Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Με ηλεκτρικό PTO ισχύος 58 kW και ανατρεπόμενη καρότσα Meiller, το Mercedes-Benz eActros LongHaul παρουσιάζεται στην έκθεση Bauma ως φορτηγό εργοταξίου.

Με ηλεκτρικό PTO ισχύος 58 kW και ανατρεπόμενη καρότσα Meiller, το Mercedes-Benz eActros LongHaul παρουσιάζεται στην έκθεση Bauma ως φορτηγό εργοταξίου.

Το eActros LongHaul θα εμφανίζει αυτονομία της τάξης των 500 χλμ., ενώ θα είναι συμβατό με υπερταχεία (megawatt) φόρτιση των μπαταριών τεχνολογίας LFP.

Το eActros LongHaul θα εμφανίζει αυτονομία της τάξης των 500 χλμ., ενώ θα είναι συμβατό με υπερταχεία (megawatt) φόρτιση των μπαταριών τεχνολογίας LFP.

Το ηλεκτρικό φορτηγό μεγάλων αποστάσεων διαθέτει τρία πακέτα μπαταριών συνολικής εγκαταστημένης χωρητικότητας 600 kWh, που τροφοδοτούν τον νέο ηλεκτρικό άξονα στον οποίο έχουν εγκατασταθεί δύο ηλεκτρι

Το ηλεκτρικό φορτηγό μεγάλων αποστάσεων διαθέτει τρία πακέτα μπαταριών συνολικής εγκαταστημένης χωρητικότητας 600 kWh, που τροφοδοτούν τον νέο ηλεκτρικό άξονα στον οποίο έχουν εγκατασταθεί δύο ηλεκτρικοί κινητήρες συνεχούς ισχύος 400 kW.

Το ηλεκτρικό ΡΤΟ μετατρέπει σε εναλλασσόμενο το συνεχές ρεύμα από τις μπαταρίες του eActros LongHaul, μέσω ενός μετατροπέα (inverter) ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος πίσω από την καμπίνα του ηλεκτρικ

Το ηλεκτρικό ΡΤΟ μετατρέπει σε εναλλασσόμενο το συνεχές ρεύμα από τις μπαταρίες του eActros LongHaul, μέσω ενός μετατροπέα (inverter) ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος πίσω από την καμπίνα του ηλεκτρικού φορτηγού.

  • Με ηλεκτρικό PTO ισχύος 58 kW και ανατρεπόμενη καρότσα Meiller, το Mercedes-Benz eActros LongHaul παρουσιάζεται στην έκθεση Bauma ως φορτηγό εργοταξίου.
  • Το eActros LongHaul θα εμφανίζει αυτονομία της τάξης των 500 χλμ., ενώ θα είναι συμβατό με υπερταχεία (megawatt) φόρτιση των μπαταριών τεχνολογίας LFP.
  • Το ηλεκτρικό φορτηγό μεγάλων αποστάσεων διαθέτει τρία πακέτα μπαταριών συνολικής εγκαταστημένης χωρητικότητας 600 kWh, που τροφοδοτούν τον νέο ηλεκτρικό άξονα στον οποίο έχουν εγκατασταθεί δύο ηλεκτρι
  • Το ηλεκτρικό ΡΤΟ μετατρέπει σε εναλλασσόμενο το συνεχές ρεύμα από τις μπαταρίες του eActros LongHaul, μέσω ενός μετατροπέα (inverter) ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος πίσω από την καμπίνα του ηλεκτρικ

Νέο eActros LongHaul: από τις εθνικές στα εργοτάξια

16.327 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2022)

Μπορεί η Mercedes-Benz Trucks να ετοιμάζει το eActros LongHaul αυτονομίας 500 χλμ. για να φέρει εις πέρας τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, αλλά την ίδια στιγμή μας παρουσιάζει το φορτηγό μηδενικών ρύπων με ηλεκτρικό PTO και ανατρεπόμενη καρότσα, έτοιμο να πιάσει δουλειά στο εργοτάξιο.

Το νέο eActros LongHaul ως ανατρεπόμενο φορτηγό!

  • Με ηλεκτρικό PTO και ανατρεπόμενη καρότσα της Meiller
  • Πρωτότυπο ΡΤΟ με ισχύ 58 kW και ροπή 300 Nm
  • Ηλεκτρικό μοτέρ για την αντλία του υδραυλικού συστήματος
  • Καθαρό, αθόρυβο και με compact διαστάσεις
 
Στο περίπτερο της Mercedes-Benz Trucks στη φετινή έκθεση Bauma του Μονάχου, μεταξύ πολλών άλλων βρίσκεται και το πρωτότυπο eActros LongHaul που γνωρίσαμε λίγο καιρό πριν στην έκθεση IAA Transportation 2022 του Ανόβερο.


Το eActros LongHaul θα εμφανίζει αυτονομία της τάξης των 500 χλμ., ενώ θα είναι συμβατό με υπερταχεία (megawatt) φόρτιση των μπαταριών τεχνολογίας LFP.

Το eActros LongHaul θα εμφανίζει αυτονομία της τάξης των 500 χλμ., ενώ θα είναι συμβατό με υπερταχεία (megawatt) φόρτιση των μπαταριών τεχνολογίας LFP.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τα εργοταξιακά της Mercedes-Benz Trucks

Η διαφορά είναι πως τούτη τη φορά το επερχόμενο φορτηγό μηδενικών ρύπων εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό PTO (power take-off) για την τροφοδοσία επικαθήμενων τρέιλερ όπως μια ανατρεπόμενη καρότσα. Το γεγονός αυτό καθιστά το ηλεκτρικό φορτηγό ικανό να «σταθεί» σε ένα εργοτάξιο, μεταφέροντας μέχρι εκεί το φορτίο του.
 
Σημειώνεται, πως τα εργοταξιακά φορτηγά αποτελούν προτεραιότητα για τη Mercedes-Benz Trucks, η οποία το ένα στα πέντε φορτηγά που πουλάει στην Ευρώπη, δραστηριοποιείται σε κάποιο εργοτάξιο, γεγονός που καθιστά την εν λόγω κατηγορία τη 2η πιο δημοφιλή για τη γερμανική εταιρεία, μετά τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Ηλεκτρικό ΡΤΟ σε συνεργασία με την Meiller

Αναλυτικότερα, η Mercedes-Benz Trucks σε συνεργασία με την εταιρεία Meiller από το Μόναχο που ειδικεύεται στις ανατρεπόμενες καρότσες, εξέλιξε ένα ηλεκτρικό ΡΤΟ κατάλληλο για διάφορους τύπους τρέιλερ. Με συνεχή ισχύ 58 kW και ροπή 300 Nm, είναι σε θέση να τροφοδοτήσει με ενέργεια το σύστημα υδραυλικής ανατροπής της καρότσας.
 
Σημειώνεται, πως τα παραπάνω νούμερα απόδοσης αφορούν στην πρωτότυπη εκδοχή του ΡΤΟ, καθώς αναμένεται όταν περάσει στην παραγωγή να είναι ακόμα πιο δυνατό. Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως το ηλεκτρικό ΡΤΟ μετατρέπει σε εναλλασσόμενο το συνεχές ρεύμα από τις μπαταρίες του eActros LongHaul, μέσω ενός μετατροπέα (inverter) ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος πίσω από την καμπίνα του ηλεκτρικού φορτηγού. Ένας επιπλέον ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτεί την αντλία, η οποία παρέχει την υδραυλική δύναμη που απαιτείται για τον χειρισμό της ανατρεπόμενης καρότσας.
 
Πέραν της απαλλαγής από τους ρύπους και των εξαιρετικά χαμηλότερων επιπέδων ηχορύπανσης, ένα πρόσθετο πλεονέκτημα αυτής της λύσης είναι πως είναι ιδιαίτερα συμπαγής σε διαστάσεις. Αυτό επιτρέπει στο eActros LongHaul να έχει κοτσαρισμένο ένα κανονικό τρέιλερ, ένα στοιχείο ιδιαίτερο κρίσιμο (και χρήσιμο) για τις μεταφορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν τα οχήματά τους σε ένα μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων και εφαρμογών.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »