Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Nissan Navara αναμένεται και στην ελληνική αγορά με σημαντικές τροποποιήσεις στη σχεδίαση και τα μηχανικά του μέρη.

Το ιαπωνικό Pick-Up έχει μέχρι στιγμής παρουσιαστεί σε εκδόσεις με επιμηκημένη ή διπλή καμπίνα.

Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει τροποποιηθεί σημαντικά ενώ έχει αναβαθμιστεί και ο σχετικός εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας.

Τέλος το νέο Navara θα εξοπλίζεται με ελαφρύτερο και πιο στιβαρό πλαίσιο και κινητήρες 2,5λτ. με ισχύ 163 και 190 ίππων.

Nissan Navara

Η12η –κατά σειρά- γενιά του Nissan Navara έχει ήδη παρουσιαστεί και σύντομα αναμένεται να λανσαριστεί και στην ελληνική αγορά. Με περισσότερες από 14 εκ. πωλήσεις από το… 1933, οι προκάτοχοι του Navara έχουν καταφέρει να ωθήσουν τη Nissan στις κορυφαίες θέσεις των κατασκευαστών ελαφρών ημιφορτηγών σε παγκόσμιο επίπεδο και όχι άδικα.
Στα βασικά γνωρίσματα του νέου Navara αξίζει να αναφέρουμε το σημαντικά μειωμένο κόστος χρήσης αλλά και τη μείωση του συνολικού απόβαρου του. Επιπρόσθετα, έμφαση έχει δοθεί στους τομείς της αξιοπιστίας, στην ευκολία χειρισμού και στο επίπεδο της άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει.

Πλήρως ανανεωμένος εσωτερικός διάκοσμος
Τόσο το ταμπλό όσο και η κεντρική κονσόλα έχουν επανασχεδιαστεί ενώ έχουν βελτιωθεί τόσο οι χώροι όσο και η πρακτικότητα και η εργονομία. Μια νέα οθόνη αφής TFT εδράζεται στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας ενώ σημαντικά βελτιωμένο είναι και το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού.

Εκτεταμένες επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη
Το νέο πλαίσιο του Nissan Navara είναι πιο άκαμπτο ενώ παράλληλα έχει μειωθεί η συνολικό απόβαρο του οχήματος. Τροποποιημένη είναι και η πίσω ανάρτηση (φύλλα σούστας) προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα κύλισης την ίδια στιγμή που το σύστημα διεύθυνσης διασφαλίζει ένα μειωμένο κύκλο στροφής, γεγονός που καθιστά το νέο Navara πιο ευέλικτο στους ελιγμούς.

Κινητήρες με ισχύ 163 και 190 ίππων
Ο 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 2,5λτ. που θα κινεί το νέο Navara θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με ισχύ 163 ίππων και 190 ίππων και μέγιστη ροπή 403 Nm και 450 Nm αντίστοιχα.
Η μέση κατανάλωση καυσίμου του εν λόγω μηχανικού συνόλου έχει μειωθεί κατά 11% σε σχέση με τον προκάτοχο του ενώ το ίδιο ισχύει για τις εκπομπές ρύπων του.
Το σύστημα VDC (Vehicle Dynamic Control) αναλαμβάνει τη διασφάλιση μιας όσο το δυνατόν πιο ουδέτερης οδικής συμπεριφοράς σε όλα τα είδη οδοστρώματος ενώ στον εξοπλισμό του νέου Navara θα περιλαμβάνονται επίσης ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα ABLS (Active Brake Limited Slip), HSA (Hill Start Assist), HDC (Hill Descent Control) κ.ά. Τέλος, στα κιβώτια ταχυτήτων οι επιλογές θα αφορούν σε χειροκίνητες λύσεις έξι σχέσεων και αυτόματες επτά σχέσεων. 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ