Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το 2024 θα ξεκινήσει η παραγωγή του 1ου ηλεκτρικού φορτηγού μεγάλων αποστάσεων της Mercedes-Benz Trucks, του eActros LongHaul που εμφανίστηκε σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση ΙΑΑ Transportation 2022.

Το 2024 θα ξεκινήσει η παραγωγή του 1ου ηλεκτρικού φορτηγού μεγάλων αποστάσεων της Mercedes-Benz Trucks, του eActros LongHaul που εμφανίστηκε σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση ΙΑΑ Transportation 2022.

Η Mercedes-Benz Trucks θα παράγει το eActros LongHaul στο εργοστάσιο του Wοrth σε εκδόσεις τράκτορα αλλά και μονού φορτηγού.

Η Mercedes-Benz Trucks θα παράγει το eActros LongHaul στο εργοστάσιο του Wοrth σε εκδόσεις τράκτορα αλλά και μονού φορτηγού.

Το Mercedes-Benz eActros LongHaul φέρει έναν νέο ηλεκτρικό άξονα, στον οποίο έχουν εγκατασταθεί δύο ηλεκτρικοί κινητήρες συνεχούς ισχύος 400 kW, με την τιμή κορύφωσης να υπερβαίνει τα 600 kW.

Το Mercedes-Benz eActros LongHaul φέρει έναν νέο ηλεκτρικό άξονα, στον οποίο έχουν εγκατασταθεί δύο ηλεκτρικοί κινητήρες συνεχούς ισχύος 400 kW, με την τιμή κορύφωσης να υπερβαίνει τα 600 kW.

Σε έναν σταθμό «megawatt» φόρτισης, οι μπαταρίες LFP των 600 kWh πηγαίνουν από το 20 στο 80% σε 30 λεπτά.

Σε έναν σταθμό «megawatt» φόρτισης, οι μπαταρίες LFP των 600 kWh πηγαίνουν από το 20 στο 80% σε 30 λεπτά.

Ένα ηλεκτρικό τρέιλερ που φέρει τις δικές του μπαταρίες όπως αυτό της Krone, αυξάνει την αυτονομία του eActros LongHaul στα 800 χλμ.

Ένα ηλεκτρικό τρέιλερ που φέρει τις δικές του μπαταρίες όπως αυτό της Krone, αυξάνει την αυτονομία του eActros LongHaul στα 800 χλμ.

Το επίζηλο βραβείο καινοτομίας «Truck Innovation Award 2023» απονεμήθηκε στο Mercedes-Benz eActros LongHaul στην έκθεση IAA Transportation 2022.

Το επίζηλο βραβείο καινοτομίας «Truck Innovation Award 2023» απονεμήθηκε στο Mercedes-Benz eActros LongHaul στην έκθεση IAA Transportation 2022.

  • Το 2024 θα ξεκινήσει η παραγωγή του 1ου ηλεκτρικού φορτηγού μεγάλων αποστάσεων της Mercedes-Benz Trucks, του eActros LongHaul που εμφανίστηκε σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση ΙΑΑ Transportation 2022.
  • Η Mercedes-Benz Trucks θα παράγει το eActros LongHaul στο εργοστάσιο του Wοrth σε εκδόσεις τράκτορα αλλά και μονού φορτηγού.
  • Το Mercedes-Benz eActros LongHaul φέρει έναν νέο ηλεκτρικό άξονα, στον οποίο έχουν εγκατασταθεί δύο ηλεκτρικοί κινητήρες συνεχούς ισχύος 400 kW, με την τιμή κορύφωσης να υπερβαίνει τα 600 kW.
  • Σε έναν σταθμό «megawatt» φόρτισης, οι μπαταρίες LFP των 600 kWh πηγαίνουν από το 20 στο 80% σε 30 λεπτά.
  • Ένα ηλεκτρικό τρέιλερ που φέρει τις δικές του μπαταρίες όπως αυτό της Krone, αυξάνει την αυτονομία του eActros LongHaul στα 800 χλμ.
  • Το επίζηλο βραβείο καινοτομίας «Truck Innovation Award 2023» απονεμήθηκε στο Mercedes-Benz eActros LongHaul στην έκθεση IAA Transportation 2022.

Με αυτονομία έως και 800 χλμ. το eActros LongHaul

12.384 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2022)

Το φετινό βραβείο καινοτομίας «Truck Innovation Award» απονεμήθηκε στο eActros LongHaul και όχι άδικα, καθώς το ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz Trucks φορτίζει τις μπαταρίες του σε μισή ώρα εμφανίζοντας αυτονομία 500 χλμ., ενώ αν συνδυαστεί με κάποιο προηγμένο ηλεκτρικό τρέιλερ, μπορεί να διανύσει έως και 800 χλμ. με μία φόρτιση.

Το 2024 το εντυπωσιακό Mercedes-Benz eActros LongHaul!

  • Νέος ηλεκτρικός άξονας συνεχούς ισχύος 400 kW
  • Μπαταρίες LFP χωρητικότητας 600 kWh που φορτίζουν σε 30 λεπτά
  • Αυτονομία 500 χλμ. – Στα 800 χλμ. με ηλεκτρικό τρέιλερ
  • Νικητής του θεσμού «Truck Innovation Award»
 
Ανάμεσα στα πολλά και ενδιαφέροντα που παρουσιάζει η Mercedes-Benz Trucks στην έκθεση IAA Transportation 2022 είναι το eActros LongHaul σε πρωτότυπη μορφή, το οποίο μάλιστα κέρδισε και το φετινό βραβείο καινοτομίας «Truck Innovation Award 2023».
 
Οι πρώτες μονάδες του eActros LongHaul υποβάλλονται σε δοκιμές, με το επόμενο στάδιο να περιλαμβάνει τεστ πελατών σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, του φορτηγού που θα βρίσκεται κοντά στην έκδοση παραγωγής, μια διαδικασία που προγραμματίζεται να εκκινήσει εντός του 2024.


Η Mercedes-Benz Trucks θα παράγει το eActros LongHaul στο εργοστάσιο του Wοrth σε εκδόσεις τράκτορα αλλά και μονού φορτηγού.

Η Mercedes-Benz Trucks θα παράγει το eActros LongHaul στο εργοστάσιο του Wοrth σε εκδόσεις τράκτορα αλλά και μονού φορτηγού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης

Επιπλέον, στο Ανόβερο δόθηκαν και ορισμένες επιπλέον πληροφορίες για το ηλεκτρικό φορτηγό μεγάλων αποστάσεων, το οποίο διαθέτει τρία πακέτα μπαταριών συνολικής εγκαταστημένης χωρητικότητας 600 kWh. Ακόμα, το Mercedes-Benz eActros LongHaul φέρει έναν νέο ηλεκτρικό άξονα, στον οποίο έχουν εγκατασταθεί δύο ηλεκτρικοί κινητήρες συνεχούς ισχύος 400 kW, με την τιμή κορύφωσης να υπερβαίνει τα 600 kW.
 
Η Mercedes-Benz Trucks θα παράγει το eActros LongHaul στο εργοστάσιο του Wοrth σε εκδόσεις τράκτορα αλλά και μονού φορτηγού, οι οποίες θα πληρούν τις ίδιες απαιτήσεις αξιοπιστίας και αντοχής με το συμβατικό Actros, κάτι που σημαίνει πως θα πρέπει να «αντέξει» να διανύσει 1,2 εκ. χιλιόμετρα σε μια δεκαετία.

Αυτονομία από 500 έως 800 χλμ.

Σε ό,τι αφορά στις προηγμένες μπαταρίες τεχνολογίας LFP (φωσφορικού σιδήρου λιθίου), αυτές υπόσχονται μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και υψηλότερη χρησιμοποιούμενη χωρητικότητα. Σε έναν σταθμό «megawatt» φόρτισης υψηλής απόδοσης, πηγαίνουν από το 20 στο 80% φόρτισης σε λιγότερο από μισή ώρα, προσδίδοντας στο ηλεκτρικό φορτηγό μια αυτονομία της τάξης των 500 χλμ.
 
Ωστόσο, τα «εξηλεκτρισμένα» τρέιλερ μπορούν να αυξήσουν σημαντικά την αυτονομία ενός ηλεκτρικού φορτηγού. Ένα τέτοιο επικαθήμενο, το «eTrailer», δημιούργησε η εταιρεία τεχνολογίας Trailer Dynamics σε συνεργασία με την Krone. Ο πυρήνας του είναι ένας ηλεκτρικός άξονας, ο οποίος περιλαμβάνει μπαταρίες, που υποστηρίζουν τη λειτουργία του φορτηγού. Κάπως έτσι και ανάλογα με τη χωρητικότητα των μπαταριών του eTrailer, το eActros LongHaul θα είναι σε θέση να επιτύχει αυτονομίες που θα υπερβαίνουν τα 800 χλμ.!

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »