Hνέα γενιά του Ford Ranger παρουσιάστηκε ήδη επίσημα στην 36η Έκθεση Αυτοκινήτου της Μπανγκόκ (25/3 – 5/4) και μέσα στο 2015 αναμένεται να λανσαριστεί σε 180 χώρες. Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το νέο Ranger θα είναι σημαντικά τροποποιημένο τόσο ως προς τη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού όσο και σε ότι αφορά το τεχνολογικό του υπόβαθρο.
Πέραν λοιπόν των διαφορών στη σχεδίαση του οχήματος, που μπορείτε να εντοπίσετε στις εικόνες που παρουσιάζουμε, το νέο Ranger φέρει τροποποιημένη δομή και ρύθμιση ανάρτησης προκειμένου να βελτιωθεί η οδική του συμπεριφορά και η άνεση που προσφέρει.
Παράλληλα, οι επεμβάσεις στη λειτουργία των κινητήρων του έχουν επιφέρει μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κατά 22% σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.
Βελτιωμένο εσωτερικό με αυξημένους χώρους
Η επιλογή πολλαπλών –οριζόντιων- γραμμών στη σχεδίαση του εσωτερικού διακόσμου, ενισχύει την αίσθηση της ευρυχωρία ενώ η νέα κεντρική κονσόλα θα ενσωματώνει μια οθόνη αφής 8 ιντσών. Επίσης, μια διπλή έγχρωμη οθόνη TFT υπάρχει και στον πίνακα οργάνων.
Για τον έλεγχο του συστήματος 4κίνηση υπάρχει ένας περιστροφικός διακόπτης δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων ενώ, το σύστημα «SYNC 2» της Ford, θα προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα ελέγχου διαφόρων λειτουργιών (ηχοσύστημα, σύστημα πλοήγησης, κλιματισμός κ.ά.) με τη χρήση φωητικών εντολών.
Κινητήρες με ισχύ 130 – 200 ίππους
Το νέο Ranger θα εφοδιάζεται με τον Duratorq TDCi των 2,2λτ. με απόδοση 130 ή 160 ίππων και μέγιστη ροπή 385Nm καθώς και ένα 5κύλινδρο μηχανικό σύνολο 3,2λτ. με ισχύ 200 ίππων και ροπή 470Nm.
Χάρη σε πολλαπλές βελτιώσεις που έχουν δεχθεί, οι κινητήρες του νέου Ranger εμφανίζουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 18% - 22% ανάλογα με την έκδοση.
Επιπρόσθετα, σε ορισμένες αγορές θα διατίθεται και ένας βενζινοκινητήρας Duratec 2,5λτ. με απόδοση 165 ίππων και ροπή 225Nm.
Όλοι οι παραπάνω κινητήρες θα συνδυάζονται με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια 6 σχέσεων ενώ, χάρη στη τεχνολογία Auto Start/Stop, η μέση κατανάλωση μειώνεται κατά 3,5%.
Ρυμούλκηση φορτίων έως και 3,5t.
Σύμφωνα με τη Ford, το νέο Ranger μπορεί να υπερβεί υδάτινα εμπόδια με βάθος έως 800χλστ., ενώ η ελάχιστη απόσταση του από το έδαφος ορίζεται στα 230χλστ.
Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης φέρει και «κοντές» σχέσεις ενώ η δυνατότητα ρυμούλκησης φορτίων με φρένα ανέρχεται έως στους 3,5t.
Προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο
Για το τέλος αφήσαμε το κομμάτι της τεχνολογίας καθώς, σε αυτόν τον τομέα το νέο Ranger αναμένεται να… πρωταγωνιστήσει.
Συγκεκριμένα, θα εφοδιάζεται με ένα νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης «EPAS» (Electric Power Assisted Steering) ενώ στον εξοπλισμό του θα περιλαμβάνονται επίσης στοιχεία όπως τα Lane Keeping Alert και Lane Keeping Aid, το Adaptive Cruise Control με Forward Alert, η υποβοήθηση στάθμευσης Park Assist, το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών TPMS και άλλα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα που αναλαμβάνουν να υποβοηθήσουν το έργο του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης και φορτίου, ακόμη και στις πιο δυσχερείς καταστάσεις.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr