το εύρος των logistics.

Οι ιθύνοντες των Suzuki Motor Corporation και Daihatsu Motor Co., Ltd, ανακοίνωσαν την απόφασή τους να συμμετάσχουν στην κοινοπραξία «CJP» (Commercial Japan Partnership) που έχει ιδρύσει εδώ και λίγο καιρό η Toyota από κοινού με τις Hino Motors και Isuzu. Στο πλαίσιο αυτό, τόσο η Suzuki όσο και η Daihatsu θα αποκτήσουν μερίδιο 10% επί του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, το οποίο τους παραχώρησε η επικεφαλής Toyota Motor Corporation.


Η κοινοπραξία CJP, ιδρύθηκε την 1η Απριλίου 2021 και εδρεύει στο Τόκιο. Η Toyota έχει μερίδιο 60% και οι Isuzu, Hino, Suzuki και Daihatsu από 10% η κάθε μία.

Η κοινοπραξία CJP, ιδρύθηκε την 1η Απριλίου 2021 και εδρεύει στο Τόκιο. Η Toyota έχει μερίδιο 60% και οι Isuzu, Hino, Suzuki και Daihatsu από 10% η κάθε μία.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Στόχος των δύο νέων εταιρειών που μπαίνουν στο σχήμα είναι να επιταχύνουν την εξέλιξή τους στις λεγόμενες τεχνολογίες «CASE», δηλαδή να λανσάρουν ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα, να εξελιχθούν στη συνδεσιμότητα και στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης, όπως και στον «διαμοιρασμό» οχημάτων. Η εστίαση γίνεται στα μίνι οχήματα, μια κατηγορία που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ιαπωνία, καθώς από τα σχεδόν 78 εκατομμύρια οχήματα που κυκλοφορούν σήμερα στη χώρα, τα 31 εκατομμύρια είναι «minivehicles».
 
Η Toyota ετοιμάζει την «κοινωνία του υδρογόνου»
 
Σε ό,τι αφορά στα μίνι επαγγελματικά οχήματα, αυτά παίζουν καθοριστικό ρόλο στα λεγόμενα «last-mile» logistics. Με την είσοδο στη νέα ιαπωνική κοινοπραξία -η οποία ιδρύθηκε τον περασμένο Απρίλιο- των Suzuki και Daihatsu, αυτή θα επεκτείνει τη δράση της και στις μικρότερες κατηγορίες οχημάτων, διαθέτοντας μία πλήρη γκάμα που φτάνει μέχρι και τα βαρέα οχήματα, μέσω της συνδρομής των Hino και Isuzu. Οπότε, θα καλύπτεται όλη η εφοδιαστική αλυσίδα με οχήματα μηδενικών ρύπων.
 
Hino Motors: Υβριδικό φορτηγό 1.080 ίππων στο Dakar Rally 2022
 
«Θέλουμε να βοηθήσουμε αφήνοντας μια καλύτερη Ιαπωνία και έναν καλύτερο πλανήτη στις επόμενες γενιές», είπε μεταξύ άλλων στην κοινή συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda. «Η αποστολή μας είναι να φέρουμε στην αγορά minivehicles που είναι προσιτά και συμβάλλουν στην ουδετερότητα του άνθρακα. Ωστόσο, η ολοκλήρωση αυτής της αποστολής δουλεύοντας μόνοι μας  θα ήταν πολύ δύσκολη. Όλη η κοινωνία πρέπει να εργαστεί προς τον ίδιο στόχο για να την επιτύχει», είπε από τη μεριά του ο πρόεδρος της Suzuki, Toshihiro Suzuki. «Με τόσο μεγάλο αριθμό πελατών να χρησιμοποιούν minivehicles, εμείς οι κατασκευαστές τέτοιων οχημάτων πιστεύουμε ότι είναι δική μας ευθύνη να δώσουμε σε αυτούς τους ανθρώπους ασφάλεια και ευημερία, προωθώντας την ουδετερότητα του άνθρακα και επιτυγχάνοντας τη διάδοση τεχνολογιών και υπηρεσιών CASE για minivehicles», συμπλήρωσε ο πρόεδρος της Daihatsu, Soichiro Okudaira.
 
Αν δεν σας έφτασαν οι παραπάνω δηλώσεις, παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε στο σύνολό της την κοινή συνέντευξη Τύπου:

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement Advertisement