ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οδηγούμε το νέο Citroen C3 Van – Είναι το νέο «σημείο αναφοράς» στην πόλη;

2.182 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2025)
Με κόστος αγοράς από 20,7 χιλ. ευρώ, το νέο Citroen C3 Van φιλοδοξεί να κυριαρχεί στην ελληνική αγορά των μικρών LCVs πόλης.

Με κόστος αγοράς από 20,7 χιλ. ευρώ, το νέο Citroen C3 Van φιλοδοξεί να κυριαρχεί στην ελληνική αγορά των μικρών LCVs πόλης.

Με μήκος αμαξώματος στα 4,0m, το νέο γαλλικό Mini Van μπορεί να μεταφέρει φορτία όγκου έως και 1κ.μ.

Με μήκος αμαξώματος στα 4,0m, το νέο γαλλικό Mini Van μπορεί να μεταφέρει φορτία όγκου έως και 1κ.μ.

  • Με κόστος αγοράς από 20,7 χιλ. ευρώ, το νέο Citroen C3 Van φιλοδοξεί να κυριαρχεί στην ελληνική αγορά των μικρών LCVs πόλης.
  • Με μήκος αμαξώματος στα 4,0m, το νέο γαλλικό Mini Van μπορεί να μεταφέρει φορτία όγκου έως και 1κ.μ.

Κομψό, ευέλικτο με άνετους χώρους και πλούσιο εξοπλισμό.
Μπορεί να μεταφέρει έως 300kg αλλά αντέχει και 75kg στην οροφή.
Με βενζινοκινητήρα 100 αλόγων ή ως ηλεκτροκίνητο με αυτονομία 454km.
Που τα καταφέρνει καλά, που θα μπορούσε και καλύτερα;

PRO.autotriti Team

Κομψό, ευέλικτο με άνετους χώρους και πλούσιο εξοπλισμό

Η Citroen προσφέρει πλέον στην ελληνική αγορά το νέο C3 Van, μια εντελώς φρέσκια πρόταση στην κατηγορία των Mini Vans όπου, ουσιαστικά ανταγωνιστές είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Dacia Spring Cargo και το υβριδικό Toyota Yaris Van.
 
Το νέο γαλλικό μοντέλο προσφέρει μια ξεχωριστή σχεδίαση αμαξώματος, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενώ η φινετσάτος και μάλλον… μινιμαλιστικός είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος όπου, ο οδηγός θα εκτιμήσει τους μεγάλους χώρους, τα άκρως αναπαυτικά καθίσματα (Citroen Advanced Comfort) αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας.
 

Μπορεί να μεταφέρει έως 300kg αλλά αντέχει και 75kg στην οροφή

Το πεντάθυρο αμάξωμα του νέο C3 Van προσφέρει πρόσβαση και από το πλάι σε έναν επίπεδο χώρο φόρτωσης μήκος 1,3m, πλάτος 1,0m και ύψος 0,9m ενώ, μια εκτενής εταζέρα συμβάλλει στην απόκρυψη του φορτίου από… αδιάκριτα βλέμματα, περιορίζοντας ωστόσο τον ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από το μέγιστο των 1,06κ.μ. στα 0,61κ.μ.
 
Παράλληλα, ένα ανθεκτικό μεταλλικό δίχτυ, χωρίζει την καμπίνα από τον χώρο φόρτωσης, προσφέροντας ωστόσο άμεση επόπτευση του.
 


Με μήκος αμαξώματος στα 4,0m, το νέο γαλλικό Mini Van μπορεί να μεταφέρει φορτία όγκου έως και 1κ.μ.

Με μήκος αμαξώματος στα 4,0m, το νέο γαλλικό Mini Van μπορεί να μεταφέρει φορτία όγκου έως και 1κ.μ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Με βενζινοκινητήρα 100 αλόγων ή ως ηλεκτροκίνητο με αυτονομία 454km

Σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, το νέο C3 Van προσφέρει τόσο ως συμβατικό (βενζίνη) όσο και ηλεκτρικό (e-C3 Van), παρέχοντας στον υποψήφιο ιδιοκτήτη τη δυνατότητα να επιλέξει τη λύση που καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του.
 
Η έκδοση βενζίνης με τον 1.200άρη κινητήρα των 100 αλόγων συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, διασφαλίζοντας μέση κατανάλωση από 5,7λτ./100χλμ. και 0-100χλμ./ώρα σε 10,6δλ.
 
Αντίστοιχα, το e-C3 Van φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα 113 αλόγων και μπαταρία LFP 44,2kWh που του διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 324km σε μεικτό κύκλο κίνησης ή έως 454km εντός της πόλης!
 

Που τα καταφέρνει καλά, που θα μπορούσε και καλύτερα;

Σε σχέση με τον ανταγωνισμό, το νέο Citroen C3 Van προσφέρει την επιλογή τόσο συμβατικής όσο και ηλεκτρικής έκδοσης.
 
Στην πρώτη περίπτωση το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο περιορίζεται στα 274kg (έναντι 302kg για το e-C3) ενώ, τόσο το ψηλό κατώφλι φόρτωσης στο πίσω μέρος όσο και το εμπόδιο της εταζέρας στις πλαϊνές πόρτες, επηρεάζουν την ευκολία πρόσβασης στον χώρο φόρτωσης.
 
Στον αντίποδα, το ηλεκτρικό C3 Van έχει κόστος που πλησιάζει τα 30.000€ ενώ παρά την επαρκή ισχύ του κινητήρα, η μέγιστη ταχύτητα του περιορίζεται στα 135km/h.
 

Σελίδα 2Καμπίνα επιβατών: Πρακτικό και άνετο με κορυφαίας ποιότητας καθίσματα
Σελίδα 3Χώρος φόρτωσης: Ωφέλιμος όγκος 1κ.μ. αλλά ωφέλιμο φορτίο έως 300kg
Σελίδα 4Κινητήρας – Επιδόσεις: Μέση κατανάλωση από 5,7lt./100km
Σελίδα 5Στον δρόμο: ¶νετο & «υπάκουο» στις προσταγές του οδηγού
Σελίδα 6Η γνώμη μας