Νέο Mitsubishi L200 |
"Triton"* και φαρμακερό (*)= Ονομασία του νέου L200 σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές |
|
|
Στην Ελλάδα το Μάιο |
|
Μπορεί η παρουσίαση των νέων Nissan Navara και Toyota Hilux να προηγήθηκε χρονικά, ωστόσο η Mitsubishi πραγματοποίησε τελικά την κίνηση "ματ" στην κατηγορία των pick-up, με τη νέα γενιά του L200, που δείχνει ικανή να "κλειδώσει" την πρωτιά στις πωλήσεις, στην ευρωπαϊκή αγορά. Σε ποια στοιχεία όμως θα βασιστεί;
|
|
|
Το pick-up μοντέλο της Mitsubishi έχει να επιδείξει μια, σαφέστατα, επιτυχημένη εμπορική πορεία, καθώς οι ετήσιες πωλήσεις του στην ΕΕ, από το 1996 έως και σήμερα, έχουν κυμανθεί στις +/- 38.000 μονάδες. Παράλληλα, οι συνολικές πωλήσεις των pick-up στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν μέσα στα επόμενα χρόνια από τις 100.000 (σήμερα) στις 125.000 οχήματα.
Θεωρείται λοιπόν δεδομένο πως, παρά το γεγονός ότι, το επίπεδο παραμένει χαμηλό, σε σχέση με το αντίστοιχο της αγοράς των ΗΠΑ (όπου η Mitsubishi έχει να επιδείξει το νέο εκπρόσωπό της, Raider), η ιαπωνική εταιρεία δε θα μπορούσε να παραμείνει αμέτοχη και να αφήσει τα, σαφώς αναβαθμισμένα σε όλους τους τομείς, Nissan Navara και Toyota Hilux να διεκδικήσουν τη μερίδα του λέωντος στην πίτα των μελλοντικών πωλήσεων της Γηραιάς Ηπείρου.
Ποια είναι όμως η εντύπωση, που αποκομίζει κάποιος από την πρώτη επαφή του με το νέο Mitsubishi L200; Η ιδιαίτερα εντυπωσιακή και επιθετική σχεδίαση τόσο του αμαξώματος, όσο και του εσωτερικού είναι ένα από τα πιο ισχυρά "χαρτιά" του νέου ιαπωνικού pick-up. Το κόστος παραγωγής αλλά και συντήρησης έχει μειωθεί, σύμφωνα με τους υπευθύνους της εταιρείας, χάρη στην αυξημένη χρήση κοινών εξαρτημάτων σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου, ενώ, παρά το γεγονός ότι οι διαστάσεις του έχουν αυξηθεί, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η ακτίνα στροφής του έχει μειωθεί στα 5,9 μ., που αποτελεί καλύτερη επίδοση, σε σχέση με τα Nissan Navara και Toyota Hilux.
O ωφέλιμος χώρος στο εσωτερικό των διπλοκάμπινων εκδόσεων είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας, με μήκος 2.153 χλστ., ενώ στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας περιλαμβάνονται πλήθος στοιχείων, που παραπέμπουν σε επιβατικά μοντέλα της κατηγορίας των SUV.
Επιπλέον, η οδική συμπεριφορά του μοντέλου ελέγχεται από προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και το εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης "Super Select" (που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε pick-up) αποτελεί μια από τις βελτιώσεις του νέου μοντέλου (σε συνδυασμό με αναβαθμισμένα συστήματα διεύθυνσης, ανάρτησης, πέδησης κ.ά.). Τέλος, οι δομικές ενισχύσεις του πλαισίου επιτρέπουν στους υπευθύνους της εταιρείας να ευελπιστούν για την επίτευξη βαθμολογίας 4 αστέρων στις δοκιμές του Euro NCAP. Αυτό που μένει να δούμε είναι, το πώς θα διαμορφωθεί το κόστος αγοράς του νέου Mitsubishi L200 κατά την έναρξη των πωλήσεών του στη χώρα μας, που τοποθετείται χρονικά στον ερχόμενο Μάιο.
Σημαντικά αυξημένες διαστάσεις
Σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, το νέο L200 έχει να επιδείξει σημαντικά αυξημένες διαστάσεις στο εσωτερικό, ιδίως των διπλοκάμπινων εκδόσεων. Το συνολικό ωφέλιμο μήκος ανέρχεται στα 2.153 χλστ., όντας μεγαλύτερο κατά 150 χλστ. Ο χώρος για το κεφάλι των εμπρός επιβατών είναι μεγαλύτερος κατά 25 χλστ. και των πίσω κατά 13 χλστ., αντίστοιχα. Τέλος, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 60 χλστ.
|
|
Ταξίδι στην Τουρκία Αρκετά προσεγμένη ήταν η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Mitsubishi L200, που διοργανώθηκε στη γείτονα χώρα. Με βάση την παραλιακή πόλη Αττάλεια, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες του μοντέλου, σε μια εντυπωσιακή διαδρομή στα βουνά του Ταύρου, όπου φιλοξενούνται και αρκετές ειδικές διαδρομές του Ράλι Τουρκίας.
|
|
|
|
|