Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!

7.154 Επισκέψεις στο άρθρο
Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!

Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!

Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!

Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!

Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!

  • Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!
  • Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!
  • Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!
  • Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!
  • Υδρογονοκίνηση & φόρτιση στο 1 mW για τη MAN!

-Πετρέλαιο, ηλεκτροκίνηση & υδρογονοκίνηση στη φαρέτρα της εταιρείας
-Ο πρώτος κατασκευαστής φορτηγών με κινητήρες καύσης υδρογόνου
-Μέχρι το 2030, κάθε 2ο φορτηγό της ΜΑΝ στην Ευρώπη θα πρέπει να είναι ηλεκτρικό με μπαταρία
-Πετρελαιοκίνηση με μείωση εκπομπών ρύπων ως 3,7%
-Σύστημα βοήθειας έκτακτης ανάγκης με δυνατότητα ακινητοποίησης του οχήματος

Πετρέλαιο, ηλεκτροκίνηση & υδρογονοκίνηση στη φαρέτρα της εταιρείας

Μπροστά στις αυστριακές Αλπεις και στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για την IAA Transportation 2024, η MAN Truck & Bus έδωσε την ευκαιρία σε 200 περίπου δημοσιογράφους να πάρουν μια πρώτη γεύση από τα ηλεκτροκίνητα, υδρογονοκίνητα και υπερσύγχρονα πετρελαιοκίνητα οχήματά της.
Σημείο αναφοράς φυσικά αποτέλεσε σε πρώτη φάση το νέο MAN eTruck, για το οποίο έχουν ήδη πραγματοποιηθεί 2.000 παραγγελίες, γεγονός που αποδίδεται αφενός στις άνω του ενός εκατομμυρίου παραλλαγές του (με πολυάριθμα μεταξόνια, καμπίνες κλπ.), αφετέρου στην προοπτική του συστήματος φόρτισης MCS - για έως και 1.000 kW – που θα επιτρέπει την επαναφόρτιση εντός του διαλείμματος οδήγησης του οδηγού, καλύπτοντας μια ημερήσια εμβέλεια 800 χλμ.
 

Ο πρώτος κατασκευαστής φορτηγών με κινητήρες καύσης υδρογόνου

Την ίδια ώρα, η MAN Truck & Bus είναι η πρώτη εταιρεία που συστήνει φορτηγά με κινητήρες καύσης υδρογόνου, παρέχοντας μια συμπληρωματική λύση μηδενικών εκπομπών για ειδικές εφαρμογές, όπως οι βαριές μεταφορές.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών διαδρομών στην Αυστρία, άλλωστε, παρουσιάστηκε το πρωτότυπο MAN hTGX, που χρησιμοποιεί κινητήρα καύσης υδρογόνου, το οποίο θα παραδοθεί με αυτήν την ονομασία σε μικρές σειρές - αρχικά των 200 οχημάτων - από το 2025 σε πελάτες στη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, την Ισλανδία και σε επιλεγμένες μη ευρωπαϊκές χώρες.

Συνέχεια του άρθρου >>>