Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ανάλογα με τον τύπο του αμαξώματος, στο εσωτερικό του νέου Opel Combo Cargo μπορούν να φιλοξενηθούν προϊόντα με συνολικό όγκο από 3,4- 4,6 κ.μ.

Το νέο Opel Combo Cargo προσφέρεται και σε εκδόσεις με υπερυψωμένη οροφή με ωφέλιμο εσωτερικό ύψος 1.550 χλστ.

To Opel Combo Cargo διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και το υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας ακόμα και με πλήρες φορτίο.

Το εξαιρετικό ωφέλιμο πλάτος του χώρου φόρτωσης επιτρέπει τη φόρτωση μιας ευρωπαλέτας και εγκάρσια.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό των εκδόσεων Van είναι διαθέσιμο και το σύστημα Hill Holder που διευκολύνει τον οδηγό κατά την εκκίνηση σε δρόμους με έντονη κλίση.

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Opel Combo Cargo είναι κομψός σχεδιαστικά, ποιοτικά κατασκευασμένος και διακρίνεται για το πολύ καλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει σε οδηγό και συνοδηγό.

Τα καθίσματα είναι μεγάλων διαστάσεων και αυτό του οδηγού φέρει πολλαπλές ρυθμίσεις.

Ένα από τα στοιχεία που ο οδηγός του νέου Combo Cargo θα εκτιμήσει άμεσα, είναι οι πολλαπλοί αποθηκευτικοί χώροι που έχουν προβλεφθεί –κυριολεκτικά παντού- στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών.

Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα, τον κλιματισμό καθώς και ειδικές θήκες στο κάτω μέρος της.

Ο κινητήρας CDTI των 1,3 λτ. αποδίδει ισχύ 90 ίππων και ροπή 200 Nm με την μέση κατανάλωση καυσίμου του να περιορίζεται στα 4,8- 4,9 λτ./100 χλμ. (με σύστημα Start/Stop).

Νέο Opel Combo Cargo

13.833 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2012)

Με στόχο την κορυφή

Με εδραιωμένη την καλή εμπορική του πορεία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο από το 1985, όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το νέο Opel Combo Cargo μπαίνει πλέον στην ωριμότερη περίοδο της… καριέρας του με την έλευση και στην χώρα μας της 3ης γενιάς του. Στόχος, όπως είναι φυσικό, η κορυφή της ταχύτατα αναπτυσσόμενης κατηγορίας των Vanette.

Από το 1985, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του (το 2001 ακολούθησε η δεύτερη), το Opel Combo έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει μια εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία, τόσο στην ελληνική, όσο και στην πανευρωπαϊκή αγορά, με πληθώρα διακρίσεων. Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε το γεγονός ότι, η 2η γενιά του, ακόμα και προς τη… δύση της καριέρας της, διατηρήθηκε στην κορυφαία 3άδα των πωλήσεων στην κατηγορία του σε πολλές αγορές της ΕΕ.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, η κατηγορία των Vanette αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της μέσα στα επόμενα χρόνια και διεθνείς αναλύσεις αναφέρουν πως το μερίδιο της θα ανέλθει έως και στο 34% επί του συνόλου των πωλήσεων των ελαφρών επαγγελματικών για την ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ μέχρι το 2014.
Με αυτό ως δεδομένο, η Opel αποφάσισε να επενδύσει δυναμικά στην συνεργασία της με την Fiat Professional για την εξέλιξη της νέας γενιάς του Combo Cargo και το αποτέλεσμα βασίζεται εν πολλοίς στο αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη του «Van of the Year 2011», Fiat Doblo Cargo.
Με εξαιρετικές μεταφορικές δυνατότητες για τα δεδομένα της κατηγορίας του και όχι μόνο, με μια τεράστια γκάμα εκδόσεων που περιλαμβάνει δύο μήκη αμαξώματος και μεταξονίου και δύο ύψη οροφής, δυνατότητα μεταφοράς φορτίου άνω του 1t. και φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες με καύσιμο την βενζίνη, το πετρέλαιο ή και το φυσικό αέριο, το Opel Combo Cargo ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και στη χώρα μας.
Μάλιστα, το Auto Τρίτη Επαγγελματικά είναι σε θέση να σας παρουσιάσει την πρώτη επίσημη αποκλειστική δοκιμή του νέου εκπροσώπου της γερμανικής εταιρείας επί ελληνικού εδάφους.

¶νεση και ασφάλεια υπεράνω όλων

Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του νέου Opel Combo Cargo αφορά στο πολύ καλό επίπεδο άνεσης που προσφέρουν τα καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Η σωστή ρύθμιση της θέσης οδήγησης ακόμα και για επιβάτες με πολύ μεγάλο ή μικρό ανάστημα, γίνεται άμεσα χάρη στο πλήρως ρυθμιζόμενο κάθισμα και την κολόνα του τιμονιού, ενώ χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, το περιμετρικό οπτικό πεδίου του οδηγού είναι ευρύ.
Το επίπεδο της εργονομίας των διαφόρων χειριστηρίων στο εσωτερικό της καμπίνας του νέου Combo Cargo είναι πολύ καλό με –μοναδική ίσως- εξαίρεση τη θέση των ποτηροθηκών. Πέραν αυτού, χώροι για μικροαντικείμενα και αποσκευές έχουν προβλεφθεί παντού στο ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα, στο εσωτερικό των θυρών, στην οροφή, μεταξύ ή κάτω από τα καθίσματα κ.ά.
Παράλληλα, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ακόμα και της βασικής έκδοσης, είναι πληρέστατος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει στοιχεία, όπως είναι οι δύο μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι, ABS με EBD, κεντρικό κλείδωμα, ενώ παρέχει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, σύστημα κλιματισμού και ηχοσύστημα κ.ά.

Μεταφορικές δυνατότητες που εκπλήσσουν

Το Opel Combo Cargo είναι ένα επαγγελματικό όχημα και όχι ένα Vanette που βασίζεται στο τροποποιημένο αμάξωμα ενός επιβατικού οχήματος.
Από την πρώτη κιόλας επαφή με το νέο γερμανικό Vanette, καθίσταται σαφές πως, παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος του, το Combo Cargo είναι σε θέση να μεταφέρει… πολλά.
Στην ελληνική αγορά το νέο Combo Cargo θα πλασαριστεί με δύο μήκη αμαξώματος/ μεταξονίου και δύο ύψη οροφής. Μάλιστα, οι εκδόσεις L2H1 έχουν να επιδείξουν το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία (3.105 χλστ.).
Ανάλογα με την έκδοση, το μήκος του χώρου φόρτωσης κυμαίνεται από τα 1.820- 2.170 χλστ., ενώ το ωφέλιμο πλάτος ορίζεται στα 1.714 χλστ. ¶ξιο μνείας είναι το γεγονός ότι, το ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων ανέρχεται στα 1.250 χλστ. και σε συνδυασμό με το άνοιγμα πλάτους 1.231 χλστ. της πίσω πόρτας (δίφυλλης ή μονής), ο ιδιοκτήτης του είναι σε θέση να μεταφέρει έως και δύο ευρωπαλέτες τοποθετημένες εγκάρσια στο χώρο φόρτωσης.
Το χαμηλό κατώφλι (545 χλστ.) και το μεγάλο ωφέλιμο ύψος (1.305 χλστ. ή 1.550 χλστ.) επίσης κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ οι εκδόσεις με κοντό μεταξόνιο μπορούν να εφοδιαστούν και με ειδική καταπακτή στην οροφή για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους (σκάλες, σωλήνες κ.ά.).
Ανάλογα με την έκδοση του αμαξώματος, ο ωφέλιμος όγκος των προϊόντων που το Opel Combo Cargo είναι σε θέση να μεταφέρει, κυμαίνεται από τα 3,4- 4,6 κ.μ., ενώ ιδιαίτερα μεγάλο είναι και το ωφέλιμο φορτίο.
Ανάλογα με την έκδοση, το φορτίο μπορεί να έχει βάρος από 900- 1.000 κιλά, ενώ χάρη στην πρωτοποριακή ανάρτηση Bi-link στον πίσω άξονα, η φόρτιση του μπορεί να ανέλθει έως και στα 1.450 κιλά. Τέλος, η ελκτική του δυνατότητα υπερβαίνει τον 1t. και στην οροφή μπορούν να στερεωθούν φορτία με βάρος έως 100 κιλών.

Ουδέτερο και με υψηλή ενεργητική ασφάλεια στο δρόμο

Η πολύ καλή ρύθμιση και η προηγμένη δομή της ανάρτησης του νέου Opel Combo Cargo κατ’ αρχήν προσφέρει μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Ακόμα και οι έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος φιλτράρονται ικανοποιητικά, ενώ και το επίπεδο της ηχομόνωσης της καμπίνας βρίσκεται σαφέστατα άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Στις στροφές, το γερμανικό Vanette αποδεικνύεται σταθερό και άκρως προβλέψιμο στις αντιδράσεις του, ενώ στον ανοικτό αυτοκινητόδρομο θα διατηρήσει χωρίς πρόβλημα υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες χωρίς να εμφανίζει «τάσεις πλεύσης» ή να επηρεάζεται σημαντικά ακόμα και από τους έντονους πλευρικούς ανέμους.
Το τιμόνι είναι γρήγορο και προσφέρει καλή πληροφόρηση σχετικά με το επίπεδο πρόσφυσης των τροχών, ενώ το μεγάλο κόψιμο του εγγυάται την μεγάλη ευελιξία του οχήματος εντός της πόλης.
Στο σχετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων στοιχεία, όπως είναι το ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης (EBD), ενώ προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί με ESP με Brake Assist καθώς και σύστημα Hill Holder που επιτρέπει την –χωρίς προβλήματα- εκκίνηση του οχήματος σε δρόμους με έντονη κλίση.

Πληρέστατη γκάμα κινητήρων Euro5

Το νέο γερμανικό Vanette εφοδιάζεται με μια άκρως ανταγωνιστική γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης, δύο πετρελαιοκινητήρες και έναν CNG που κινείται με καύσιμο τη βενζίνη ή το φυσικό αέριο.
Το όχημα που είχαμε στην διάθεση μας από την ελληνική αντιπροσωπεία, έφερε τον 1.300άρη ecoFlex με ισχύ 90 ίππων και ροπή 200 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Στην πράξη, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδεικνύεται ελαστικός και με άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, ενώ και τα επίπεδα του θορύβου που παράγει σε καμία περίπτωση δεν έγιναν ενοχλητικά για τους επιβαίνοντες.
Η συνεργασία του με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο ήταν εξαιρετική, παρά το γεγονός ότι η μακριά κλιμάκωση είναι προσανατολισμένη στη διατήρηση της μέσης κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα.
Αναφερόμενοι στην κατανάλωση καυσίμου, αξίζει να τονίσουμε πως, το νέο Combo Cargo είναι από τις πιο οικονομικές προτάσεις της κατηγορίας του καθώς απαιτεί μόλις 5,0- 5,1 λτ./100 χλμ. Μάλιστα, στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης επιλέξει το προαιρετικό σύστημα Start/Stop, η μέση κατανάλωση μειώνεται στα 4,8- 4,9 λτ./100 χλμ.
Αντίστοιχα καλή είναι και η επίδοση του μοντέλου σε ό,τι αφορά στις εκπομπές CO2 καθώς με 133- 136 g/km (126- 129 g/km στις εκδόσεις Start/Stop), είναι σε θέση να κυκλοφορεί ελεύθερα εντός των ορίων του νέου Πράσινου Δακτυλίου που θα ισχύει από το Σεπτέμβριο στο Λεκανοπέδιο Αττικής.
Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε πως, τα διαστήματα των service για τους πετρελαιοκινητήρες του νέου Combo Cargo ορίζονται στα 35.000 χλμ., γεγονός που εγγυάται τα σημαντικά μειωμένα έξοδα συντήρησης.
Τέλος, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, η νέα γενιά του Opel Combo Cargo καλύπτεται με 2ετή εγγύηση χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό καθώς και 4ετή –πρόσθετη- εγγύηση για τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Αντίστοιχα, 8ετής είναι η εγγύηση αντιδιαβρωτικής προστασίας.