|
Tο γαλλικό μοντέλο έχει αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς, με κυρίαρχα στοιχεία το ολοκαίνουριο εμπρόσθιο μέρος, στο οποίο δεσπόζουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα και η επιθετική όσο και εντυπωσιακή μάσκα, τα εξίσου μεγάλα πίσω φωτιστικά σώματα, τοποθετημένα στις άκρες για πιο εύκολη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης.
Χώρος φόρτωσης έως 17 κυβικά μέτρα
Σε ό,τι αφορά στη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης του νέου Renault Master, αυτή κυμαίνεται από τα 8 έως τα 17 κυβικά μέτρα, ενώ παρέχονται και διευκολύνσεις κατά τη διαδικασία της φορτο-εκφόρτωσης, για ασφαλέστερη πρόσδεση των φορτίων και άνετη μεταφορά τους.
Με φρέσκια σχεδίαση
Παράλληλα, σημαντικές αναβαθμίσεις έχει "υποστεί" και ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Renault Master, με πιο σύγχρονη σχεδίαση και αισθητική, καθώς και πρακτικότητα, η οποία αποτυπώνεται στον αυξημένο αριθμό θηκών για μικρά ή μεγάλα αντικείμενα, καθώς και ποτηροθηκών.
Η άνεση βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα για τους επιβάτες του γαλλικού μοντέλου, όπως και η ασφάλεια, ενώ ο οδηγός, πέραν του αρκετά ευανάγνωστου πίνακα οργάνων, απολαμβάνει και την ευκολία που προσφέρει ο υψηλά τοποθετημένος επιλογέας των ταχυτήτων.
Κινητήρας με οικολογική "συνείδηση"
Με τον κινητήρα dCi των 2,3 λίτρων να έχει εξελιχθεί ώστε να εκπληρώνει τα καθήκοντά του όσο μεγάλο και να είναι το φορτίο, το νέο Renault Master φοράει την οικολογική και οικονομική στολή του και ξεχύνεται στους δρόμους.
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 100, 125 και 150 ίππων, τόσο για τις προσθιοκίνητες, όσο και για τις πισωκίνητες εκδόσεις και καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 4 όσο και της Euro 5.
Και σε αυτή την περίπτωση ο κατασκευαστής ορίζει ως μέση κατανάλωση τα 7,8 λτ./100 χλμ. και ως εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 203 g CO2/km.
|
|
|
Το εσωτερικό του νέου Renault Master ξεχωρίζει για την φρέσκια σχεδίαση του, καθώς και για τα υψηλά επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας τα οποία προσφέρει.
|
|
|
|
Από την πρώτη επαφή με το γαλλικό μοντέλο γίνεται αντιληπτή η νέα δυναμική σχεδίαση του, η οποία τελικά κερδίζει το μάτι.
|
|
|