Το νέο Urbanway ενσωματώνει σχεδιαστικά όλα τα δεδομένα που συνθέτουν την φιλοσοφία της Iveco Bus και πιο συγκεκριμένα την πρακτικότητα, την… φινέτσα, την ευελιξία και τον ευμετάβλητο χαρακτήρα προκειμένου να ανταποκριθεί πλήρως στις ανάγκες του επιβατικού κοινού και του ιδιοκτήτη του.
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με δύο, τρεις ή τέσσερις θύρες και μήκος αμαξώματος 10,5μ., 12μ. και 18μ., το νέο Urbanway είναι το πρώτο αστικό λεωφορείο της ιταλικής εταιρείας που εφοδιάζεται με κινητήρες Euro6. Παράλληλα όμως μπορεί να υιοθετήσει και συστήματα μετάδοσης της κίνησης που βασίζονται σε εναλλακτικούς τύπους καυσίμου (π.χ. το φυσικό αέριο) ή υβριδικά συστήματα κινητήρων.
Στοιχεία όπως τα «έξυπνα» φωτιστικά σώματα που ακολουθούν την κίνηση του τιμονιού ή το πλήρως χαλύβδινό αμάξωμα, έχουν επιλεγεί με γνώμονα τις πιο αυστηρές προδιαγραφές σε θέματα ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής) ενώ και ο χώρος για τον οδηγό είναι μεγαλύτερος σε διαστάσεις σε σχέση με τα όσα έχει να επιδείξει μέχρι στιγμής η Iveco Bus σε αυτόν τον κλάδο οχημάτων, αλλά και με καλύτερη εργονομία.
3.500 παραλλαγές για όλα τα… γούστα
Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του Iveco Urbanway είναι η εξαιρετικά μεγάλη ποικιλία επιλογών που προσφέρει στον ιδιοκτήτη του ως προς την διαρρύθμιση του εσωτερικού, τις διαστάσεις, τις επενδύσεις κ.ά. Με περισσότερες από 3.500 παραλλαγές, το Urbanway είναι σε θέση να υποστηρίξει έως και 40 καθήμενους επιβάτες στις 12μετρες εκδόσεις του. Παράλληλα στοιχεία όπως η δυνατότητα υποστήριξης έως και δύο αμαξιδίων για άτομα με προβλήματα κινητητικότητας, συμβάλλουν στην καλύτερη ανταπόκριση σε όλες τις απαιτήσεις.
Κινητήρες με ισχύ έως 400 ίππων
Το σημαντικότερο δεδομένο που αφορά στους κινητήρες του Urbanway είναι φυσικά το γεγονός πως καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6 χωρίς την ανάγκη για επανακυκλοφορία των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (διαδικασία EGR) χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων Hi-eSCR.
Με αυτόν τον τρόπο, η Iveco καταφέρνει να μειώσει περαιτέρω το συνολικό απόβαρο του οχήματος, τη μέση κατανάλωση καυσίμου αλλά και το κόστος συντήρησης του κινητήρα. Οι Tector 7 και Tector 9 (6,7λτ. και 8,7λτ. αντίστοιχα) που αναλαμβάνουν την κίνηση του αποδίδουν ισχύ 286 ίππων (στις εκδόσεις μήκους 10,5μ. και 12μ.) και 400 ίππων (στις 12μετρες και 18μετρες εκδόσεις) αντίστοιχα.
Παράλληλα όμως, είναι διαθέσιμος και ο Cursor 8 CNG με καύσιμο το συμπιεσμένο φυσικό αέριο που καλύπτει τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου EEV αναφορικά με τους ρύπους του.