Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Vanette και κόστος συντήρησης

22.679 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2011)

Τα οχήματα της κατηγορίας των Vanette καλούνται να καλύψουν ορισμένες εξαιρετικά απαιτητικές χρήσεις..

Τα κόστη χρήσης και συντήρησης ενός οχήματος είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό κεφάλαιο καθώς επηρεάζουν άμεσα το λειτουργικό κόστος μιας εταιρείας.
Ωστόσο, αν και το κόστος χρήσης είναι σχετικά εύκολο να το υπολογίσει κανείς λαμβάνοντας υπόψη του τα τέλη κυκλοφορίας ενός οχήματος, το ασφάλιστρο αλλά και τη μέση κατανάλωση καυσίμου βάσει των χιλιομέτρων που θα κληθεί να διανύσει σε ετήσια βάση, τουναντίον, το κόστος συντήρησης είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία.

Είναι ευκόλως κατανοητό πως είναι αρκετά δύσκολο να συγκεντρώσει κανείς στοιχεία που να αφορούν στο κόστος των εργασιών συντήρησης, αλλά και των ανταλλακτικών/ αναλώσιμων που θα χρεώσει το προϋπολογισμό μας εταιρείας ένα νέο επαγγελματικό όχημα, πόσο μάλλον περισσότερα του ενός οχήματα, προκειμένου να κάνει συγκρίσεις που θα τον βοηθήσουν στην τελική του απόφαση.
Επιπρόσθετα, οι τιμές συντήρησης ενός οχήματος αλλάζουν (ίσως και σημαντικά) μεταξύ των διαφόρων εξουσιοδοτημένων επισκευαστών μιας εταιρείας και χαρακτηριστικότερο είναι το παράδειγμα του κόστους της εργατοώρας που διαφέρει σημαντικά μεταξύ των συνεργείων της ίδιας εταιρείας στα Χανιά, στην Αθήνα ή στην Χαλκιδική.

Σε κάθε περίπτωση και προκειμένου να προσφέρουμε όσο το δυνατόν καλύτερη ενημέρωση, συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε το κόστος συντήρησης όλων των Vanette της ελληνικής αγοράς.
Ωστόσο αξίζει να σημειώσουμε πως οι τιμές που ακολουθούν μας απεστάλησαν από τις κεντρικές αντιπροσωπείες και αφορούν σε συνεργεία της περιοχής της πρωτεύουσας.
Παράλληλα, δεν είναι λίγες οι εταιρείες που δεν μας ενημέρωσαν επακριβώς για το είδος των εργασιών που προβλέπονται σε κάθε ένα από τα προγραμματισμένα σέρβις που προβλέπει ο κατασκευαστής, ενώ δεν συμπεριλαμβάνουν και το κόστος αντικατάστασης διάφορων αναλώσιμων καθώς, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, κατά την επίσκεψη του οχήματος στο συνεργείο γίνεται έλεγχος ορισμένων στοιχειών του και… αντικατάσταση ή συμπλήρωση εφόσον χρειάζεται.

Citroen Berlingo: 0,007 ευρώ/ χλμ.

Το Berlingo επιβάλλεται να επισκέπτεται κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Citroen κάθε 30.000 χλμ. και μέχρι την συμπλήρωση των 90.000 χλμ. το συνολικό κόστος που θα επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του ανέρχεται στα 621,03 ευρώ για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις και στα 610,72 ευρώ για τις εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου.
Δυστυχώς, δεν κατέστη δυνατόν να ενημερωθούμε αναφορικά με το κόστος της εργατοώρας που ισχύει για τα συνεργεία της ελληνικής αντιπροσωπείας, ούτε για το κόστος, τόσο της εργασίας, όσο και των ανταλλακτικών.
Καταλήγοντας σημειώνουμε πως στο συνολικό κόστος του σέρβις έχουμε συνυπολογίσει την αντικατάσταση των υγρών φρένων που προβλέπεται από τον κατασκευαστή κάθε 2ετία.

Citroen Nemo: 0,007 ευρώ/ χλμ.

Στα στοιχεία που μας απέστειλε η ελληνική αντιπροσωπεία της Citroen, περιλαμβάνεται το κόστος συντήρησης, τόσο των βενζινοκίνητων, όσο και των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του Nemo.
Βάσει αυτών, το Nemo επιβάλλεται να επισκέπτεται κάποιο συνεργείο της Citroen κάθε 30.000 χλμ. και το συνολικό κόστος των εργασιών συντήρησης του για το διάστημα που έχουμε προδιαγράψει (έστω μέχρι τα 90.000 χλμ.) ανέρχεται στα 609,27 ευρώ για τις εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης και στα 596,43 ευρώ για τις εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου.
Δυστυχώς, η ελληνική αντιπροσωπεία μας απέστειλε το σύνολο του κόστους για κάθε σέρβις και όχι αναλυτικά στοιχεία για το κόστος των εργασιών αλλά και των ανταλλακτικών, ενώ δεν γνωρίζουμε και το κόστος της εργατοώρας. Στο συνολικό κόστος συντήρησης έχουμε συμπεριλάβει και την αντικατάσταση των υγρών φρένων που προβλέπεται κάθε δύο έτη από τον κατασκευαστή.

Dacia Logan Van: 0,014 ευρώ/ χλμ.

Η συχνότητα των εργασιών συντήρησης του Logan Van ανέρχεται στα 15.000 χλμ. και μέχρι τη συμπλήρωση των 90.000 χλμ. ο εκπρόσωπος της Dacia θα έχει μεταβεί στο συνεργείο έξι φορές, επιβαρύνοντας τον ιδιοκτήτη του με 1,4 λεπτά του ευρώ/ διανυθέν χλμ. για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις και με 9 λεπτά του ευρώ για τις εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου.
Το συνολικό κόστος συντήρησης των βενζινοκίνητων εκδόσεων ανέρχεται στα 1.092,41 ευρώ και των πετρελαιοκίνητων στα 1.332,01 ευρώ έως και την κάλυψη 90.000 χλμ.
Δυστυχώς η ελληνική αντιπροσωπεία της Dacia δεν μας ενημέρωσε για το κόστος της εργατοώρας καθώς επίσης και για το είδος των εργασιών που προβλέπονται στην προγραμματισμένη συντήρηση του οχήματος, σύμφωνα με τα όσα προβλέπει ο κατασκευαστής.

Fiat Doblo Cargo: 0,009 ευρώ/ χλμ.

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Fiat Professional δυστυχώς δεν μας παρείχε πληροφορίες, ούτε για το κόστος των εργασιών, ούτε και για το κόστος των ανταλλακτικών στα επιμέρους σέρβις του Doblo Cargo, ενώ επίσης δεν έχουμε στοιχεία αναφορικά με το ύψος του κόστους της εργατοώρας στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της εταιρείας.
Οι εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης θα επιβαρύνουν τον ιδιοκτήτη του οχήματος με 881 ευρώ, ενώ οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με 684 ευρώ έως και τα 90.000 χλμ.

Fiat Fiorino: 0,009 ευρώ/ χλμ.

Όπως και στην περίπτωση του Doblo Cargo, έτσι και για το Fiorino, η ελληνική αντιπροσωπεία της Fiat Professional δεν μας απέστειλε στοιχεία που να αφορούν στο κόστος της εργατοώρας καθώς επίσης και στα επιμέρους κόστη των εργασιών συντήρησης και των ανταλλακτικών σε κάθε ένα από τα τρία σέρβις που θα χρειαστεί το μοντέλο μέχρι και την συμπλήρωση των 90.000 χλμ.
Πέραν αυτού, οι εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης εμφανίζουν αυξημένο (έστω και οριακά) κόστος συντήρησης σε σχέση με τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με κινητήρα πετρελαίου.

Ford Transit Connect: 0,008 ευρώ/ χλμ.

Μέχρι και τη συμπλήρωση 100.000 χλμ. το Transit Connect θα έχει μεταβεί σε κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Ford τέσσερις φορές και το συνολικό κόστος συντήρησης του ανέρχεται στα 788,31 ευρώ.
Αυτό συνεπάγεται σε κόστος συντήρησης της τάξης των 0,8 λεπτών του ευρώ/ διανυθέν χλμ.
Παράλληλα σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, ο μέσος όρος της εργατοώρας για το δίκτυο των συνεργείων ανέρχεται στα 50 ευρώ.

Nissan NV200: 0,012 ευρώ/ χλμ.

Το NV200 επιβάλλεται να προσέλθει σε κάποιο συνεργείο της Nissan κάθε 15.000 χλμ. επομένως μέχρι και την συμπλήρωση 105.000 χλμ. θα έχει επισκεφθεί το συνεργείο 7 φορές και θα έχει επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με 1.251,9 ευρώ.
Αυτό συνεπάγεται κόστος συντήρησης της τάξης των 1,2 λεπτών του ευρώ ανά διανυθέν χιλιόμετρο, ενώ σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η ελληνική αντιπροσωπεία, το ύψος της εργατοώρας ανέρχεται στα 50 ευρώ.
Opel Combo Van: 0,008 ευρώ/ χλμ.

Το Opel Combo Van επιβάλλεται να προσέρχεται σε κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της γερμανικής εταιρείας με συχνότητα 30.000 χλμ. και το συνολικό κόστος της συντήρησης του θα έχει ανέλθει στα 686,54 ευρώ ως και την συμπλήρωση 120.000 χλμ.
Με το κόστος της εργατοώρας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ελληνικής αντιπροσωπείας, να ορίζεται κατά μέσο όρο στα 50 ευρώ, το συνολικό κόστος συντήρησης του γερμανικού Vanette επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με 0,8 λεπτά του ευρώ ανά διανυθέν χιλιόμετρο.

Peugeot Bipper: 0,011 ευρώ/ χλμ.

Με αφετηρία τα 20.000 χλμ. και αντίστοιχη συχνότητα πρέπει το Peugeot Bipper να προσέρχεται σε κάποιο από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του δικτύου της ελληνικής αντιπροσωπείας.
Το κόστος της εργατοώρας (μέσος όρος) ορίζεται στα 59 ευρώ και το συνολικό κόστος της συντήρησης του γαλλικού Vanette έως και τα 100.000 χλμ. θα ανέλθει στα 1.130,66 ευρώ. Αυτό συνεπάγεται πως το Bipper θα επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με 1,1 λεπτά του ευρώ ανά διανυθέν χιλιόμετρο.

Peugeot Partner: 0,013 ευρώ/ χλμ.

Όπως και στην περίπτωση του Bipper, έτσι και το Partner απαιτεί προγραμματισμένη συντήρηση με συχνότητα της τάξης των 20.000 χλμ.
Το συνολικό κόστος συντήρησης του είναι οριακά αυξημένο σε σχέση με το Bipper (στα 1.260,82 ευρώ) κάτι που μεταφράζεται σε 1,3 λεπτά του ευρώ/ χλμ.
Σε ότι αφορά στο κόστος της εργατοώρας, η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοινώνει κόστος της τάξης των 59 ευρώ.

Piaggio Porter Van: 0,012 ευρώ/ χλμ.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, οι προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης του νέου Piaggio Porter Van έχουν συχνότητα κάθε 15.000 χλμ.
Στις επτά επισκέψεις του μέχρι και την συμπλήρωση 105.000 χλμ., το ιταλικό μοντέλο θα έχει επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με 1.280,98 ευρώ για εργασίες συντήρησης, γεγονός που μεταφράζεται σε 1,2 λεπτά του ευρώ ανά διανυθέν χιλιόμετρο.
Παράλληλα, η ελληνική αντιπροσωπεία της Piaggio ανακοινώνει κόστος εργατοώρας της τάξης των 28 ευρώ.

Renault Kangoo: 0,014 ευρώ/ χλμ.

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault μας ενημέρωσε για το κόστος συντήρησης όλων των εκδόσεων του Kangoo Van.
Συγκεκριμένα και ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα με τον οποίο εφοδιάζεται το γαλλικό Vanette, το κόστος συντήρησης του κυμαίνεται από τα 979,88 ευρώ έως και τα 1.446,58 ευρώ ενώ κατά μέσο όρο, θα επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με 1,4 λεπτά του ευρώ ανά χιλιόμετρο.

VW Caddy Van: 0,011 ευρώ/ χλμ.

Αρκετά οικονομικό είναι, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που ανακοινώνει η ελληνική αντιπροσωπεία, το κόστος συντήρησης του VW Caddy Van.
Το κόστος της εργατοώρας κατά μέσο όρο ανέρχεται στα 59 ευρώ (από 37- 81 ευρώ στο δίκτυο) ενώ η συχνότητα των σέρβις ορίζεται στα 15.000 χλμ.
Με συνολικό κόστος συντήρησης της τάξης των 1.207,2 ευρώ, το VW Caddy θα έχει επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με 1,1 λεπτά του ευρώ ανά διανυθέν χιλιόμετρο μέχρι και την συμπλήρωση 105.000 χλμ.