Το Ford Ranger μετατρέπεται σε… παντοδύναμο Super Duty!
Ντεμπούτο της Irizar στα e-buses υπεραστικών μεταφορών με το i3!
Το μεγάλο στοίχημα της αγοράς θέλει… ψύχραιμη μελέτη | Γιάννης Αμάραντος Ford Pro
Ως γνωστόν, στις 27 Αυγούστου παρέλθει η προθεσμία που είχε δοθεί στα πρατήρια υγρών καυσίμων για την εγκατάσταση ολοκληρωμένου κυκλώματος εισροών – εκροών. Οι έλεγχοι θα αφορούν στη συμμόρφωση των υπόχρεων και την αποστολή στοιχείων στη Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων καθώς και στην επιβολή των προβλεπόμενων προστίμων για τους παραβάτες.
Παράλληλα όμως, εκτός από τα
συστήματα εισροών – εκροών, η αρμόδια διυπουργική επιτροπή που έχει συσταθεί
από το υπουργείο Οικονομικών, παρακολουθεί και την εξέλιξη της εγκατάστασης και
άλλων συστημάτων όπως το σύστημα εισροών – εκροών στις φορολογικές και
ελεύθερες αποθήκες, του συστήματος GPS στα βυτιοφόρα, τη βάση δεδομένων
στην ΓΓΠΣ που αναφέραμε κ.ά.
Η ΠΟΠΕΚ προχώρησε σε
καταγγελία για τα προβλήματα της αγοράς καυσίμων
Σε σχετική ανακοίνωση της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (Π.Ο.Π.Ε.Κ.) καταγγέλλει μεταξύ άλλων πως, αν και η προθεσμία που είχε θέση το υπουργείο για την εγκατάσταση του συστήματος εισροών – εκροών έληξε, ακόμη παραμένει άγνωστος ο αριθμός των πρατηρίων που το έχουν τοποθετήσει ενώ παράλληλα, το 70% των εγκατεστημένων συστημάτων στα πρατήρια δεν επικοινωνεί με τη Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών!
Παράλληλα, η διοίκηση της
ΠΟΠΕΚ αναφέρει πως τα πρατήρια υγρών καυσίμων αλλά και οι μεταπωλητές
πετρελαίου θέρμανσης επιβάλλεται να διαθέτουν το εν λόγω σύστημα για την
επόμενη χειμερινή περίοδο προκειμένου να δραστηριοποιούνται στην αγορά ωστόσο,
η Πολιτεία δεν έχει ακόμη προβεί σε σχετικούς ελέγχους.
Επιπρόσθετα, δεν έχει γίνει
τίποτα σχετικές με τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις διακίνησης υγρών καυσίμων
(διυλιστήρια, εταιρείες εμπορίας, βυτιοφόρα, πλοία μεταφοράς καυσίμων κ.ά.)
καθώς, ενώ έχει νομοθετηθεί η εγκατάσταση των συστημάτων εισροών – εκροών, είτε
αυτά δεν έχουν εγκατασταθεί, είτε προβλέπεται μεταγενέστερες προθεσμίες (π.χ.
για τις αποθήκες των εταιρειών), είτε η νομοθεσία έχει… παράθυρα (επιπλέον
χρονοδιαγράμματα εφαρμογής, υπολειπόμενες υπουργικές αποφάσεις κ.ά.).
Παράλληλα, η ΠΟΠΕΚ αναφέρει
πως ακόμη δεν έχει εφαρμοστεί η νομοθεσία για την ιχνηθέτηση των καυσίμων ενώ
παραμένουν ακόμη εκτός πρόβλεψης(!) οι εγκαταστάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων, των
μεγάλων καταναλωτών αλλά και των πρατηρίων αφορολόγητων καυσίμων.
Επίσης, καταγγέλλει πως η
επιδότηση της εγκατάστασης από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ενώ έχει
θεσπιστεί, στην πράξη δεν έχει εισπραχθεί από τους πρατηριούχους.
Τέλος, σύμφωνα με τον πρόεδρο
της ΠΟΠΕΚ, κ. Γ. Ασματόγλου, αν και η προαναφερθείσα διυπουργική επιτροπή που
συγκροτήθηκε από επτά γραμματείς των συναρμόδιων υπουργείων με απόφαση του
υφυπουργού Οικονομικών, κ. Γ. Μαυραγάνη, τον περασμένο Ιούνιο, δεν έχει
συνεδριάσει ακόμη…
Με δεδομένο ότι, σύμφωνα με
τις εκτιμήσεις της ΠΟΠΕΚ, η απώλεια εσόδων του Δημοσίου από την παράνομη
διακίνηση καυσίμων ανέρχεται στο 1 δις ευρώ ετησίως, τα σχόλια δικά σας…
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr