Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμάζουμε το νέο Ford Ranger

2.904 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2007)

Το pick up της Ford στη νέα, σημαντικά αναβαθμισμένη γενιά διαθέτει ένα δυνατό και πολιτισμένο κινητήρα 143 ίππων, ενώ ανανεώθηκε και αισθητικά.

Το Ranger έχει μπει «σφήνα» τα τελευταία έτη στο ιαπωνικό κατεστημένο των pick up αφού τόσο το 2005 όσο και φέτος έχει καταφέρει να αφήσει πίσω του «παραδοσιακά» ονόματα. Την αλματώδη αυτή πορεία του έρχεται -την κατάλληλη ίσως στιγμή- να ενισχύσει η νέα γενιά του ελαφρού ημιφορτηγού της Ford, τη στιγμή μάλιστα που οι κυριότεροι ανταγωνιστές του έχουν παρουσιάσει τα νέα προϊόντα τους.

Στο νέας γενιάς Ranger διατηρήθηκαν τα «τυπικά» χαρακτηριστικά όσον αφορά στη δομή του πλαισίου και των αναρτήσεων, ωστόσο οι επιμέρους βελτιώσεις που έχουν γίνει, το έχουν κάνει πιο άνετο και πιο «πολιτισμένο» γενικότερα, παρ’ όλη τη σημαντική αύξηση της ισχύος. Στα «συν» περιλαμβάνεται και η αίσθηση και αμεσότητα του τιμονιού, αλλά παρ’ όλη τη βελτίωση του συστήματος πέδησης, το ABS είναι περισσότερο «ευαίσθητο» από ό,τι θα έπρεπε.

Το ταμπλό του νέου Ranger δεν εμφανίζει καμία ομοιότητα με το αρκετά συντηρητικό του προγενέστερου μοντέλου. Μεταξύ των σημείων που προσελκύουν το ενδιαφέρον, είναι η ασημί επένδυση στην κεντρική κονσόλα, η οποία, όπως και το ηχοσύστημα, είναι στάνταρ από τη βασική έκδοση.

O χώρος φόρτωσης στη διπλοκάμπινη έκδοση του Ranger δεν έχει αλλάξει ως προς το μήκος (1.530 χλστ.), το οποίο παραμένει κορυφαίο στην κατηγορία του, ενώ το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων αυξήθηκε κατά 52 χλστ. (457 από 405 χλστ). Παράλληλα, το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 1.100 κιλά.

Για τη μετάδοση της κίνησης από τους πίσω τροχούς (2H) και στους τέσσερις (4H), το αυτοκίνητο θα πρέπει να ακινητοποιηθεί, ενώ η αλλαγή από 4x4 σε 4x2 μπορεί να γίνει εν κινήσει, ανεξαρτήτως της ταχύτητας του οχήματος. Η αποσύμπλεξη των εμπρός τροχών δε γίνεται αυτόματα, αλλά με το πάτημα του διακόπτη RFW (Remote Free Wheel), ο οποίος βρίσκεται στο ταμπλό, αριστερά από τον οδηγό. Για πιο «απαιτητικές» συνθήκες υπάρχει η επιλογή των κοντών σχέσεων μετάδοσης (4L).

Τέλος, το νέο μοτέρ είναι αισθητά πιο αθόρυβο και πιο πολιτισμένο σε λειτουργία με την ισχύ και ροπή να αποδίδονται σε πιο χαμηλές στροφές. Στην πράξη, ο κινητήρας των 143 ίππων είναι σε θέση να κινήσει το ελαφρύ ημιφορτηγό σε σβέλτους ρυθμούς, ενώ η “ωφέλιμη” περιοχή λειτουργίας του, είναι μεταξύ των 2.000 έως 4.000 σ.α.λ. περίπου.

@pin:(+): Επιδόσεις, λειτουργία κινητήρα, οδική συμπεριφορά, άνεση καθισμάτων, χώρος φόρτωσης, ωφέλιμο φορτίο

@pin:(-): Τηλεσκοπικό χειρόφρενο, μικρές πίσω πόρτες, αίσθηση πεντάλ φρένων, «ευαίσθητο» ABS