ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το 2008 στην Ελλάδα το νέο Η-1

1.977 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2007)

Με σαφέστατα ανανεωμένη αισθητική, σημαντικές αλλαγές στα μηχανικά του μέρη, αυξημένες διαστάσεις, νέους κινητήρες Euro 4 και επανασχεδιασμένο εσωτερικό, το νέο Hyundai H-1 θα αρχίσει να παράγεται τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους και αναμένεται στη χώρα μας μέσα στο 2008.

Η νέα γενιά του Hyundai Η-1 φέρει μέχρι στιγμής την κωδική ονομασία «TQ» και παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σεούλ (5-15/04). Στα κυριότερα γνωρίσματα της περιλαμβάνονται οι σημαντικά αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος και κυρίως, η πλήρως ανανεωμένη αισθητική της σχεδίασης του.

Η σχεδίαση του νέου H-1 βασίζεται στις έντονες καμπύλες γραμμές με χαρακτηριστικά στοιχεία την νέα μάσκα, τους μεγαλύτερους τροχούς (215/70R16) σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο και το έντονο νεύρο που διατρέχει κατά μήκος όλο το πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος. Σε ότι αφορά τις εκδόσεις του, το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της Hyundai θα διατίθεται ως mini-bus με δυνατότητα μεταφοράς 9-12 επιβατών ή σε κλειστό Van με δυνατότητα μεταφοράς 2-6 επιβατών.

Διαστάσεις
Όπως προαναφέραμε, οι συνολικές διαστάσεις του νέου Hyundai H-1 είναι σημαντικά αυξημένες σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Συγκεκριμένα το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 90 χλστ. (5.125), το πλάτος του κατά 100 χλστ. (1.920) και το μεταξόνιο κατά 120 χλστ. (3.200).

Κινητήρες
Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα, οι εκδόσεις που αναμένεται να διατεθούν στις αγορές της ΕΕ και της Κορέας θα εφοδιάζονται με τον νέο 2,5λιτρο CRDi κινητήρα, τεχνολογίας Euro 4 που αποδίδει ισχύ 170 ίππων και ροπή 392 Nm και συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων ή προαιρετικά ένα αυτόματο 4 σχέσεων. Στα βασικά του χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται ο -μεταβλητής γεωμετρίας- υπερτροφοδότης. Παράλληλα σε επιλεγμένες αγορές (πιθανότατα και την ελληνική), το νέο Hyundai H-1 θα είναι διαθέσιμο και με τον βενζινοκινητήρα Theta των 2,4 λίτρων που αποδίδει ισχύ 170 ίππων και ροπή 224 Nm αντίστοιχα.

Στο εσωτερικό του νέου H-1 οι αλλαγές αφορούν στη τοποθέτηση του επιλογέα ταχυτήτων στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας καθώς επίσης και την ύπαρξη νέων αποθηκευτικών χώρων στην οροφή της καμπίνας. Πληροφορίες δεν υπάρχουν ωστόσο ακόμα σχετικά με τις διαφορές στη σχεδίαση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας.

Μηχανικά μέρη
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο H-1 εμφανίζει αρκετές διαφορές και στα μηχανικά του μέρη. Τα δισκόφρενα στους εμπρός τροχούς είναι μεγαλύτερα (16 ιντσών) ενώ και η ανάρτηση του εν λόγω άξονα περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον.

Σε ότι αφορά την έναρξη της παραγωγής του, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν πως οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα ξεκινήσουν μέσα στον ερχόμενο Αύγουστο ενώ οι βενζινοκίνητες προς το τέλος του έτους (Νοέμβριος).