Η Ολλανδική εταιρεία DAF αναβαθμίζει σημαντικά τη γκάμα των εκπροσώπων της που προορίζονται για κατασκευαστικές εφαρμογές εμπλουτίζοντας τις σειρές φορτηγών CF75, CF85. Παράλληλα το XF105 αποκτά την έκδοση FTM 8x4, έναν ελκυστήρα κατάλληλο για την μεταφορά βαρέων φορτίων.
H DAF εμπλουτίζει σημαντικά τη γκάμα της Σειράς CF στις κατασκευαστικές εφαρμογές, βελτιώνοντας σημαντικά την ευκολία χειρισμού του οχήματος και τις δυνατότητες κίνησης του σε εκτός δρόμου χρήσεις. Οι οπίσθιοι άξονες με τραπεζοειδείς αναρτήσεις έχουν εξελιχθεί σημαντικά ενώ διαθέσιμη είναι πλέον και μια ειδική «Εκτός δρόμου» λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων AS-Tronic.
Παράλληλα η γκάμα του DAF XF105 επεκτείνεται και πλέον περιλαμβάνει έναν ελκυστήρα 8x4 που προορίζεται για ειδικές μεταφορές.
Μετά την παρουσίαση των εκδόσεων 4x2 της Σειράς CF την άνοιξη του 2006, πλέον προσφέρονται και πλαίσια ή ελκυστήρες 6x2 καθώς επίσης και εκδόσεις 6x4, 8x2 και 8x4 για εξειδικευμένη χρήση τόσο στον κατασκευαστικό κλάδο όσο και στον τομέα των μεταφορών. Ανάλογα με την έκδοση το CF εφοδιάζεται με τον PACCAR PR των 9,2 λίτρων με ισχύ από 250- 360 ίππους ή τον PACCAR MX των 12,9 λίτρων με ισχύ από 360- 510 ίππους που καλύπτουν τις προδιαγραφές των Euro 4&5.
Για χρήση σε διαδρομές κυρίως «εκτός δρόμου» το νέο CF είναι διαθέσιμο σε πολλαπλές εκδόσεις με διπλό διαφορικό (6x4 έως 8x4). Παράλληλα οι εκδόσεις 6x4 και 8x4 μπορούν να εφοδιαστούν με το σύστημα πέδησης EBS.
Σε αντιστοιχία με τη σειρά CF, το νέο DAF XF105, που βραβεύτηκε με τον τίτλο «Φορτηγό της Χρονιάς 2007» είναι διαθέσιμο με μια ευρύτατη γκάμα εκδόσεων 4x2, 6x2, 8x2, 6x4 και 8x4. Πέραν αυτού η νέα έκδοση FTM 8x4 αφορά σε έναν ελκυστήρα με διπλό οπίσθιο άξονα (τραπεζοειδής ανάρτηση και οπίσθιος άξονας- τιμόνι). Ο τράκτορας FTM προορίζεται για χρήση σε μεταφορές βαρέων φορτίων (έως και 120 τόνων).
Με μήκος μεταξονίου που ανέρχεται στα 4,8 μέτρα, ο FTM διακρίνεται για τη συμπαγή δομή του και σε συνδυασμό με το μεικτό βάρος των 41t. είναι σε θέση να προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα ως προς την ευελιξία του αλλά και στην τοποθέτηση πετάλου σε περιπτώσεις ρυμουλκούμενων για ειδικές μεταφορές.
Διαθέσιμος με όλες τις επιλογές καμπίνας του XF105, ο τράκτορας FTM 8x4 κινείται από το νέο 6κύλινδρο μηχανικό σύνολο PACCAR MX των 12,9 λίτρων που προσφέρει εκδόσεις με ισχύ 410, 460 και 510 ίππων ενώ η ροπή του ορίζεται στα 2.000, 2.300 και 2.500 Nm αντίστοιχα.
Τέλος αξίζει να σημειώσουμε πως πέραν των CF και XF105, η DAF προσφέρει και τη νέα γενιά του LF (με μεικτό βάρος από 7,5-21t.) σε εκδόσεις που αποτελούν ιδανική βάση για ένα μικρό ανατρεπόμενο, μια ανοιχτή καρότσα ή ένα ανυψωτικό μηχάνημα. Το νέο LF διατίθεται με τους κινητήρες PACCAR FR και PACCAR GR (4,5 και 6,7 λίτρων αντίστοιχα) που αποδίδουν ισχύ από 140- 280 ίππους. Οι νέοι αυτοί κινητήρες επιδεικνύουν αυξημένη κατά 22% ροπή ενώ μπορούν να συνδυαστούν με το αυτόματο κιβώτιο AS-Tronic (6 σχέσεων) που προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην μέση κατανάλωση καυσίμου και στη απόλυτη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων τους.