Το αναβαθμισμένο Toyota Hilux με το νέο μηχανικό σύνολο των 2,5 λτ. απόδοσης 120 ίππων εμφανίζεται περισσότερο «ψυχωμένο» σε σχέση με το προγενέστερο κινητήρα των 102 ίππων και προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, ενώ ανταποκρίνεται καλύτερα στα αυξημένα φορτία που καλείται να μεταφέρει το pick up.
Στην αναβαθμισμένη γενιά, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα, η ισχύς του νέου μοτέρ των 2,5 λτ. έφτασε στους 120 ίππους, χωρίς ωστόσο και πάλι να είναι πιο πάνω από τον ανταγωνισμό, αλλά, πλέον, έχει το «νεύρο» που έλλειπε. Το νέο Euro 4 μηχανικό σύνολο των 2,5 λτ. εμφανίζει περισσότερη ισχύ κατά 18 ίππους (120 από 102 hp) και ροπή κατά 65 Nm (325 από 260 Nm) χάρη στην προσθήκη ενός turbo με intercooler. Η αύξηση αυτή της απόδοσης γίνεται άμεσα αισθητή, καθώς το «τράβηγμα» του κινητήρα είναι αισθητά καλύτερο από τις χαμηλές στροφές, ενώ και οι ρυθμοί επιτάχυνσης είναι πιο σβέλτοι.
Στην καμπίνα των επιβατών του αναβαθμισμένου Hilux, δεν υπάρχουν διαφορές στη σχεδίαση αλλά ούτε και στον διάκοσμο αφού σε κάθε περίπτωση παραμένουν σύγχρονες σε σύγκριση με τους νεότερους ανταγωνιστές του. Καμία αλλαγή δεν έγινε και στην ποιότητα κατασκευής, η οποία είναι προσεγμένη. Επιπλέον, οι διαθέσιμοι χώροι είναι ίδιοι, ενώ στις πίσω θέσεις «ανάγκης» δύο άτομα δεν θα στριμωχτούν ιδιαίτερα, αλλά ενδείκνυται για κοντινές διαδρομές, λόγω της κάθετης κλίσης της πλάτης και της σχεδίασης των καθισμάτων.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο τεύχος 3/07 του auto τρίτη Επαγγελματικά…