Το νέας γενιάς Isuzu D-Max, εκτός από το νέο κινητήρα των 3,0 λτ. απόδοσης 184 ίππων φέρει ακόμα πολλές αλλαγές όπως στη σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού και αρκετές ακόμα βελτιώσεις στα επιμέρους μηχανικά του συστήματα (φρένα, αναρτήσεις κ.α.).
Η νέα γενιά του D-Max, έχει όλα τα εφόδια όχι μόνο να συνεχίσει την ανοδική του πορεία στην αγορά, αλλά και να αντιμετωπίσει ξανά επί ίσοις όροις τον σκληρό ανταγωνισμό, ο οποίος στο σύνολό του είναι νέος ή αναβαθμισμένος. Οι αλλαγές που φέρει το νέο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας αφορούν σε όλους τους τομείς, όπως στους κινητήρες, στην σχεδίαση και σε επιμέρους μηχανικά συστήματα.
Εξωτερικά, το νέο D-Max απέκτησε ακόμα πιο «αγριεμένη» εμφάνιση, ειδικά στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, το οποίο είναι σχεδιασμένο εκ νέου και είναι κατά 30 χλστ. πιο μακρύ από του προγενέστερου μοντέλου. Στην καμπίνα των επιβατών έχουν ανασχεδιαστεί πολλά επιμέρους τμήματα, όπως είναι η κεντρική κονσόλα με την ασημί επένδυση και τα επιμέρους χειριστήρια του συστήματος εξαερισμού και επιλογής της τετρακίνησης. Σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων, οι επιβάτες του νέου D-Max θα φιλοξενηθούν χωρίς παραχωρήσεις, ενώ τα αναπαυτικά καθίσματα (με τη σχετικά μέτρια πλευρική στήριξη) κάνουν τις μετακινήσεις πιο ξεκούραστες.
Το νέο Euro 4 μηχανικό σύνολο των 3,0 λτ. απόδοσης 184 ίππων διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία και εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και κινεί με αρκετή άνεση το pick up. Όσον αφορά στο αυτόματο κιβώτιο των 4 σχέσεων μετάδοσης, οι εναλλαγές πραγματοποιούνται με ομαλό τρόπο και με ικανοποιητική αμεσότητα, αν και οι αραιή διάταξη των σχέσεων μετάδοσης «πνίγει» εν μέρει το δυνατό κινητήρα.
Το νέο D-Max στην έκδοση της δοκιμής με τον ισχυρό κινητήρα των 3,0 λτ. και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή στις μετακινήσεις καθώς συνδυάζει την άνεση που προσφέρει στον οδηγό η… έλλειψη του πεντάλ του συμπλέκτη με την δύναμη και τον καλύτερο έλεγχο του οχήματος που χρειάζονται στις πιο απαιτητικές συνθήκες των εκτός δρόμου μετακινήσεων. Στον ανοιχτό δρόμο, το νέο D-Max είναι σταθερό και δεν εμπνέει λόγους ανησυχίας ακόμα και σε «απαγορευτικές» ταχύτητες, ενώ σε μια διαδρομή ορεινή, ο οδηγός θα χρειαστεί αρχικά ένα διάστημα να συνηθίσει τις αισθητές κλίσεις του αμαξώματος σε κλειστές κυρίως στροφές και την ελαφριά αίσθηση του τιμονιού.
Πιο αναλυτικά στοιχεία για το νέο Isuzu D-Max 3,0 LS Auto Double Cab θα βρείτε στο τεύχος 3/07 του auto τρίτη Επαγγελματικά…