Η UAZ καταφθάνει στην Ελλάδα |
Διαβάστηκε από 5188 αναγνώστες
|
|
|
Μια από τις πιο φημισμένες εταιρείες κατασκευής εκτός δρόμου οχημάτων της Ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η UAZ, υπέγραψε συνεργασία με την "Provident Cars" για την αποκλειστική αντιπροσώπευση των οχημάτων της στην ελληνική αγορά. Μέσα στο καλοκαίρι, αναμένεται να παρουσιαστούν τα πρώτα μοντέλα της.
|
|
|
Η εταιρεία «Provident Cars» ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με τη θρυλική ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία UAZ (Ulyanovsk Automobilny Zavod), της οποίας θα αποτελέσει τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο στην ελληνική αγορά.
Η UAZ εξειδικεύεται στην κατασκευή σκληροτράχηλων επαγγελματικών οχημάτων με κίνηση σε όλους τους τροχούς και μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να λανσαριστούν τα δύο πρώτα οχήματα της και στη χώρα μας.
Τα UAZ Dakar 4x4 Bi-Fuel και UAZ Pickup 4x4 Bi-Fuel, όπως γίνεται αντιληπτό και από το όνομα τους, εφοδιάζονται με κινητήρες που κάνουν χρήση δύο τύπων καυσίμου, βενζίνης και υγραερίου.
Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του UAZ Pickup 4x4 Bi-Fuel είναι το περιορισμένο κόστος χρήσης του, ενώ η συνολική αυτονομία του ανέρχεται έως και στα 1.000 χλμ. (400 χλμ. με καύσιμο το υγραέριο). Παράλληλα, η ύπαρξη του βενζινοκινητήρα των 2,7 λτ. με απόδοση 128 ίππων και 218 Nm ροπής προσφέρει στο εν λόγω Pick-Up το πλεονέκτημα της ανεμπόδιστης κίνησης του σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αξίζει να σημειώσουμε πως αμφότεροι οι εκπρόσωποι της UAZ, φέρουν Ευρωπαϊκή έγκριση τύπου για τους κινητήρες βενζίνης- υγραερίου με τους οποίους προσφέρονται. Τέλος σε ό,τι αφορά στο Pickup 4x4 Bi-Fuel, αξίζει να αναφέρουμε πως είναι σε θέση να υποστηρίξει έως και πέντε ενήλικους επιβάτες και το μεικτό βάρος του ανέρχεται στα 2.890 κιλά. Το μήκος του αμαξώματος του ανέρχεται στα 5.200 χλστ., το πλάτος στα 2.080 χλστ. και το ύψος στα 2.000 χλστ. αντίστοιχα.
Ο χώρος φόρτωσης του έχει μήκος 1.400 χλστ. πλάτος 1.500 χλστ. ενώ το ύψος των πλευρικών του τοιχωμάτων ανέρχεται στα 650 χλστ. Τέλος το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που είναι σε θέση να μεταφέρει ορίζεται στα 800 κιλά.
|
|
|
|
|
|