Το επερχόμενο κοινοτικό πρωτόκολλο Euro 6 για τις εκπομπές ρύπων των κινητήρων, επιβάλλει αρκετές τροποποιήσεις στο αμάξωμα ενός λεωφορείου. Το σημαντικότερο πρόβλημα που οι μηχανικοί της Mercedes-Benz έπρεπε να λύσουν αφορούσε στην εξεύρεση του απαιτούμενου χώρου στο πίσω μέρος του οχήματος για την τοποθέτηση του -μεγαλύτερου σε διαστάσεις- κινητήρα και του συστήματος ψύξης του.
Επιπρόσθετα, όλα τα παραπάνω έχουν σαφές αντίκτυπο στο βάρος του οχήματος με αποτέλεσμα να απαιτείται η εξεύρεση λύσεων για τη διατήρηση του συνολικού βάρους σε επιθυμητά επίπεδα και τη διασφάλιση της βέλτιστης αναλογίας του μεταξύ των αξόνων του οχήματος.
Για το λόγο αυτό, αποφασίστηκε η μεταφορά του συστήματος ψύξης του κινητήρα στη δεξιά πλευρά του οχήματος, ενώ παράλληλα ο χώρος του απομονώθηκε θερμικά από τον κινητήρα. Οι νέες εισαγωγές αέρα σε συνδυασμό με την βελτιωμένη θερμο/ηχομόνωση του κινητήρα από το υπόλοιπο όχημα είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσης του συστήματος ψύξης του κατά 30%.
Ωστόσο, όλα τα παραπάνω οδήγησαν στην σημαντική αύξηση του βάρους στο πίσω μέρος του οχήματος και για τον λόγο αυτό οι μηχανικοί της Mercedes-Benz αποφάσισαν να μεταφέρουν τις δεξαμενές καυσίμου μπροστά από τον εμπρόσθιο άξονα, στην θέση που μέχρι πρότινος καταλάμβαναν οι μπαταρίες του οχήματος. Παράλληλα και προκειμένου να μειώσουν το συνολικό βάρος, αναδιαμόρφωσαν πλήρως τη δομή, τόσο των γυάλινων επιφανειών του οχήματος, όσο και του air-condition.
Το τεχνικό επιτελείο της γερμανικής εταιρείας είναι άξιο αναφοράς και για έναν ακόμα λόγο. Πέραν όλων των παραπάνω δομικών αλλαγών που υπέστη το αμάξωμα του νέου Travego, οι χώροι, τόσο για τους επιβάτες, όσο και τις αποσκευές τους δεν έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr