Το αναβαθμισμένο μικρό φορτηγό της Mitsubishi Fuso, το Canter με το νέο Euro 4 μηχανικό σύνολο ισχύος 125 ίππων, προσφέρεται στην βασική έκδοση αμαξώματος με τη μονή στάνταρ καμπίνα για άνετες και σβέλτες μεταφορές μέσα και έξω από το αστικό περιβάλλον.
Το τελευταίας γενιάς Mitsubishi Fuso Canter είναι πλέον διαθέσιμο με τους πιο «καθαρούς» κινητήρες προδιαγραφών Euro 4. Εμείς οδηγήσαμε την έκδοση των 3,5 τόνων, με το κοντό μεταξόνιο (με υπερκατασκευή βυτίου) και τον κινητήρα των 125 ίππων, τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και εκτός πόλεως και σε κάθε περίπτωση μας άφησε θετικές εντυπώσεις. Στην πόλη εκτιμάται η πολύ καλή ορατότητα και η ευελιξία, ενώ εκτός του «κλεινόν» άστυ, το μικρό φορτηγό ταξιδεύει άνετα. Ο οδηγός εξοικειώνεται γρήγορα με τα επιμέρους χειριστήρια της καμπίνας, ενώ θα εκτιμήσει ιδιαίτερα τη θέση του επιλογέα των ταχυτήτων. Σε επίπεδο χώρων της στάνταρ καμπίνας, τρία άτομα δεν έχουν ιδιαίτερες ανέσεις, όσον αφορά κυρίως στο μεσαίο επιβάτη. Ωστόσο, για τους επαγγελματίες που αναζητούν περισσότερους χώρους, υπάρχει η επιλογή της ευρύχωρης καμπίνας.
Το Euro 4 μηχανικό σύνολο των 3,0 λτ., ισχύος 125 ίππων, έχει ίδια απόδοση με του προγενέστερου (Euro 3), με τη διαφορά ότι η ροπή των 294 Nm αποδίδεται 1.000 σ.α.λ. χαμηλότερα (1.700 από 1.800 σ.α.λ.). Η τεχνολογία του εν λόγω κινητήρα είναι σύγχρονη, καθώς διαθέτει άμεσο ψεκασμό, κοινή γραμμή τροφοδοσίας, υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας και εναλλάκτη θερμότητας. Στην πράξη, η κινητήρια αυτή μονάδα παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μη χρειάζεται να κάνει συχνές αλλαγές ταχυτήτων. Παράλληλα, φτάνει με ευκολία την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου (3.500 σ.α.λ. περίπου), όπου διατηρεί με ευκολία στην εθνική οδό την τελική του ταχύτητα, χωρίς ο θόρυβος που παράγει να ενοχλεί ιδιαίτερα τους επιβάτες.