Νέο Mercedes-Benz eActros 600: Η νέα εποχή στα ηλεκτρικά φορτηγά!
Το eActros 600 της Mercedes-Benz τεστάρεται με φορτηγό – τρόλεϊ!
Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η δοκιμή του Mercedes eActros 600 στο ψύχος
Σε προηγούμενο τεύχος του περιοδικού αναφερθήκαμε εκτεταμένα στις νέες τεχνολογικές καινοτομίες του Mercedes-Benz Actros και το πώς αυτές αναλαμβάνουν να υποβοηθήσουν το έργο του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες. Μεταξύ αυτών όμως, καλό θα ήταν να υπενθυμίσουμε πως το νέο Actros έχει υποβληθεί σε 2.600 δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα προκειμένου να βελτιωθεί σημαντικά ο αεροδυναμικός συντελεστής του. Μιλώντας πάντα για ένα όχημα με ύψος 4,0 μ. και πλάτος 2,5 μ., εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως η μείωση της αντίστασης του αέρα είναι κάτι το εξαιρετικά σημαντικό. Πέραν όμως αυτού, το νέο Actros εφοδιάζεται και με εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται αυτός των 12,9 λτ. που αποδίδει ισχύ 421 και 510 ίππων με αντίστοιχη ροπή 2.100 και 2.500 Nm. Σημαντικό στοιχείο στη λειτουργία του αποτελεί το γεγονός ότι, αν και η μέγιστη ροπή του είναι διαθέσιμη από τις 1.100 σ.α.λ., από τις 800- 900 σ.α.λ. κιόλας, παρέχεται στον οδηγό το 80% αυτής. Όπως είναι φυσικό, η άμεση απόκριση στις επιταγές του οδηγού ή του… αυτομάτου κιβωτίου Powershift, κάνουν την κίνηση του οχήματος άνετη και εύκολη ακόμα και στις πιο δύσκολες περιστάσεις. Παράλληλα, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Mercedes-Benz ανακοινώνει πως τα διαστήματα μεταξύ των σέρβις ορίζονται στα 150.000 χλμ., γεγονός που έχει σημαντικά οφέλη στο κόστος χρήσης του οχήματος. Φυσικά, ο εν λόγω κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro, 6 ενώ ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο είναι πως η συνεργασία του με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Powershift επιτρέπει ακόμα και στον άπειρο οδηγό να κινηθεί με ασφάλεια και προπάντων, με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κάτω από όλες τις συνθήκες. Συστήματα όπως είναι το EcoRoll που ουσιαστικά αποσυμπλέκει το κιβώτιο αφήνοντας το όχημα να ρολάρει χωρίς τριβές μηχανικών μερών και κατανάλωση καυσίμου, αλλά και το μηχανόφρενο των 400 kW (544 ίππων), σε συνεργασία με το retarder των 750 kW (1.020 ίππων!), ουσιαστικά εξαλείφουν την χρησιμότητα του πεντάλ του φρένου (εκτός από την τελική ακινητοποίηση του οχήματος) και συνεπικουρούν τα μέγιστα τον οδηγό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr