Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To Iveco Urbanway θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μήκος αμαξώματος 10,5, 12 ή 18μ. και 2 – 4 θύρες.

Ο χώρος για τον οδηγό καλύπτει απόλυτα τις προδιαγραφές EBSF (European Bus System of the Future) και είναι αυξημένος σε διαστάσεις.

Πέραν από την άνεση και την ασφάλεια που διακρίνει τον χώρο για τους επιβάτες, έχουν προβλεφθεί οι κορυφαίες λύσεις σε θέματα που άπτονται του φωτισμού, του εξαερισμού ή της παροχής πληροφοριών. Παράλληλα μπορούν να φιλοξενηθούν σε ειδικά σημεία έως και δύο αμαξίδια ΑΜΕΑ.

Ανάλογα με τις διαστάσεις του αμαξώματος του, το Urbanway είναι σε θέση να φιλοξενήσει έως και 40 καθήμενους στις 12μετρες εκδόσεις του.

Η γκάμα των κινητήρων του Iveco Urbanway περιλαμβάνει τους –Euro- Tector 7 και Tector 9 με απόδοση 286 και 400 ίππων αντίστοιχα.

Νέο αστικό λεωφορείο Iveco Urbanway: Το πρώτο Euro6 αστικό της Iveco Bus

3.204 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2013)

Κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Παγκόσμιου Συνεδρίου UITP για τον κλάδο των αστικών επιβατικών μεταφορών που διοργανώθηκε στην Γενεύη, ο κλάδος των λεωφορείων της Iveco παρουσίασε ένα σημαντικό νέο μοντέλο αστικού λεωφορείου, το Urbanway.

Ηπλήρης αναδιοργάνωση του κλάδου των λεωφορείων της ιταλικής εταιρείας δεν περιλαμβάνει μόνο την αλλαγή του… ονόματος σε «Iveco Bus» αλλά και την παρουσίαση σημαντικών νέων μοντέλων που θα συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της και την ισχυροποίηση της θέσης της, μεταξύ άλλων και στις διάφορες αγορές της ΕΕ. 
Ένα από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα λεωφορείων είναι το αστικό Urbanway που παρουσιάστηκε στο 60ο UITP του 2013. 

Ελκυστική νέα σχεδίαση
Το νέο Urbanway ενσωματώνει σχεδιαστικά όλα τα δεδομένα που συνθέτουν την φιλοσοφία της Iveco Bus και πιο συγκεκριμένα την πρακτικότητα, την… φινέτσα, την ευελιξία και τον ευμετάβλητο χαρακτήρα προκειμένου να ανταποκριθεί πλήρως στις ανάγκες του επιβατικού κοινού και του ιδιοκτήτη του. 
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με δύο, τρεις ή τέσσερις θύρες και μήκος αμαξώματος 10,5μ., 12μ. και 18μ., το νέο Urbanway είναι το πρώτο αστικό λεωφορείο της ιταλικής εταιρείας που εφοδιάζεται με κινητήρες Euro6. Παράλληλα όμως μπορεί να υιοθετήσει και συστήματα μετάδοσης της κίνησης που βασίζονται σε εναλλακτικούς τύπους καυσίμου (π.χ. το φυσικό αέριο) ή υβριδικά συστήματα κινητήρων. 
Στοιχεία όπως τα «έξυπνα» φωτιστικά σώματα που ακολουθούν την κίνηση του τιμονιού ή το πλήρως χαλύβδινό αμάξωμα, έχουν επιλεγεί με γνώμονα τις πιο αυστηρές προδιαγραφές σε θέματα ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής) ενώ και ο χώρος για τον οδηγό είναι μεγαλύτερος σε διαστάσεις σε σχέση με τα όσα έχει να επιδείξει μέχρι στιγμής η Iveco Bus σε αυτόν τον κλάδο οχημάτων, αλλά και με καλύτερη εργονομία. 

3.500 παραλλαγές για όλα τα… γούστα
Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του Iveco Urbanway είναι η εξαιρετικά μεγάλη ποικιλία επιλογών που προσφέρει στον ιδιοκτήτη του ως προς την διαρρύθμιση του εσωτερικού, τις διαστάσεις, τις επενδύσεις κ.ά. Με περισσότερες από 3.500 παραλλαγές, το Urbanway είναι σε θέση να υποστηρίξει έως και 40 καθήμενους επιβάτες στις 12μετρες εκδόσεις του. Παράλληλα στοιχεία όπως η δυνατότητα υποστήριξης έως και δύο αμαξιδίων για άτομα με προβλήματα κινητητικότητας, συμβάλλουν στην καλύτερη ανταπόκριση σε όλες τις απαιτήσεις. 

Κινητήρες με ισχύ έως 400 ίππων
Το σημαντικότερο δεδομένο που αφορά στους κινητήρες του Urbanway είναι φυσικά το γεγονός πως καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6 χωρίς την ανάγκη για επανακυκλοφορία των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (διαδικασία EGR) χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων Hi-eSCR. 
Με αυτόν τον τρόπο, η Iveco καταφέρνει να μειώσει περαιτέρω το συνολικό απόβαρο του οχήματος, τη μέση κατανάλωση καυσίμου αλλά και το κόστος συντήρησης του κινητήρα. Οι Tector 7 και Tector 9 (6,7λτ. και 8,7λτ. αντίστοιχα) που αναλαμβάνουν την κίνηση του αποδίδουν ισχύ 286 ίππων (στις εκδόσεις μήκους 10,5μ. και 12μ.) και 400 ίππων (στις 12μετρες και 18μετρες εκδόσεις) αντίστοιχα. 
Παράλληλα όμως, είναι διαθέσιμος και ο Cursor 8 CNG με καύσιμο το συμπιεσμένο φυσικό αέριο που καλύπτει τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου EEV αναφορικά με τους ρύπους του.