ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η χαρακτηριστικότερη διαφοροποίηση των εκδόσεων Transit 2012, αφορά στη νέα μάσκα με τις χρωμιωμένες γρίλιες.

Το νέο «ECO Pack» στις εκδόσεις ECOnetic του Ford Transit 2012 προσφέρε

Η βραβευμένη συνολική αισθητική του εσωτερικού της καμπίνας του Ford Transit έχει διατηρηθεί με τις κατάλληλες ωστόσο, «πινελιές» ου- σίας και ποιότητας.

Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ειδικός χώρος για «εργαλεία» της δουλειάς, ενώ οι πολλαπλές ποτηροθήκες καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες του.

Στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του Ford Transit για το 2012 θα προσφέρεται ένα αναβαθμισμένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

Οι πολυάριθμοι και πλήρως εκμεταλλεύσιμοι «έξυπνοι» αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό του ανανεωμένου Transit παραμένουν.

Το ανανεωμένο Ford Transit εξακολουθεί να διακρίνεται για την εξαιρετική, ουδέτερη και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, οδική του συμπεριφορά κάτω από όλες τις συνθήκες.

Κατά την πρόσκαιρη στάση του οχήματος, π.χ. στο φανάρι, το σύστημα Auto Stop Start απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα.

Η νέα κάμερα οπισθοπορείας εκπέμπει τις ενδείξεις της σε μια οθόνη στην οροφή του οχήματος.

Ο νέος Duratoq TDCi των 2,2 λτ., καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5 ενώ οι εκπομπές NOx έχουν μειωθεί κατά 40%.

Βασικό προσόν και του ανανεωμένου Ford Transit, τόσο τις επαγγελματικές, όσο και τις επιβατικές εκδόσεις παραμένει ο πληρέστατος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας.

Οι εκδόσεις Van του ανανεωμένου Transit προσφέρονται με όγκο φόρτωσης από 6,5-14,3 κ.μ. και μεικτό βάρος από 2,5- 4,6t.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ στο Μόναχο για το ανανεωμένο Ford Transit

2.771 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2011)

Με ιστορία 46 ετών και περισσότερες από 6,3 εκ. πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, το Ford Transit αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα όλων των εποχών. Για το 2012, αποκτά ένα νέο, πιο οικονομικό και φιλικότερο προς το περιβάλλον κινητήρα και… …αποχαιρετά τον ανταγωνισμό.

Μ ε μερίδιο αγοράς σταθερά άνω του 30% και στη χώρα μας (στα Van) κατά την διάρκεια της τελευταίας πενταετίας, το Ford Transit κυριαρχεί στις προτιμήσεις του σύγχρονου επαγγελματία χάρη στην τεράστια γκάμα εκδόσεων του, το περιορισμένο κόστος χρήσης και συντήρησης, την ύπαρξη εκδόσεων με κίνηση στο μπροστινό, στον πίσω ή και στους δύο άξονες, τα πολλαπλά μήκη αμαξώματος και μεταξονίου κ.ά. Όλα τα παραπάνω, έχουν συνδυαστεί με έναν πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας καθώς και μια εξαιρετική σχέση τιμής-αξίας, χάρη στο περιορισμένο κόστος αγοράς και στην εξαιρετική εμπορική πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας που υποστηρίζει τον εκπρόσωπο της Ford με ευέλικτα προγράμματα χρηματοδότησης και σημαντικές –κατά καιρούς- προσφορές. Για το 2012, η Ford παρουσίασε αρκετές και ιδιαίτερα σημαντικές τροποποιήσεις στα χαρακτηριστικά του Transit προκειμένου να το καταστήσει ακόμα πιο ανταγωνιστικό έναντι των σαφέστατα βελτιωμένων «αντιπάλων» του. Ουσιαστικά, οι διαφοροποιήσεις του Transit για το 2012 εστιάζονται στην πλήρη αναδιάρθρωση των κινητήρων του, με την έλευση του νέου Global Duratorq TDCi των 2,2 λτ. που αντικαθιστά τους υπάρχοντες των 2,4 και 2,2 λτ. Προϊόν της παγκόσμιας στρατηγικής «ONE Ford» της εταιρείας, το νέο μηχανικό σύνολο προσφέρεται σε εκδόσεις 100, 125 και 140 ίππων, ενώ η ισχυρότερη έκδοση του θα αφορά στις πισωκίνητες (RWD) εκδόσεις και αποδίδει ισχύ 155 ίππων. Αντίστοιχα, η μέγιστη τιμή της ροπής του έχει αυξηθεί από τα 310 Nm (στην έκδοση των 100 ίππων) έως και στα 385 Nm (στην έκδοση των 155 ίππων). Πέραν όμως του νέου κινητήρα, το ανανεωμένο Ford Transit προσφέρεται και σε νέες εκδόσεις ECOnetic που χάρη στο πακέτο «ECO Pack» προσφέρουν σημαντική μείωση, τόσο της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, όσο και των εκπομπών ρύπων συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση καυσίμου έως και 1.875 λτ., για ένα κύκλο χρήσης της τάξης 150.000 χλμ. ενός οχήματος. Παράλληλα, όπως θα δούμε και παρακάτω, το ανανεωμένο Ford Transit έχει να επιδείξει και αρκετές επεμβάσεις στους τομείς της άνεσης, της ασφάλειας των επιβατών και του φορτίου του, αλλά και σε ό,τι αφορά στην αισθητική του.

To νέο πακέτο «ECO Pack»
Στον προαιρετικό εξοπλισμό του Ford Transit 2012 θα προσφέρεται το πακέτο «ECO Pack» που συμβάλλει στη σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων του οχήματος. Σε αυτό, περιλαμβάνεται το νέο σύστημα «Auto Stop Start» καθώς και περιοριστής της ταχύτητας στα 100 χλμ./ώρα. Τα αποτελέσματα ερευνών της Ford έχουν αποδείξει πως, οι νέες εκδόσεις FT280 SWB ECOnetic με τον νέο κινητήρα των 100 ίππων καταναλώνουν 8,5% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με το παρελθόν, γεγονός που μεταφράζεται σε 909 λτ. καυσίμου για έναν κύκλο ζωής 150.000 χλμ. Παράλληλα, με το Speed Limiter στα 100 χλμ./ώρα, η μέση κατανάλωση των εν λόγω εκδόσεων περιορίζεται στα 6,55λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων στα 173 g/km αντίστοιχα. Για πρώτη φορά, με το Ford Transit 2012 θα προσφέρονται και εκδόσεις ECOnetic με μακρύ μεταξόνιο και μεσαία οροφή, των οποίων η μέση κατανάλωση καυσίμου ορίζεται στα 7,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 189 g/km, γεγονός που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση 1.875 λτ. καυσίμου για κύκλο χρήσης 150.000 χλμ.

Βελτιωμένη ακουστική και άνεση στο εσωτερικό
Παρά το γεγονός ότι η συνολική, βραβευμένη, αισθητική του εσωτερικού της καμπίνας του Transit παραμένει αναλλοίωτη, οι υπεύθυνοι της Ford έχουν λανσάρει αρκετά νέα στοιχεία προκειμένου να αναβαθμίσουν το επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που προσφέρουν στους επιβάτες του οχήματος. Συγκεκριμένα, ένα νέο premium ηχοσύστημα της Sony με ψηφιακό ήχο, συνδεσιμότητα USB, Bluetooth Voice Control και Bluetooth Audio Streaming αλλά και αναβαθμισμένα ηχεία της Sony, βελτιώνει σημαντικά την εικόνα του ανανεωμένου Transit. Παράλληλα, στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνεται πλέον, το νέο θερμαινόμενο εμπρόσθιο παρμπρίζ «Quickclear », ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμη και κάμερα οπισθοπορείας που εκπέμπει τις ενδείξεις της σε ειδική οθόνη στο επάνω μέρος του παρμπρίζ. Ένα ακόμα στοιχείο που αναμένεται να εκτιμηθεί δεόντως από τον οδηγό του οχήματος, είναι το Hill Launch Assist που διατηρεί την πίεση πέδησης για 2,5 δλ. μέχρις ότου ο οδηγός μεταφέρει το πόδι του από το ποδοστήριο του φρένου σε αυτό του γκαζιού. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως το ανανεωμένο Transit έχει δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις στην ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών (ταμπλό, δάπεδο, οροφή) προκειμένου να μειωθούν σημαντικά οι ενοχλητικοί θόρυβοι ή τριγμοί που γίνονται αισθητοί κατά την κίνηση του οχήματος και την λειτουργία του κινητήρα.

Πολλαπλές εκδόσεις με μεικτό έως και 4,6t.
Ένα από τα βασικότερα στοιχεία του ανανεωμένου Ford Transit είναι το γεγονός ότι, προσφέρεται σε εκδόσεις με κίνηση στους εμπρόσθιους, τους πίσω ή και όλους τους τροχούς από την ίδια πλατφόρμα. Ανάλογα με τις απαιτήσεις της επαγγελματικής τους δραστηριότητας, οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες του μπορούν να επιλέξουν μεταξύ πολλαπλών εκδόσεων που μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν:
- Εκδόσεις Van με τέσσερα μήκη αμαξώματος, τρία μεταξόνια, τρία ύψη οροφής, χώρο φόρτωσης από 6,5- 14,3 κ.μ. και μεικτό βάρος από 2,5- 4,6t.
- Εκδόσεις Kombi/ Tourneo με τρία μεταξόνια, τρία ύψη οροφής και δυνατότητα μεταφοράς από 2 έως και 9 επιβατών
- Εκδόσεις Bus με χωρητικότητα από 13 έως και 17 επιβάτες
- Εκδόσεις Single Cab με τρία μεταξόνια, επιπλέον έκδοση με εκτεταμένο πλαίσιο, μονούς ή διπλούς πίσω τροχούς και μεικτό από 3,0- 4,6t.
- Εκδόσεις Double Cab με δύο μεταξόνια, επιπλέον έκδοση με εκτεταμένο πλαίσιο με ή χωρίς πλατφόρμα φόρτωσης, μονούς ή διπλούς τροχούς και μεικτό από 3,0- 4,6t.

¶νετο, οικονομικό και οικολογικό στον δρόμο
Το Ford Transit, για το 2012, έχει δεχθεί αρκετά νέα στοιχεία που, ως επί το πλείστον, αναβαθμίζουν την ενεργητική του ασφάλεια και –κυρίως- το κόστος χρήσης του. Αρχικά, αξίζει να αναφερθούμε στο σύστημα ECO Pack που ενσωματώνει το σύστημα Auto Stop Start και τον περιοριστή ταχύτητας Speed Limiter. Το πρώτο συνεργάζεται με τις δύο μπαταρίες SureStart® και απενεργοποιεί άμεσα τον κινητήρα, όταν το όχημα είναι σε στάση (π.χ. στο φανάρι) ενώ τον ενεργοποιεί ξανά αυτόματα με το πάτημα του συμπλέκτη. Όντας πλήρως αξιόπιστο και γρήγορο σε λειτουργία, το Auto Stop Start, όπως αντίστοιχα και ο περιοριστής ταχύτητας στα 100 χλμ., συμβάλλουν στη σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης του οχήματος ωστόσο, εφόσον ο οδηγός το επιθυμεί, μπορούν να απενεργοποιηθούν από το διακόπτη «ECO off» στην κεντρική κονσόλα. Πέραν στοιχείων, όπως είναι η νέα κάμερα οπισθοπορείας που διευκολύνει τον οδηγό στο χειρισμό του οχήματος, αξίζει να αναφέρουμε και το νέο VMT6 μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων της Ford που, μετά το Mondeo, τώρα προσφέρεται και στο Transit. Η εξαιρετική κλιμάκωση των σχέσεων του και η πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό, του επιτρέπουν να κινηθεί με άνεση, ασφάλεια και προπάντων μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κάτω από όλες τις συνθήκες. Τέλος πληροφοριακά αναφέρουμε πως, η Ford επένδυσε περισσότερα από 8 εκ. δολάρια στις γραμμές παραγωγής στο Southampton και το Kocaeli προκειμένου να είναι σε θέση να αναβαθμίσει την αντισκωριακή προστασία του ανανεωμένου Transit από τα 8 στα 12 έτη. Αντίστοιχα, τα διαστήματα των σέρβις του έχουν μειωθεί στα 50.000 χλμ. ή κάθε δύο έτη.

Ο νέος Global 2,2 Duratorq TDCi
Όπως προαναφέραμε, ο νέος κινητήρας των 2.198 κ.εκ. με ισχύ 100, 125, 140 ή 155 ίππων και αντίστοιχη ροπή από 310- 385 Nm, αντικαθιστά όλες τις εκδόσεις των μέχρι πρότινος μηχανικών συνόλων των 2,2 και 2,4 λτ. Ο νέος αυτός πετρελαιοκινητήρας θα παράγεται στο Dagenham της Μ. Βρετανίας και στο Inonu (Τουρκία). Σε σχέση με τα μηχανικά σύνολα που αντικαθιστά, έχει να επιδείξει σύστημα άμεσου ψεκασμού common-rail υψηλότερης πίεσης (1.800 bar από 1.600 bar) και υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ενώ χάρη στην –επίσης τροποποιημένη- τεχνολογία EGR (Exhaust Gas Recirculation) και το επικαλυμμένο φίλτρο μικροσωματιδίων (cDPF), καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων της Euro 5. Παράλληλα, έχει μειωθεί η αναλογία συμπίεσης από 17,5:1 σε 15,5:1, με αποτέλεσμα να βελτιωθεί, τόσο η απόδοση της ισχύος, όσο και της ροπής σε όλες του τις εκδόσεις. Όλα τα παραπάνω έχουν συμβάλει, μεταξύ άλλων, τόσο στην μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 40%, όσο και του παραγόμενου θορύβου κατά την λειτουργία του. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως στο Ford Transit 2012, εισάγονται ορισμένες νέες «έξυπνες» τεχνολογίες που αποσκοπούν στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου. Μέσω των συστημάτων Smart Regenerative Charging και Advanced Battery Management System, κατά την επιβράδυνση του οχήματος, η κινητική του ενέργεια μετατρέπεται μέσω του εναλλάκτη σε «δωρεάν» ηλεκτρικό φορτίο που χρησιμοποιείται από τα ηλεκτρικά συστήματα του οχήματος, ενώ αντίστοιχα, όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί άνω του 80%, ο εναλλάκτης αποσυνδέεται, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο το φορτίο του κινητήρα.