|
Πέραν της πολύ καλής ποιότητας κατασκευής και του πληρέστατου εξοπλισμού, το Acron έχει να επιδείξει ένα υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. Η ύπαρξη αερανάρτησης και στους δύο άξονες και η υψηλή ακαμψία του πλαισίου διασφαλίζουν μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ κανένας συμβιβασμός δεν έχει γίνει αναφορικά με το επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος. Η παρουσία πολλαπλών συστημάτων ελέγχου της συμπεριφοράς του Acron, κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης και οδοστρώματος, αναλαμβάνει να προσφέρει στον οδηγό μια πολύτιμη "χείρα βοηθείας", όταν και όποτε κριθεί αναγκαίο. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψουμε, πως στον εξοπλισμό του Acron περιλαμβάνονται στοιχεία όπως η κάμερα οπισθοπορείας κ.ά.
Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά του μέρη, το Acron έχει να επιδείξει ένα υψηλότατο τεχνολογικό υπόβαθρο αλλά και μεγάλη αξιοπιστία, χάρη στην υψηλή τεχνογνωσία εταιρειών όπως οι ZF, MAN, Mercedes-Benz, Eaton, DAF κ.ά., οι οποίες "υπογράφουν" τους κινητήρες, τα κιβώτια ταχυτήτων, τους άξονες, τις αναρτήσεις και άλλα επιμέρους στοιχεία με τα οποία εφοδιάζεται.
Το Acron T915, που είχαμε στη διάθεσή μας για τις ανάγκες της φωτογράφησης, κινείται από τον PACCAR MX, το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο (6κύλινδρο σε σειρά) πετρελαιοκινητήρα της DAF, που αποδίδει ισχύ 410 ίππων και ροπή 2.000 Nm. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι σε θέση να καλύψει απόλυτα τις απαιτήσεις χρήσης του οχήματος ως ΚΤΕΛ ή τουριστικό λεωφορεία, πληρώντας τις προδιαγραφές της Euro 5. Οι επιλογές αναφορικά με τα κιβώτια ταχυτήτων περιλαμβάνουν τόσο ένα μηχανικό -6τάχυτο- κιβώτιο της Mercedes-Benz, όσο και το αυτοματοποιημένο AS-Tronic της ZF. Παράλληλα, ο υποψήφιος ιδιοκτήτης ενός Van Hool Acron Τ915 μπορεί να το αποκτήσει και με το MAN D2066 κινητήρα, χωρητικότητας 10,52 λτ., που αποδίδει ισχύ 400 ίππων.
|
|
|
Το Van Hool Acron T915, που είναι στη διάθεσή μας για τη φωτογράφηση, εφοδιαζόταν με τον PACCAR MX των 12,9 λτ., που αποδίδει ισχύ 410 ίππων, ενώ παράλληλα καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5, χάρη στην τεχνολογία SCR.
|
|
|