ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η νέα γενιά του Renault Mascott

2.109 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2007)

H Γαλλική εταιρεία παρουσίασε τη νέα γενιά του Mascott με μεικτό βάρος από 3,5-6,5t. που πέραν της, πλήρως ανανεωμένης σχεδίασης αμαξώματος και εσωτερικού, εμφανίζει σημαντικές διαφορές στα μηχανικά μέρη και τους κινητήρες του σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

PRO.autotriti Team

Το Mascott διαθέτει μια εντελώς νέα γενιά κινητήρων Euro 4, πλήρως αναβαθμισμένο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης, επανασχεδιασμένο εσωτερικό καθώς και ένα πλήρως επίπεδο και πιο στιβαρό πλαίσιο. Παράλληλα ουσιαστικά συμπληρώνει την ανανέωση της γκάμας της Renault στα ελαφρά επαγγελματικά μετά το facelift που υπέστη το Master κατά τη διάρκεια του 2006 και το νέο Maxity που παρουσιάστηκε στις αρχές του τρέχοντος έτους.

Όπως προαναφέραμε, η νέα γκάμα κινητήρων του Mascott αποτελεί μια από τις σημαντικότερες διαφορές του σε σχέση με τον προκάτοχο του. Ο νέος DXi 3 διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 130 και 150 ίππων και ροπή 300 και 350 Nm αντίστοιχα. Το –νέας γενιάς- σύστημα Common-Rail υψηλής πίεσης σε συνδυασμό με τη τεχνολογία EGR και τον –νέου τύπου- καταλύτη, έχουν συμβάλει στην συνολική αναβάθμιση της λειτουργίας του εν λόγω μηχανικού συνόλου καθώς επίσης και στη κάλυψη των προδιαγραφών της Euro 4.

Τα διαστήματα των σέρβις έχουν αυξηθεί στα 40.000- 60.000 χλμ. ανάλογα με την χρήση, ενώ νέα είναι το κιβώτιο ταχυτήτων (6 σχέσεων), ο συμπλέκτης και ο κινητήριος άξονας.

Επανασχεδιασμένο είναι και το πλαίσιο του νέου Mascott, γεγονός που διασφαλίζει αυξημένη ακαμψία ενώ παράλληλα προσφέρει τη δυνατότητα υποστήριξης μεγαλύτερης γκάμας υπερκατασκευών. Παράλληλα το Mascott προσφέρεται με μια μεγάλη γκάμα εκδόσεων σε ότι αφορά τις διαστάσεις του (μεταξόνια με μήκος από 3.130- 4.630 χλστ.).

Η οδική του συμπεριφορά έχει αναβαθμιστεί συνολικά χάρη στη βελτιωμένη δομή των αναρτήσεων και την ύπαρξη πληθώρας προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το ABS (με EBD), το ASR και το ESP.

Σε ότι αφορά στη καμπίνα των επιβατών, έχουν προβλεφθεί νέοι αποθηκευτικοί χώροι στην οροφή (δύο με χωρητικότητα 5 λίτρων έκαστος) και στη κεντρική κονσόλα (2 λίτρων) ενώ υπάρχουν ποτητοθήκες για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Τέλος τα καθίσματα είναι νέα και σύμφωνα με τον κατασκευαστή προσφέρουν ένα σαφώς καλύτερο επίπεδο άνεσης στους επιβάτες.