|
|
Τα ανατομικά καθίσματα της
Vogel, καθώς και η δυνατότητα ατομικής ρύθμισης του φωτισμού και του εξαερισμού δημιουργούν ένα φιλόξενο και άνετο περιβάλλον για τους επιβάτες.
|
H είσοδος στο εσωτερικό γίνεται μέσω μίας ηλεκτρικά πτυσσόμενης πόρτας και δύο χαμηλών σκαλοπατιών. Όλες οι επιφάνειες είναι επενδυμένες με ποιοτικά και "ζεστά" υλικά, όπως το πολυκαρβονικό στα πλαϊνά, η μοκέτα στο δάπεδο και οι ξύλινες "κουπαστές", ενώ τα μεγάλων διαστάσεων παράθυρα επιτρέπουν την είσοδο φυσικού φωτός σε μεγάλες -αλλά όχι ενοχλητικές- ποσότητες.
Σε διάταξη 2 + 1 σειρών (4 υπερυψωμένα στο βάθος) βρίσκονται τα ρυθμιζόμενα καθίσματα της γερμανικής Vogel, τα οποία προσφέρουν άνεση και πολύ καλή υποστήριξη στο σώμα των επιβατών, σπαστά υποπόδια, πτυσσόμενα υποβραχιόνια και ζώνες ασφαλείας δύο σημείων, με αυτόματους προεντατήρες.
Την οροφή διατρέχουν δύο σειρές καναλιών, δημιουργώντας ένα ικανοποιητικό σε μέγεθος χώρο για τις χειραποσκευές, ενώ οι πλαφονιέρες παρέχουν τη δυνατότητα στους επιβάτες για ατομικό φωτισμό και ρύθμιση της δέσμης αέρος του εξαερισμού, περιλαμβάνοντας επίσης και κουμπί στάσεως.
|
... και για τον οδηγό |
|
|
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επάρκεια χώρων, εργονομικά
χειριστήρια και πληθώρα αποθηκευτικών χώρων.
|
Το γνώριμο ταμπλό του Sprinter, το οποίο χρησιμοποιείται στο Spica, διακρίνεται για την άριστη ποιότητα των υλικών του, καθώς και για τη σχεδίαση, που προσφέρει εξαιρετική εργονομία και πρακτικότητα στους χειρισμούς.
Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και παρέχει πληθώρα πληροφοριών, που αφορούν στη λειτουργική και κινητική κατάσταση του οχήματος, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ξεχωριστό σύστημα κλιματισμού, ρυθμιζόμενο καθ' ύψος τιμόνι και ένα άνετο, αναρτώμενο κάθισμα με ζώνη.
Η ορατότητα του χειριστή προς όλες τις κατευθύνσεις είναι απρόσκοπτη, με τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους / θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες να παρέχουν ένα ευρύτατο οπτικό πεδίο, πλαγίως και πίσω του οχήματος.
Η "κληρονομιά" του πλαισίου από το Mercedes-Benz Sprinter αποτελεί εχέγγυο άριστης οδικής συμπεριφοράς, ενώ ο 3λιτρος κινητήρας που προέρχεται επίσης από το ίδιο μοντέλο, διακρίνεται για την αθόρυβη λειτουργία του και την επάρκεια αποθεμάτων ισχύος.
Το υψηλό επίπεδο εξοπλισμού παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας ολοκληρώνει την πολύ καλή εικόνα του Spica. Συγκεκριμένα, το αμάξωμα φέρει δικτύωμα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής, πλευρικές ενισχύσεις απόσβεσης συγκρούσεων, άφλεκτα υλικά στις εσωτερικές επενδύσεις και πλήρη θερμική και ηχητική μόνωση.
Ένα διπλό κύκλωμα υδραυλικής πέδησης ενεργοποιεί τα τέσσερα δισκόφρενα των τροχών, ενώ πληθώρα ηλεκτρικών συστημάτων ασφαλείας όπως ABS, ESP, ASR, BAS και EBV εξασφαλίζει την έγκαιρη και αποτελεσματική ακινητοποίηση του οχήματος κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
|
|
|
Ο χώρος στο πίσω μέρος, καθώς και οι δύο πλευρικές μπαγκαζιέρες προσφέρουν αθροιστικά έναν όγκο 3,75 κ.μ., ικανό για τη μεταφορά
πληθώρας αποσκευών.
|
|
Η είσοδος στο πολυτελές
εσωτερικό των 19+1+1 θέσεων γίνεται μέσω μια ηλεκτρικά πτυσσόμενης πόρτας στη
δεξιά πλευρά του οχήματος.
|
|
Ο κινητήρας των 3,0 λίτρων παρέχει ικανοποιητικά ποσοστά ισχύος, τα οποία αξιοποιούνται πλήρως μέσω του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. |
|
|