Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμάζουμε το νέο Toyota Hiace

7.933 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2007)

To δημοφιλές van της Toyota γίνεται 30 ετών, γεγονός που... γιορτάζεται με μία ριζική ανανέωση τόσο στην σχεδίαση όσο και στα μηχανικά μέρη.

Η γενιά «2007», του Toyota Hiace, η οποία λανσαρίστηκε πρόσφατα, φέρει αρκετές αλλαγές στη σχεδίαση και στα μηχανικά μέρη, ενώ έχει αναβαθμιστεί η ασφάλεια.

Το νέο Hiace διακρίνεται εξωτερικά από το ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, όπου διακρίνονται τα μεγάλα φωτιστικά σώματα και η μάσκα, ενώ έχει αυξηθεί το μήκος του προβόλου κατά 80 χλστ. Ωστόσο, από το εμπρός παρμπρίζ και πίσω το αυτοκίνητο δε φέρει καμία αλλαγή και δεν ξεχωρίζει ότι πρόκειται για την ανανεωμένη γενιά.

Η καμπίνα των επιβατών μικρές αισθητικές αλλαγές, όπως είναι η ασημί επένδυση της κεντρικής κονσόλας και στα νέα υφασμάτινα καλύμματα στα καθίσματα. Επιπλέον, στην πλάτη της μεσαίας θέσης έχει προστεθεί ένα αναδιπλούμενο τραπεζάκι, ενώ το κάθισμα του οδηγού διαθέτει πτυσσόμενο υποβραχιόνιο. Νέο είναι και το τιμόνι, το οποίο πλέον περιλαμβάνει -από τη βασική έκδοση- αερόσακο.

O αποθηκευτικός χώρος της έκδοσης με το κοντό μεταξόνιο έχει ωφέλιμο όγκο 5,5 κ.μ., ενώ και στη βασική έκδοση υπάρχει -εκτός από τη δεξιά- και αριστερή συρόμενη πόρτα. Προαιρετικά, είναι διαθέσιμη η διπλή πίσω ανοιγόμενη.

Το Hiace, με το κοντό μεταξόνιο, συνδυάζει την ευελιξία στις αστικές μετακινήσεις με την πραγματοποίηση μακρινών αποστάσεων με άνεση και ασφάλεια. Ο οδηγός, από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει με το αυτοκίνητο, θα εκτιμήσει εξ αρχής την πολύ καλή ορατότητα και το μεγάλο «κόψιμο» του τιμονιού, το οποίο διευκολύνει ιδιαίτερα στις μανούβρες και στους επιτόπιους ελιγμούς, ακόμα και σε περιορισμένους χώρους.

Το νέο μηχανικό σύνολο πετρελαίου των 2,5 λτ. διαθέτει intercooler και εμφανίζει περισσότερη δύναμη σε σχέση με του προγενέστερου Hiace. Στη βασική έκδοση, η απόδοσή του αυξήθηκε στους 95 ίππους και στα 230 Nm ροπής (από 88 ίππους και 192 Nm ροπής), ενώ στην πιο ισχυρή, η απόδοση έφτασε στους 117 ίππους και στα 294 Nm ροπής (από 102 ίππους και 260 Nm ροπής.

@pin:(+): Ελαστικότητα και απόδοση κινητήρα, «κόψιμο» τιμονιού, ευκολία στην οδήγηση, άνεση ανάρτησης και καθισμάτων, κατανάλωση

@pin:(-): Αίσθηση πεντάλ φρένων, συντηρητική εικόνα, θόρυβος κινητήρα, αμεσότητα τιμονιού