Το αργότερο μέσα στο 1ο 6μηνο του 2026 (ίσως και νωρίτερα) αναμένεται να λανσαριστεί και στην ελληνική αγορά η νέα, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου Isuzu D-Max.
Το νέο Isuzu D-Max EV εφοδιάζεται με διπλό σύστημα ηλεκτροκινητήρων και αντίστοιχους ηλεκτρικούς άξονες (e-Axles) με συνολική απόδοση 140kW (190hp) και 325Nm ροπής.
Αυτός στον εμπρός άξονα αποδίδει 43kW (58hp και 108Nm) και ο αντίστοιχος στον πίσω 97kW (132hp και 217Nm). Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου Isuzu D-Max θα εφοδιάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 66,9kWh που του διασφαλίζει μέγιστη αυτονομία έως και 263km ενώ για την φόρτιση της σε παροχές DC 50kW απαιτείται 1 ώρα για το 20% - 80% (10 ώρες σε παροχές AC 11kW για το 0%-100%). Παράλληλα, να σημειώσουμε πως η μπαταρία θα συνοδεύεται από Εγγύηση 8 ετών ή 100.000χλμ.
Με μήκος αμαξώματος στα 5,28m, πλάτος 1,87m και ύψος 1,79m, το νέο D-Max EV θα έχει μεικτό βάρος 2,35t. και θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και άνω του 1,0t. ενώ την ίδια στιγμή, η ελκτική του ικανότητα θα ανέρχεται στους 3,5t.
Στην πράξη, αυτό το καθιστά «ισοδύναμο» με τις συμβατικές / πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του ενώ την ίδια στιγμή, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως θα μπορεί να διέλθει από υδάτινα εμπόδια βάθους 600mm με την ελάχιστη απόσταση του οχήματος από το έδαφος να ορίζεται στα 210mm.
Σελίδα 1 | Τα νέα ηλεκτρικά ή υβριδικά Pick-Ups που έρχονται & στην Ελλάδα! |
Σελίδα 5 | Nissan Frontier Pro |
Σελίδα 6 | Toyota Hilux Hybrid 48V |