ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

ο νέος OM 471 LA εμφανίζει, τόσο αυξημένη διάρκεια ζωής, όσο και πιο αραιά διαστήματα μεταξύ των σέρβις του (κάθε 120.000 χλμ.).

    Ο νέος OM 471 LA των 476 ίππων

    24.207 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2011)

    Σύμφωνα με τις επιταγές της Euro 6, οι εκπομπές βλαβερών μικροσωματιδίων σε σχέση με την Euro 0 επιβάλλεται να μειωθούν κατά 99% ενώ οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου κατά 97% αντίστοιχα.
    Προκειμένου να προσφέρει μια βιώσιμη λύση σε αυτό το πρόβλημα, η Mercedes-Benz αποφάσισε να κάνει χρήση ενός συνδυασμού τεχνολογιών. Μαζί με την BlueTec που προβλέπει την προσθήκη διαλύματος AdBlue, κατά την επεξεργασία των καυσαερίων γίνεται χρήση και της τεχνολογίας EGR (Ehhaust Gas Recirculation) αλλά και ενός ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων.
    Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι παρόντα στο νέο OM 471 LA κινητήρα των 12,8 λτ. που αντικαθιστά των 16λιτρο OM 502 LA των 2.100 Nm. Το νέο αυτό μηχανικό σύνολο αποδίδει ισχύ 476 ίππων στις 1.800 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής του ορίζεται στα 2.300 Nm στις 1.100 σ.α.λ. Παράλληλα, ένα από τα καινοτόμα στοιχεία του εν λόγω κινητήρα είναι το σύστημα τροφοδοσίας X-Pulse, μια μετεξέλιξη του συστήματος common-rail με πιέσεις έως και 2.100 bar. Ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό του νέου αυτού κινητήρα είναι πως από 2.300 Nm της μέγιστης ροπής του, τα 2.000 Nm είναι διαθέσιμα από τις 900 σ.α.λ. μόλις!