ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η νέα μάσκα του Mercedes-Benz Sprinter φέρει τροποποιημένους αεραγωγούς οι οποίοι, πέραν της αισθητικής τους, συνάδουν και στην καλύτερη… οξυγόνωση του κινητήρα.

Τα φωτιστικά σώματα, τόσο μπροστά, όσο και πίσω, είναι εντελώς νέα και αποτελούν χαρακτηριστικό στοιχείο της σχεδίασης του νέου Sprinter.

To πλαίσιο του νέου Sprinter είναι τοποθετημένο 30 χλστ. χαμηλότερα σε σχέση με τον προκάτοχο του, γεγονός που μεταξύ άλλων συμβάλλει στη σημαντική μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος.

Πιστό στο ραντεβού του με την καινοτομία

4.729 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2013)

Σχεδόν δύο δεκαετίες μετά από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του, το Sprinter εξακολουθεί να αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Η νέα γενιά του που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε πρώτοι κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της στους εκπροσώπους του Τύπου στην Γερμανία, είναι το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό που προσφέρεται με κινητήρες Euro6, ενώ σαφέστατα αναβαθμισμένα είναι και τα επίπεδα άνεσης και –κυρίως- ασφάλειας που προσφέρει, χάρη στα πολλαπλά νέα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς. Ορισμένα μάλιστα εξ αυτών, υιοθετούνται για πρώτη φορά από όχημα της κατηγορίας των Van.

Ηπρώτη γενιά του Mercedes-Benz Sprinter παρουσιάστηκε το 1995 και η δεύτερη ακολούθησε το 2006, ενώ ενδιάμεσα (2000) είχε παρεμβληθεί ένα εκτεταμένο facelift του μοντέλου. 
Έως και σήμερα, κατά τη διάρκεια των τελευταίων 18 ετών, το γερμανικό ελαφρύ επαγγελματικό κατάφερε να διατηρηθεί μεταξύ των κορυφαίων θέσεων στη λίστα με τα πιο εμπορικά μεσαία και μεγάλα Van, τόσο στις διάφορες αγορές της ΕΕ, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. 
Παράλληλα, το Sprinter ανέκαθεν είχε να επιδείξει μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες που εισήγαγαν νέα δεδομένα στην κατηγορία του καθώς ήταν από τα πρώτα οχήματα που εφοδιάζονταν με δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς αλλά και ABS στο βασικό εξοπλισμό, με αερόσακο οδηγού, με το σύστημα ESP (2002 και μετέπειτα το Adaptive ESP από το 2006) κ.ά. 
Μάλιστα, παρότι οι συνολικές πωλήσεις της Mercedes-Benz στα Vans για το 2012 ανήλθαν στα 252.400 οχήματα (έναντι 264.200 για το 2011), το Sprinter διατηρήθηκε στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας των medium & large Vans στην Ευρώπη με 159.000 μονάδες. 
Ωστόσο, μέσα στο καλοκαίρι του 2013 αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή της 3ης γενιάς του Sprinter που θα αρχίσει να διατίθεται στις διάφορες αγορές της ΕΕ από το φθινόπωρο. 
Σε σχέση με το εξαιρετικό, για τα δεδομένα της κατηγορίας, μοντέλο που αντικαθιστά, το πλήρως ανανεωμένο Mercedes-Benz Sprinter έχει να επιδείξει πολλαπλά νέα στοιχεία όπως π.χ. την πλήρως αναβαθμισμένη αισθητική, τους νέους κινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6, το μειωμένο κόστος χρήσης και συντήρησης, τα πολλαπλά νέα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς κ.ά. 
Ας δούμε όμως, όλες τις πτυχές του νέου Mercedes-Benz Sprinter πιο αναλυτικά. 

Πλήρως ανανεωμένη σχεδίαση αμαξώματος
Το πλήρως ανανεωμένο Sprinter έχει να επιδείξει σημαντικές σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με τον προκάτοχο του που κυρίως εστιάζονται στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος. 
Η μάσκα είναι τοποθετημένη πλέον σε πιο κάθετη κλίση και οι τρεις εισαγωγές αέρα εκατέρωθεν του λογότυπου της εταιρείας που δεσπόζει στο κέντρο, είναι μεγαλύτερες και με πιο δυναμικό σχήμα. 
Εντελώς νέα είναι και η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων που πλέον φέρουν τροποποιημένη «ομαδοποίηση» των λαμπτήρων, ενώ και ο προφυλακτήρας είναι πιο… τονισμένος και με πιο επιθετικό σχήμα. 
Αντίστοιχα, το κάλυμμα του κινητήρα που διατρέχεται από έντονα «νεύρα» είναι τοποθετημένο πιο ψηλά συμβάλλοντας εξίσου στον πιο δυναμικό χαρακτήρα του νέου μοντέλου την ίδια στιγμή που βελτιώνει την προστασία που το γερμανικό μοντέλο προσφέρει στους πεζούς στις περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο των crash-tests που διοργανώνει το EuroNCAP. 
Νέα είναι επίσης και τα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες και εστιάζονται κυρίως στις νέες επενδύσεις, το νέο τιμόνι και τη βελτίωση του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας (νέο σύστημα πολυμέσων, κ.ά.).