Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμάζουμε το Hilux με τον κινητήρα των 3,0 λτ.

2.668 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2007)

Με τους 171 «ολοζώντανους» ίππους του νέου κινητήρα των 3,0 λίτρων, το ανανεωμένο στα μηχανικά μέρη κυρίως pick up της Toyota, το Hilux αποκτάει την ισχύ που έλειπε και κάνει εκ νέου το 2007 ένα δυναμικό ξεκίνημα στην απαιτητική... κούρσα των πωλήσεων.

Το μοναδικό ίσως σημείο όπου υστερούσε το τελευταίας γενιάς Hilux έναντι του ανταγωνισμού, δεν ήταν άλλο από τη χαμηλή απόδοση του κινητήρα των 102 ίππων, όχι επειδή δεν επαρκούσε για να κινήσει το αυτοκίνητο αξιοπρεπώς, αλλά γιατί η κατηγορία των pick up έχει ανεβάσει πολύ ψηλότερα τον πήχη. Αντιλαμβανόμενοι, λοιπόν, στην Toyota αυτό το μειονέκτημα του μοντέλου τους, το οποίο, ίσως, τους «στερούσε» και πωλήσεις, δεν αύξησαν μόνο την απόδοση του μηχανικού συνόλου των 2,5 λτ. στους 120 ίππους, αλλά λανσάρισαν και μία νέα κορυφαία έκδοση με τον κινητήρα των 3,0 λτ., απόδοσης 171 ίππων.

Το μηχανικό αυτό σύνολο προέρχεται από το εκτός δρόμου μοντέλο Land Cruiser και διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία. Ο εν λόγω κινητήρας εμφανίζει θετικό τράβηγμα ενώ σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ η επιτάχυνση είναι πολύ καλή. Παράλληλα, η κατανάλωση καυσίμου είναι σχετικά χαμηλή, ενώ μειονέκτημα αποτελεί ο αισθητός θόρυβος.

Στην καμπίνα των επιβατών, οι αλλαγές αφορούν στα νέα όργανα τύπου Optitron και στην προσθήκη ενός πίνακα πολλαπλών ενδείξεων (εξωτερική θερμοκρασία, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, πυξίδα κ.α.) στο πάνω τμήμα της κεντρικής κονσόλας. Κατά τ’ άλλα, δεν υπήρξαν αλλαγές στη σχεδίαση, αφού ούτως ή άλλως είναι σύγχρονη, ούτε και στους χώρους, οι οποίοι είναι άνετοι.

Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά που «κερδίζουν» άμεσα τον οδηγό του Hilux, είναι η οδική συμπεριφορά, η προσφερόμενη άνεση και η ευκολία στην οδήγηση, παρά τον αυξημένο όγκο του αμαξώματός του. Στον ανοιχτό δρόμο, το pick up της Toyota δεν εμπνέει καμία ανησυχία, ακόμα και σε ταχύτητες πιο πάνω από την τελική που ορίζει ο κατασκευαστής, ενώ εξίσου ασφαλές είναι και στις στροφές, όπου σε απλά καλή άσφαλτο οι τροχοί εμφανίζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος κρίνονται λογικές.

Τέλος, ο χώρος φόρτωσης της έκδοσης με τις τέσσερις πόρτες δεν έχει αλλάξει όσον αφορά στις διαστάσεις του, οι οποίες κρίνονται ικανοποιητικές σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

+ Η οδική συμπεριφορά και άνεση εντός και εκτός δρόμου, οι επιδόσεις, η κατανάλωση, οι εκτός δρόμου δυνατότητες, η σχεδίαση και οι χώροι.

- Ο αισθητός θόρυβος και η τραχύτητα του κινητήρα, οι μακριές διαδρομές του επιλογέα ταχυτήτων και το σχετικά «αργό» τιμόνι.