Η Volkswagen σχεδιάζει μία νέα δυναμική επιστροφή στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των pick up οχημάτων με το νέο Taro, μοντέλο το οποίο απουσιάζει εδώ και 10 χρόνια. To νέο Taro θα εξελιχθεί εξολοκλήρου από τη γερμανική φίρμα και θα υιοθετεί πολλά κοινά στοιχεία από το Crafter.
Η VW, βλέποντας την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση που υπάρχει για τα pick up και τις ιαπωνικές εταιρείες να... μονοπωλούν την αγορά (με εξαίρεση το Ford Ranger), αποφάσισε, μετά από δέκα χρόνια, χωρίς εκπρόσωπο στην κατηγορία (το 1996 σταμάτησε η παραγωγή του Taro, το οποίο βασιζόταν στο Toyota Hilux), να ξεκινήσει την εξέλιξη του Taro δεύτερης γενιάς.
Σύμφωνα με τα πρώτα αποκλειστικά στοιχεία που εξασφαλίσαμε, το μελλοντικό ελαφρύ ημιφορτηγό της VW θα μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με το μεγαλύτερο ελαφρύ επαγγελματικό της αυτοκίνητο, το Crafter. Αυτό άλλωστε φαίνεται και από την πρώτη επεξεργασμένη από ηλεκτρονικό υπολογιστή φωτογραφία του Taro II, στο οποίο το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος είναι σχεδόν όμοιο με του Crafter. Παράλληλα, από το εν λόγω μοντέλο θα «δανείζεται» πολλά μηχανικά μέρη, όπως είναι, κατά πάσα πιθανότητα, ο νέος 5κύλινδρος κινητήρας των 2,5 λτ., ισχύος έως 163 ίππων, ενώ δεν αποκλείεται το πλαίσιο τύπου σκάλας και οι αναρτήσεις να προέρχονται, επίσης, από εκδόσεις του Crafter, με κάποιες απαραίτητες τροποποιήσεις.
Όσον αφορά στη μετάδοση, πιο πιθανό ενδεχόμενο είναι η επιλογή της επιλεκτικής τετρακίνησης (όπως άλλωστε ισχύει σε όλα τα 4κίνητα pick up), μέσω διακοπτών. Το Taro θα παράγεται στην Ευρώπη και στη Ν. Αμερική, ενώ, εκτός από την εικονιζόμενη έκδοση με μακριά καμπίνα, θα υπάρχει και διπλοκάμπινο.