Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η νέα γενιά του Mitsubishi L200 ξεκίνησε την εμπορική της πορεία στην Ταϊλάνδη και σύντομα θα λανσαριστεί σε 150 ακόμα χώρες.

Η σχεδίαση του αμαξώματος είναι σημαντικά τροποποιημένη σε σχέση με το υπάρχουν μοντέλο ενώ αυξημένες θα είναι και διαστάσεις του.

Ο εσωτερικός διάκοσμος βασίζεται στις έντονες καμπύλες γραμμές ενώ περιλαμβάνει μια οθόνη 7 ιντσών καθώς και νέο τριάκτινο τιμόνι.

Παράλληλα, στη γκάμα των μηχανικών του συνόλων προστίθεται ένας νέος πετρελαιοκινητήρας 2,4 λτ. με ισχύ 181 ίππων…

… και μέγιστη ροπή 430 Nm ο οποίος, θα συνεργάζεται τόσο με μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων όσο και με αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας θα είναι πληρέστατος και μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει και σύστημα με κουμπί για την εκκίνηση του κινητήρα.

Ιδού η νέα γενιά του Mitsubishi L200

4.905 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2014)

Η εμπορική πορεία της νέας γενιάς του Mitsubishi L200 ξεκίνησε και επίσημα στην αγορά της Ταϊλάνδης όπου και παράγεται ενώ, μέσα στο 2015 θα συνεχιστεί το λανσάρισμα του σε συνολικά 150 χώρες.

Μπορεί στην ελληνική αγορά να ξεκίνησε πρόσφατα η εμπορική πορεία του ανανεωμένου –στα σημεία- Mitsubishi L200 ωστόσο, όπως έχουμε ήδη δημοσιεύσει προ καιρού, η νέα γενιά του ιαπωνικού μοντέλου ξεκίνησε και επίσημα την εμπορική της πορεία στην αγορά της Ταϊλανδής όπου και παράγεται.

Η νέα λοιπόν γενιά του Mitsubishi L200, η οποία αναμένεται να λανσαριστεί σε μετέπειτα φάση και με το λογότυπο της Fiat Professional ως ο αντικαταστάτης του Strada, εμφανίζει σημαντικές αλλαγές τόσο στη σχεδίαση όσο και στη δομή του αμαξώματος αλλά και τα μηχανικά μέρη της.

 

Σημαντικές αλλαγές στη σχεδίαση

Η σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού της νέας γενιάς του L200 διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με τον προκάτοχο της.

Σε ότι αφορά στο αμάξωμα της, χαρακτηριστική είναι η ύπαρξη μιας νέας –μεγαλύτερων διαστάσεων- μάσκας με κάθετες γρίλιες και το μεγάλο λογότυπο της εταιρείας που δεσπόζει στο κέντρο της ενώ, πλήρως τροποποιημένη είναι η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων τόσο στο εμπρός όσο και το πίσω μέρος του οχήματος.

Δεδομένου ότι η Mitsubishi αναφέρεται στο νέο L200 ως το «Ultimate Sport Utility Truck», στόχος του σχεδιαστικού τμήματος της ήταν η δημιουργία ενός σαφέστατα δυναμικού, «μυώδους» και παράλληλα επιβλητικού συνολικού αποτελέσματος.

Όπως είναι φυσικό, το νέο L200 θα εξακολουθήσει να είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μονή (Single Cab), επιμηκυμένη (Club Cab) και διπλή (Double Cab) καμπίνα, με τον χώρο φόρτωσης να διατηρεί τις πολύ καλές διαστάσεις του σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Οι έντονες καμπύλες γραμμές διατηρούνται και στη σχεδίαση του εσωτερικού διακόσμου όπου στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας συναντάμε μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 7 ιντσών.

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμή δεδομένα, το νέο L200 θα εφοδιάζεται με σύστημα 4κίνησης που θα ελέγχεται από τον οδηγό μέσω ενός ειδικού –περιστροφικού- επιλογέα ενώ, οι χώροι στο εσωτερικό θα είναι βελτιωμένοι σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο το οποίο, αξίζει να σημειώσουμε πως προσφέρει μια εκ των κορυφαίων σε διαστάσεις, καμπίνα στην κατηγορία των διπλοκάμπινων Pick-Up.

 

Μεγάλη ποικιλία κινητήρων και νέος πετρελαιοκινητήρας 2,4λτ.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Mitsubishi L200 θα περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα και δύο πετρελαιοκινητήρες.

Στην πρώτη περίπτωση συναντάμε ένα μηχανικό σύνολο 2,4λτ. που αποδίδει ισχύ 128 ίππων και μέγιστη ροπή 194 Nm.

Σε ότι αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, διατηρείται το μηχανικό σύνολο των 2,5 λτ. σε δύο εκδόσεις με ισχύ 128 και 178 ίππων που αποδίδουν μέγιστη ροπή 240 και 400 Nm αντίστοιχα.

Ωστόσο, στις επιλογές των πετρελαιοκινητήρων του νέου L200 προστίθεται και ένα νέο μηχανικό σύνολο 2,4λτ. (MIVEC) με ιπποδύναμη 181 ίππων και μέγιστη ροπή 430 Nm.

Ανάλογα με την έκδοση, το νέο L200 θα είναι διαθέσιμο με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων 5 ή 6 σχέσεων ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται και ένα αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων.

 

Σαφέστατα αναβαθμισμένο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας

Η ενασχόληση της Mitsubishi Motors Corporation στην κατασκευή ελαφρών ημιφορτηγών ξεκίνησε πριν από 36 έτη (1978) και έκτοτε έχει να επιδείξει περισσότερες από 4 εκ. πωλήσεις τέτοιου είδους οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η νέα γενιά του L200 είναι η 5η κατά σειρά ενώ πληροφοριακά αναφέρουμε πως από το 2005 όταν και λανσαρίστηκε η προηγούμενη γενιά του, κατάφερε να πουλήσει 1.260.000 οχήματα παγκοσμίως.

Με βάση όλα τα παραπάνω καθίσταται σαφές πως το L200 συγκαταλέγεται μεταξύ των σημαντικότερων οχημάτων της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και ως εκ τούτου, δεν θα μπορούσε παρά να υιοθετεί τις πιο προηγμένες τεχνολογικές καινοτομίες της.

Η υψηλή ακαμψία και στιβαρότητα του πλαισίου του νέου L200 θα εξακολουθήσει να βασίζεται στο πρόγραμμα «RISE» (Reinforced Impact Safety Evolution) ενώ οι πολλαπλές επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης, πέδησης αλλά και την δομή της ανάρτησης έχει επιφέρει σημαντικά βελτιωμένη οδική συμπεριφορά τόσο ως προς τον τομέα της άνεσης (ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, απουσία κραδασμών) όσο και της ασφάλειας.