Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Toyota HiLux με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου το 2023

Toyota HiLux με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου το 2023

Toyota HiLux με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου το 2023

  • Toyota HiLux με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου το 2023
  • Toyota HiLux με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου το 2023
  • Toyota HiLux με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου το 2023

Toyota HiLux με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου το 2023

4.204 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2022)

Η Toyota θα αναπτύξει μια έκδοση κυψελών καυσίμου υδρογόνου του HiLux στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ παράλληλα σχεδιάζει να προχωρήσει σε παραγωγή ένα μικρό αριθμό από αυτά τα μοντέλα.

Αργότερα θα μπει και σε περιορισμένη παραγωγή

Το εργοστάσιο παραγωγής της Toyota  στο Ηνωμένο Βασίλειο  θα αναλάβει την κατασκευή του πρωτότυπου HiLux. Το πρωτότυπο μοντέλο θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου (FCEV), ενώ αργότερα στοχεύει να προχωρήσει σε παραγωγή μικρής κλίμακας.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

20 εκατ. ευρώ χρηματοδότηση για το HiLux FCEV

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει εξασφαλίσει περίπου 20 εκατομμύρια ευρώ σε χρηματοδότηση για το φιλόδοξο project από το Advanced Propulsion Centre στο οποίο ηγείται η αυτοκινητοβιομηχανία. Στην παραπάνω επένδυση, περιλαμβάνονται και 10 εκατομμύρια ευρώ από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου, με την Toyota να δηλώνει πως τα πρώτα πρωτότυπα HiLux FCEV θα κατασκευαστούν τον επόμενο χρόνο στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Burnaston, λίγο έξω από το Derby. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των δοκιμών, η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να θέσει το υδρογόνο σε μία «μικρή σειρά παραγωγής», χωρίς να κάνει σαφές εάν αυτά τα οχήματα θα είναι διαθέσιμα προς πώληση ή μίσθωση και με άγνωστο το κόστος απόκτησης.
 

Θα μοιράζεται την τεχνολογία του Mirai

Το νέο Toyota HiLux που θα «καίει» υδρογόνο, θα μοιράζεται αρκετά στοιχεία και μηχανικά μέρη από το Mirai και τη δεύτερη γενιά τεχνολογίας κυψελών καυσίμου. Συγκεκριμένα, το  Mirai δεύτερης γενιάς διαθέτει τρεις πλαστικές δεξαμενές αποθήκευσης υδρογόνου ενισχυμένες με ανθρακονήματα που μεταφέρουν έως και 141 λίτρα ή 5,6 κιλά υδρογόνου υπό πίεση στα 700 bar. Αυτές τροφοδοτούν μια στοίβα κυψελών καυσίμου ηλεκτρολύτη στερεού πολυμερούς 330 κυψελών, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από το καπό και παράγει ηλεκτρική ενέργεια συνδυάζοντας το αποθηκευμένο υδρογόνο με το ατμοσφαιρικό οξυγόνο. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου υβριδικού μεγέθους 1,2 kW αποθηκεύει την περίσσεια ενέργειας που παράγεται από την κυψέλη καυσίμου, καθώς και την ενέργεια που ανακτάται από την αναγεννητική πέδηση. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 134 kW (182 ίππων) και 300 Nm, μεταφέροντας την κίνηση στους πίσω τροχούς.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »