"Triton"* και φαρμακερό (*)= Ονομασία του νέου L200 σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές |
Αθόρυβος κινητήρας προδιαγραφών Euro4 |
|
|
|
Στην ελληνική αγορά θα είναι διαθέσιμο και κιτ βελτίωσης της ισχύος του στους 160 ίππους και της ροπής του στα 400 Nm, αντίστοιχα.
|
Το νέο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο πετρελαίου DOHC 2,5 λίτρων με common-rail, που κινεί τη νέα γενιά του Mitsubishi L200, αποδίδει ισχύ 136 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 314 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Μάλιστα, η ροπή του εμφανίζεται αυξημένη κατά 31%, σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα του μοντέλου. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 14,6 δλ. (από 16,8 δλ. για το προηγούμενο μοντέλο) και η τελική ταχύτητα που προσφέρει στα 167 χλμ./ώρα (από 152 χλμ./ώρα αντίστοιχα). Η μέση κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί από τα 10,6 λτ./100 χλμ. στα 8,6 λτ./100 χλμ. Στην πράξη, αυτό που μας εντυπωσίασε από την πρώτη επαφή μας με το νέο μοντέλο είναι η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας, όπου ο παραγόμενος από τον κινητήρα ήχος δε γίνεται αισθητός, ακόμα και στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, καθώς και η πολιτισμένη και ομαλή λειτουργία του.
|
|
|
|
|