Νέα λειτουργία ασφαλείας συστήνει η Mercedes-Benz Trucks!
Παραγγελία 200 Mercedes-Benz eActros 600 από την Amazon
Actros L: Ξεκίνησε η παραγωγή του κορυφαίου φορτηγού της Mercedes-Benz!
Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα από τα πιο… πρωτοποριακά βαρέα επαγγελματικά οχήματα που έχουν κατασκευαστεί, το Mercedes-Benz Actros δεν θα μπορούσε παρά να περιλαμβάνει στην γκάμα του και ολοκαίνουργιους κινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές όχι μόνο της Euro 5 και των EEV αλλά και της Euro 6. Η νέα γενιά των κινητήρων Blue-Efficiency Power θα περιλαμβάνει αρκετά μέλη με πρώτο εξ αυτών που παρουσιάζεται να είναι ο 6κύλινδρος σε σειρά OM 471. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 421, 449, 476 και 510 ίππων και αντίστοιχα αποθέματα ροπής της τάξης των 2.100, 2.200, 2.300 και 2.500 Nm. Μάλιστα κατά την χρήση της τελικής ταχύτητας στο κιβώτιο ταχυτήτων, το OM 471 είναι σε θέση να προσφέρει επιπλέον 200 Nm ροπής ούτως ώστε να μην απαιτείται η εναλλαγή σχέσεων κατά την κίνηση σε ανωφέρειες. Στα βασικότερα χαρακτηριστικά του, αξίζει να αναφέρουμε το νέο σύστημα τροφοδοσίας X-Pulse που προσφέρει ενισχυμένη πίεση ψεκασμού του καυσίμου (έως και 2.100 bar), τον υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας κ.ά. Παράλληλα, για την επεξεργασία των καυσαερίων και την κάλυψη των προδιαγραφών ρύπων που προβλέπει η Euro 6, ο εν λόγω κινητήρας κάνει χρήση, τόσο της τεχνολογίας SCR και της προσθήκης διαλύματος AdBlue όσο και της επανακύκλωσης των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (EGR). Φυσικά η τελική επεξεργασία των καυσαερίων γίνεται από ένα ειδικό φίλτρο μικροσωματιδίων DPF. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι, ο νέος αυτός κινητήρας της Mercedes-Benz όχι μόνο προσφέρει μειωμένους ρύπους σε σχέση με τους κινητήρες Euro 5, αλλά παράλληλα έχει πετύχει τη μείωση, τόσο της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, όσο και του AdBlue. Επιπρόσθετα, η αξιοπιστία του κυμαίνεται στα εξαιρετικά επίπεδα και των προγενέστερων κινητήρων της Mercedes-Benz, ενώ και τα διαστήματα μεταξύ των εργασιών προγραμματισμένης συντήρησης του ανέρχονται στα 150.000 χλμ. Πέραν του συγκεκριμένου κινητήρα όμως, η νέα γενιά του Actros θα προσφέρεται και με κινητήρες τεχνολογίας Euro 5 αλλά και EEV που αποδίδουν ισχύ 421, 449 ή 510 ίππων. Τέλος, αξίζει να αναφερθούμε και στα συστήματα μετάδοσης της κίνησης του νέου Actros και πιο συγκεκριμένα στα κιβώτια ταχυτήτων. Το Mercedes-Benz PowerShift G211 αποτελεί τη βασική επιλογή σε όλες τις εκδόσεις του νέου Actros. Το νέο PowerShift 3ης γενιάς προσφέρει ακόμα πιο γρήγορες εναλλαγές σχέσεων και είναι σε θέση να «αντιλαμβάνεται» μια πληθώρα πληροφοριών που λαμβάνει μέσω πολλαπλών αισθητήρων αναφορικά με το στιλ οδήγησης του οδηγού, το βάρος του φορτίου και το είδος της διαδρομής, προκειμένου να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα, διατηρώντας παράλληλα τις φθορές και τη μέση κατανάλωση καυσίμου στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο. Πέραν το συγκεκριμένου συστήματος, θα προσφέρεται και η επιλογή του πλήρως αυτόματου κιβωτίου G281. Σε κάθε περίπτωση, η Mercedes-Benz έχει εξελίξει πολλαπλά προγράμματα διαφοροποίησης της λειτουργίας του κιβωτίου ταχυτήτων ανάλογα με την χρήση και τον τύπο του οχήματος καθώς και τα μεικτά βάρη συρμών στα οποία αυτό πρέπει να ανταποκριθεί.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr