Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμάζουμε το νέο Mazda BT-50

3.408 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2007)

Το νέο pick up της Mazda, το BT-50, εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένο με νέο κινητήρα 143 ίππων, νέα αισθητική μέσα – έξω και βελτιωμένη ασφάλεια.

Εξωτερικά, το BT-50 εμφανίζει μοντέρνα αισθητικά γνωρίσματα, όπως είναι το κάλυμμα στους δείκτες αλλαγής κατεύθυνσης, ενώ η ευμεγέθης μάσκα, ο μεγάλος αεραγωγός στον προφυλαχτήρα και η χρωμιωμένη επένδυση προσδίδουν ένα ξεχωριστό ύφος στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος.

Το νέο μηχανικό σύνολο των 2,5 λτ. απόδοσης 143 ίππων εμφανίζει ικανοποιητικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ οι ρυθμοί επιταχύνσεων είναι πολύ καλοί τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Αυτό οφείλεται εν μέρει και στη σωστή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου με τον καλό σε αίσθηση επιλογέα.

Ο θάλαμος των επιβατών του BT-50 είναι ριζικά αναβαθμισμένος τόσο σε σχεδίαση όσο και σε ποιότητα. Τα σκληρά πλαστικά που συναντώνται στο εσωτερικό είναι καλής ποιότητας, με τη συναρμολόγηση να δείχνει στιβαρή. Το μόνο που παρέμεινε ως είχε είναι το τηλεσκοπικό χειρόφρενο δεξιά από το τιμόνι, κάτι που έγινε σκόπιμα, καθώς το BT-50 διατίθεται σε χώρες της Ασίας με ενιαίο εμπρός κάθισμα.

Στην έκδοση Rap Cab, εκτός από τις εμπρός ανοίγουν και οι πίσω μικρές πόρτες με αντίθετη φορά, για πιο άνετη πρόσβαση στο χώρο αλλά και την είσοδο - έξοδο μικρόσωμων ατόμων.

Η καρότσα του BT-50 με τη μακριά καμπίνα (Rap Cab) έχει παρόμοιες διαστάσεις (μήκος: 1.753 χλστ., πλάτος: 1.456 χλστ. και ύψος: 465 χλστ.) με του προγενέστερου αντίστοιχου μοντέλου, μεταξύ των οποίων πιο πολύ έχει αυξηθεί το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων (κατά 60 χλστ.). Σημαντικό θετικό γνώρισμα του BT-50 αποτελεί το μεγάλο ωφέλιμο φορτίο, το οποίο ξεπερνάει τους 1,2 τόνους.

Αισθητές είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει και στα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου pick up της Mazda, οι οποίες έχουν βελτιώσει την άνεση και την οδική συμπεριφορά. Σε μια διαδρομή με στροφές γίνεται αντιληπτή η μείωση των κλίσεων του αμαξώματος σε πιεσμένους ρυθμούς, όπου το αυτοκίνητο θα υπερστρέψει ελεγχόμενα (χάρη και στο μπλοκέ πίσω διαφορικό) μόνο σε περίπτωση που γλιστράει ο δρόμος και με την ανάλογη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Επιμέρους βελτιώσεις έχουν γίνει και στα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης, αλλά το πεντάλ των φρένων είναι αρκετά «σφιχτό», ενώ το ABS επεμβαίνει σχετικά νωρίς, ειδικά στο χώμα.

+ Οδική συμπεριφορά, μπλοκέ πίσω διαφορικό, επιδόσεις, ωφέλιμο φορτίο, εσωτερικό, τιμή, χαμηλός θόρυβος κινητήρα, στήριξη και άνεση καθισμάτων.

- Αίσθηση του πεντάλ των φρένων, «ευαίσθητη» λειτουργία ABS.