ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Παρουσίαση

Vanette
"Triton"* και φαρμακερό (*)= Ονομασία του νέου L200 σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές
Αυξημένες εκτός δρόμου ικανότητες
Ένα από στοιχεία στο οποίο αξίζει να εστιάσει κανείς στο νέο Mitsubishi L200, είναι η σημαντική βελτίωση της οπισθέλκουσας Cd (αεροδυναμικός συντελεστής), χάρη στη νέα σχεδίαση του αμαξώματος. Το εν λόγω νούμερο έχει μειωθεί από το 0,58 του προηγούμενου μοντέλου στα 0,46-0,51 (ανάλογα με την έκδοση), συμβάλλοντας στη μειωμένη κατανάλωση του καυσίμου και των παραγόμενων αεροδυναμικών θορύβων. Πέραν αυτού όμως, το νέο L200 έχει να επιδείξει μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης του αμαξώματος (33ο4 και 27ο2 αντίστοιχα) σε σχέση με τα Toyota Hilux και Nissan Navara. Παράλληλα, το εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης "Super Select", που χρησιμοποιείται και στο Mitsubishi Pajero, προσφέρει τη μέγιστη δυνατή χείρα βοηθείας στον οδηγό, χάρη στο σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεών του, ενώ με το πάτημα ενός διακόπτη στο ταμπλό ενεργοποιείται το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα εμπλοκής του πίσω διαφορικού. Η εναλλαγή μεταξύ της κίνησης στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς μπορεί να γίνει ακόμα και εν κινήσει, σε ταχύτητες έως 100 χλμ./ώρα. Παράλληλα όμως, το πολύ καλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας του νέου pick-up της Mitsubishi διαμορφώνεται και από την ύπαρξη προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως του ASTC (Active Stability & Traction Control). Η λειτουργία του εστιάζεται στη λήψη και διαχείριση πληροφοριών από ειδικούς αισθητήρες και είναι αντίστοιχη με αυτή των ABS και ESP (σε συνδυασμό), ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω ειδικού διακόπτη.

 
 Νέο Mitsubishi L200
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο εσωτερικό ενός επαγγελματικού… SUV
Επαγγελματικές ανησυχίες
Αυξημένες εκτός δρόμου ικανότητες
Επανασχεδιασμένα μηχανικά μέρη
Αθόρυβος κινητήρας προδιαγραφών Euro4